Jump to content

P.I.M.P.

Contributors
  • Posts

    4203
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

P.I.M.P. last won the day on August 8 2021

P.I.M.P. had the most liked content!

About P.I.M.P.

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    520d

Recent Profile Visitors

24053 profile views

P.I.M.P.'s Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

1.1k

Reputation

  1. Pai Elon Musk (sau tesla ca si companie) mai are bitcoin? Parca le vanduse demult, cu un profit bunicel, si toata smecheria a fost sa dea tunul.
  2. Iar a inceput dezastrul. Cireasa de pe tort cu politistul care a omorat fetita pe trecerea de pietoni. Era in misiunea "cafea pt sefu".
  3. bimmer90f30, tu te contrazici si singur, ce sa mai discutam. Ai zis acelasi lucru: ca nu avem infrastructura existenta adaptata la condus autonom. Eu am zis ca nu avem inca softul, care sa "citeasca" fara niciun fel de problema infrastructura existenta. Ti-a confirmat si Romulus acelasi lucru, suntem abia la inceputuri cu AI. Normal ca in urmatorii ani, zeci de ani, o data cu progresul AI, o sa avem si progres in materie de hardware (senzori, camere etc). E cale lunga, dar masinile autonome vor deveni o realitate. Dupa cum s-a zis, se va schimba societatea, masinile personale nu vor mai fi o necesitate. Uber si Bolt autonome, cat si ride-sharing vor deveni transport in comun. Dar unul f bine pus la punct. Dar vobim de 50+ de ani.
  4. In afara de chestia cu legislatia nu as lua de bun nimic din clipul lui Matt Watson. Da, schimbarea legislatiei e o problema mare pe termen mediu. Dar gandind pe termen lung, atat legislatia, cat si celelalte se vor schimba. Masinile autonome sunt la inceput in prezent, dar probabil vor fi mainstream in 50 de ani. Tehnologia in sine e la inceput, inteligenta artificiala e la inceput. Cam cum au fost calculatoarele, sa nu zic in anii 50, dar hai in ‘80. Multi dintre noi nu vor mai prinde vremurile, insa, lasand timpul sa curga, lucrurile nu vor mai semăna cu ce vedem azi. Din cate retin, pe Tesla da, si camerele sunt o problema, dar cea mai mare provocare o reprezinta software-ul. Inca nu suntem acolo, dar cat sa mai dureze? 5-10-20 de ani. Doar timpul va spune, dar eu zic ca lumea se va schimba, iar masinile autonome vor fi si necesare in servicii ca Uber, Bolt, rent a car etc.
  5. Adica? E vorba de uzura, care dupa atatia ani e clar ca exista. Fie ca tre inlocuita pompa de apa de pe webasto, fie ca tre bujia, fie ca are probleme pe placa, nu exista webasto care sa mearga de 20 de ani pe e39, crede-ma ca stiu ce vorbesc. Mai ales ca are si o pozitie aiurea la roata de curge apa pe el (de la scurgerile trapa sau ce o fi). Plus tobita aia care rugineste maxim, abia am gasit una in dezmembrari care sa fie acceptabila, dar si aia cu rugina, pe care am tratat-o eu inainte s-o pun sus. Si am reconditionat destule, ca sa stiu cam ce procent de "rable" cum le zici tu, exista (cam 99%).
  6. Cum il pornesti? Prin programare la o anumita ora? Trebuie codate ceasurile si panoul de clima ca sa porneasca si webasto. Dar daca nu l-ai reparat niciodata, posibil sa nu-ti mearga deloc. Eu n-am vazut nici macar unul pe e39 care sa mai mearga dupa atatia ani. Toate au nevoie de reconditionare.
  7. 3. Pai depinde la cati km o iei, daca o iei la 50k probabil o sa mai ai si garantie. Dar da, intretinerea e scumpa la bmw, orice piese banala va costa dublu fata de un VW sa zicem. 5. Automata de care zici e o cutie f f buna, s-a dovedit a fi fiabila, iar masina va consuma ca si cu o manuala, sau chiar mai bine. 6. Cam este. Tapiseria de piele bej stiu ca ramane cu urme de la frecatul cu blugi (desi conteaza si calitatea blugilor ) 7. E ok, nu o sa ai niciun fel de problema. Da, e adevarat. 9. La 28k-30k EUR, eu mai bine m-as uita la o masina noua, eventual in leasing ceva lejer, decat sa dai banul gramada. Dar e alegerea fiecaruia pana la urma. 10. Da. Desi in tara noastra nu vor aparea prea curand restrictii, dieselul cam va trebui sa dispara la un moment dat. Dar deocamdata nu sunt motive de ingrijorare, mai ales ca ei le produc in continuare.
  8. Pai de ce sa nu garanteze. Oglinda sigur e matuita si/sau lupa arsa. Se schimba astea, se schimba total luminozitatea.
  9. Forumul pune automat un R in link-urile de face_book. Insa cel mai bine da, ai putea sa iei din dezmembrari niste fete de usi piele si aia e.
  10. Nici al tau nu e de rahat, daca pleci de unde te-ai intors. Te rog eu, nu mai crea atata gunoi aici pe forum, si nici nu mai jigni cu mers la capsuni samd. Si nici nu mai arunca cu noroi si in ceva bun ce are tara asta, adica cativa km de autostrada. Nu-ti convine, umbla pe drumuri forestiere, insa nu mai confunda incercarile de a intra in lumea civilizata, cu primitivitatea poporului. Nu toti suntem primitivi. Iar cu siguranta nu e vina autostrazii ca niste bolovani nu au redus din timp viteza pe ceata deasa. Iar ce am zis eu, ca nu a murit nimeni, sta f bine in picioare. In timp ce argumentatia ta se clatina prin sant. LE: Ok Romulus.
  11. Baiete, eu nu am zis ca nu imi convine ce zici, ba chiar ti-am raspuns. Chiar daca nu sunt de acord, am venit cu contra argumente. Nu am de ce sa plec, si cu siguranta nu am ce cauta la capsuni, prefer sa stau in aerul conditionat din biroul de acasa. Tu esti cel care spune ca viitorul aici e de c**at, tu ai fost cel plecat din tara, tie nu iti convine. Go! Planet.
  12. Boaska, nu-ti convine, ia calea vestului, cum esti obisnuit. Daca ti se pare asa viitor de cct. Partial sunt de acord ca lucrurile stau naspa la noi, dar cu autostrazile, spre deosebire de voi, n-am nimic. Ba chiar sper sa se tot adune peticele astea de autostrada, si sa formeze intr-un final o autostrada de le est la vest, si una de la nord la sud. Nu are rost sa zic ca de la SB la granita de vest faci 2h30, ceea ce e senzational fata de acum 10 ani.
  13. Carambolul e grav, dar nu la modul cum o spuneti voi. Domle, ca degeaba avem autostrazi, ca tot se intampla accidente. FALS!! Nu le avem degeaba, si nu se vor construi degeaba (cand se vor construi). Autostrazile salveaza vieti si punct. Niciun mort in carambolul de azi.
  14. Ca de obicei, ziceti multe si nimic. Argumentele pe masa, si tu crezi ca poti muri la fel pe autostrada, ca pe drumurile nationale de acum? Ce sa mai raspund la asta? Chiar doar atata poti? Nu omule, pe autostrada, in cele mai intalnite cazuri, te lovesti de o masina care merge in aceeasi directie de mers (adica nu sta), si asta de obicei se lasa cu pagube materiale, si rareori cu morti. Miercuri am fost pe valea Oltului, bineinteles un nou accident, cand am trecut pe langa el, se ridica a doua masina, extrem extrem de sifonata, pana in spate. Accidente de genul, cu morti, vor fi de domeniul trecutului o data cu autostrada sibiu-pitesti. Era vorba ca se intampla in toata lumea asta caramboluri, inclusiv in germania sunt destule. Hai sa nu ne mai cramponam de un carambol la noi, ca niste virgine.
  15. Chiar n-are legatura, s-au vazut caraboluri mai mare in lume: (anul asta) Important e ca nu sunt morti !! Chiar nu sunt de acord, pentru cineva care a trait in Germania, nu pari sa intelegi beneficiile autostrazilor. Cel mai mare beneficiu e lipsa accidentelor frontale, si in consecinta mai putini morti pe sosele. Asta ar trebui sa reducem. Deocamdata suntem PE LOCUL 1 LA MORTI PE SOSELE in Europa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.