Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/11/14 in Posts
-
4 points
-
3 points
-
testerul nu trebuie sa fie pus pe capota sau sa fugi in paralel cu fiara, se poate monta un cablu lung si tu stai lejer pe chituc si el se invarte in cerc ca la hipodrom2 points
-
Sau lasi un geam deschis si dupa cateva minute bagi mana in interiorul masini ,trebuie sa sune alarma...2 points
-
2 points
-
Fabricatie 11.2010 184 cp 4x4 Piele Navigatie profesionala ( harti 2014) Asistenta la coborâre Pdc spate cu afisaj Bixenon adaptiv Cutie automata 165000km Bluetoth Memorie interna 80 gb Isofix Cauciucuri noi dot 14/14 Tel 0736689435 http://img.tapatalk.com/d/14/08/31/nasuvynu.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/08/31/2arabase.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/08/31/e8y4u7yd.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/08/31/a3agu4y4.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/08/31/u6ymara8.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/08/31/zabequba.jpg Pret 14900 euro1 point
-
1 point
-
Am patit la fel.tot e46 a trebuit schimbata vascocuplajul si termostatul si s-a remediat.Mie mi-a verificat "la mana".1 point
-
Cred ca e o problema de alimentare, daca spui ca ai schimbat filtul de motorina, aici e problema, ce marca ai pus si cine l- a schimbat?1 point
-
DOT-ul e format din 4 cifre. http://www.pedrosgarage.com/Site_5/Reading_our_Tires_files/Tires1.jpg1 point
-
rosu inseamna probleme la presiunea uleiului si informatia vine de la alt senzor decat cel de nivel. galben inseamna probleme la nivelul uleiului. daca se aprinde galben in mers te atentioneaza ca trebuie sa completezi cat mai curand posibil. daca o sa-l ignori si chiar pierzi ulei in curand se va face rosu pentru ca nu mai face presiune. daca se aprinde galben imediat dupa ce opresti motorul te avertizeaza ca uleiul se apropie de minim pe joja. completezi cand crezi de cuviinta, dar risti cazul de mai sus, sa se aprinda in mers. daca se aprinde la putin timp dupa pornirea motorului si se tot stinge si aprinde inseamna ca senzorul e defect. practic valoarea citita e in afara marjelor si ecu a decis ca e defect. la dieseluri nu ma pricep asa ca nu stiu ce e in dreapta motorului cum stai la volan, dar la mine (325i) e VCG(garnitura capac culbutori in limbaj mioritic) care e cunoscuta pentru astfel de simptome. scapa ulei care ajunge pe scutul metalic dintre motor si "serpisorii" de la galeria de evacuare uleiul cand arde ies aburi/fum de sub capota. dar tu ai diesel si nu stiu cum e aranjat motorul tau si in plus ai mai zis ca nivelul la joja e ok. mai bine mergi la mecanic sa investigheze in amanunt. succes si nu uita sa revii si cu rezolvarea cand ii dai de cap ca sa avem aici la arhiva pentru cazuri viitoare. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
cam dubios acul sa se duca pe maxim si in doar 3s sa vina iar la mijloc. nu as exclude sa fie o problema la senzorul de temperatura, adica apa sa fi fost in limite normale mereu si sa indice aiurea senzorul. mai asteapta si alte pareri totusi...1 point
-
Astazi am finalizat si detailing -ul ..Ce pot sa spun..m-am reindragostit de masina mea :)Seful de la acest atelier este un foarte bun prieten cu directorul de la reprezentanta Bavaria Constanta,drept urmare l-a chemat sa-mi vada masinuta...A ramas placut impresionat de masina,evident mie mi-a crescut inima..Parca nu prea as mai da-o la banii astia...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma poate ajuta cineva cu un istoric service? Pe cartea service sunt doar revizile si nu exista interventile asupra masinii.Ma intereseaza daca a avut accidente majore sau interventi la motor...Toate revizile sunt facute intr-un service autorizat Bmw din germania. serie:wbanx31080c047564 ps:Scuze daca subiectul asta isi are locul in alt topic,nu am gasit altul.. Multumesc anticipat.1 point
-
De ce ĂŽncurajați samsareala? CumpĂŁrați fraților mașini de la oameni normali sau dacĂŁ nu va coafeazĂŁ astea, duceți-vĂŁ ĂŽn afara și aduceți-vĂŁ ce va convine.1 point
-
Cred ca-ti trebuie si modulul de lumini de pe LCI, FRM3! Ma bate si pe mine gandul sa fac upgrade-ul asta, dar costa ceva! Pe tine cat te-a ajuns toata treaba, ma refer la stopuri si portbagaj? Presupun ca le-ai luat SH! Daca as reusi sa le dau pe ale mele plus diferenta, m-as baga si eu la chestia asta! Referitor la intrebarea ta, cred ca doar operatia in sine mai trebuie s-o faci, adica surubareala, plus acel modul de lumini si poate ceva codare! Cred ca sunt pe aici pe forum cativa care au facut treaba asta si poate ne raspund cu mai multe amanunte!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Usor-usor este gata, am refacut si interiorul integral la baietii de la Slatina, am luat eu materialul si ei s-au ocupat de manopera; Cu forte proprii am refacut si "tavita" din spatele banchetei cu acelasi material ca si plafonul si am vopsit negre parasolarele, luminile interioare, manerele si alte ornamente care vin pe plafon. Am montat si un DVD-player 1-DIN Clarion pt. ca vechiul Alpine nu mai "corespundea" cerintelor liniei audio actuale, este o diferenta foarte mare, acesta are 5 iesiri RCA de 6V, multiple reglaje si filtrare de frecvente pt. subwoofer. Initial avea iluminat albastru dar am inlocuit ledurile cu unele portocalii. Cu ecranul inchis se incadreaza perfect in linia bordului, pare "old-school" :pirate:1 point
-
Poate nu ai observat, dar e cam cel mai slab motor de pe e60. Atuul lui nu e in nici un caz "viata" ci consumul.1 point
-
ambreiajul, placa si rulmentul sunt in stare buna, aproape ca pot garanta pentru ele, la fel ca si alternatorul, pompa de injectie luata de la sasha, debitmetrul, senzorii aia , sunt piese in stare buna, dar daca consideri ca sunt teapa am cerut sa inchida anuntul, esti multumit? depinde de imprejurari, daca aveam nevoie de ceva pe termen scurt cu care sa ma misc local fara costuri ridicate, da puneam discul ala si placa fara remuscari1 point
-
Daca e s-o luam asa un volant sh nu tine de siguranta ca in cazul anvelopelor. In fine, e treaba omului ce vinde.1 point
-
Boaska, tu de ce vinzi kit ambreiaj si volant sh? Ce om sanatos la cap isi pune pe masina ambreiaj sh? Ca vad ca te afecteaza atat de tare un set de anvelope sh, dar nu te deranjeaza sa vinzi niste piese (poate mult mai importante decat anvelopele) pentru a fi puse pe masina. Banuiesc ca nu le vinzi ca obiecte decorative.. Daca esti asa tare, arunca fratie saraciile alea la gunoi sau mergi cu ele la fiare vechi, nu le vinde ca sa se bucure vreun mandru posesor de Bmw ca si-a schimbat ambreiajul cu 250lei. Inainte sa te iei de altul, uita-te la tine! Nu te mai da zmeu aiurea, ramai modest ca e o calitate rara. Va deranjeaza anvelopele sh, dar vi se pare ok anularea DPF fizica+soft cand cedeaza si trebuie schimbat..ma gandesc ca la un Bmw (masina premium de super calitate) solutii de genul asta ar pica din start. Dar culmea, toti apeleaza la asta..de ce? Fiindca e de 5ori mai ieftin. Daca filtrul de particule ar costa 250E sunt convins ca nu l-ar mai elimina nimeni. Concluzia: terminati cu vrajeala, sfaturi sunt usor de dat. Daca vi se pare ca omul greseste cu ceva, spuneti frumos si gata. Restul de caterinca cu manele si alte cacaturi...va asigur ca le gasiti doar pe Bmwclub. (fiecare intelege ce vrea din asta)1 point
-
io zic sa-ti prezinti masina in germania, iti faci un nick jmeker, completezi la profil adresa, studii, ocupatia, etc si pe urma le prezinti masina ta cu paket m si le spui celor invidiosi cu masini standard ca nu au valoare si sunt prea ieftini, bagi un clip de pe youtube cu tine si salam la un chef cu tovarasii, poze la club cu sticlele de whisky si 3 balerine nu?! credeam ca ti-ai luat masina din placere si pentru ca-ti permiti o aroganta...., nu pentru ca vrei sa te invidieze lumea, sunt oameni cu foarte multi bani care nu-si iau masini scumpe tocmai ca sa nu atraga atentia si energii negative cum de altfel sunt si colegi pe acest forum care desi au bari de plastic standard ti-ar fi dat un ajutor in cazul in care aveai nevoie, dar ma rog tu consideri ca lumea este geloasa pe tine, ai nevoie de dusmani imaginari, duci lipsa de ocupatie sau cine stie ce, este mania ta masina este frumoasa au spus si colegii, ce vroiam sa te intreb este daca macar ai full casco la ea? si sa stii ca sunt multi cu bari standard si gume noi si stii de ce? pentru ca ne pisam pe ele, ne-am luat bmw sa ne dam cu el, si sa tina la tavaleala in depasiri si la franare, 365 zile pe an, daca tu consideri ca daca ai eleroane si pachet m o sa fii un sofer mai valoros iti urez succes si asfalt curat1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ai stricat masina,ma,in loc sa-i pui patru cauciucuri noi,ai lipit cacaturile alea pe ea.....parca vad ca la prima ploaie iti zboara pe camp...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
esti departe de a intelege ce inseamna grija pt genul asta de masina . Siguranta ta si a masinii sta in anvelope in primul rand . Dar e bine ca ai eleroane si pampoane1 point
-
Da-le naibii de eleroane. De parca asta era prioritatea. Mai bine luai niste gume adevarate, nu rapciugi.1 point
-
Sa mor eu daca va pot intelege.Ai luat un E60 superb si pui niste mizerii de cauciucuri SH.Oricum bafta cu masina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Man o merit si asa Nu ma incalzeste(ajuta) cu nimic 2-3 virgule care le pun sau nu pe forum..1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Pana acum am avut numai laude....parerile sunt impartite oricum...nu suport cand vad un 5`ar standard fara pachet fara nimic e precum o dacie 1310 !! Descult !-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00