Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/12/15 in Posts

  1. Bai petarda de om nu te potolesti odata! Ti-am zis sa nu mai ma amesteci in postari si sa nu mai faci referiri la mine. Esti greu de cap? Sau din cauza ochelarilor nu mai vezi ce scrii? Ti am scris special textul bolduit ca pe viitor sa nu mai vb de mine cu "unu". Si minusuri iti iei ca bati campii cu pastarile tale. Cum este si cazul celei de mai sus. De parca intereseaza pe cineva ca tu trebuie sa scazi pretul la masina. Dute si fa reclama in alta parte la masina.
    7 points
  2. Virgil - daca mai frunzaresti forumul ai sa vezi de ce isi ia Andrei_vuv atatea minusuri. :console:
    5 points
  3. Ti-ai dat singur emotii, lol.
    4 points
  4. am pus si citeva poze,are urmatoarele dotari: 5d71bmw535 xD limousine 0337 m sportpaket leder dakota schwarz 02tb sport automatic steptronic 02av adaptive drive 01CB control EfficientDynamics 01CC auto start stop function 01CD brake energy regeneration 0258 tyres with emergency running properties 02TB sports automatic transmission Steptronic 02V4 18 "M light-alloy wheels double-spoke styling 613 M 02VA Adaptive drive 0302 alarm system 0322 comfort access 0323 soft close automatic for doors 0337 M sports package 03AC trailer coupling with Swivel ball head 0403 glass roof, electric, with sliding and hoisting function 0415 Sun blind for rear window, electric 0416 Sun blinds for rear window electric, rear side Windows mechanical 0423 floor mats in velours 0428 warning triangle and first aid kit 0441 smoker package 0453 active seat ventilation front 0456 comfort seats front, electrically adjustable 0488 lumbar support for driver and front passenger 0494 seat heating for driver and front passenger 0496 seats for rear seats 04MR Interior trims aluminum Hexagon 04NB climate control with 4-zone control 04U2 driving experience control incl. ECO PRO 04UR ambient light 0502 headlight washing system 0508 Park distance control (PDC) 0548 km speedometer 0552 Adaptive LED headlight 0575 additional 12 V Sockets 05A1 LED fog lights 05AC high-beam Assistant 05AL active protection 05AT driving Assistant plus 06 at the real time traffic information 0609 navigation system professional 0610 BMW head-up display 0676 HiFi speaker system 06AC intelligent emergency call 06AE TeleServices 06AK ConnectedDrive services 06AN Concierge services 06AP remote services 06NR apps 06NS comfort telephony with advanced Smartphone connection 06WB multifunction instrument display 0710 M leather steering wheel 0715 M aerodynamics package 0760 BMW individual high-gloss shadow line 0775 BMW individual roof liner anthracite 07A2 innovation package 07RS comfort package 07XP navigation package ConnectedDrive 0801 Germany version 0851 language version German 0879 German/operation/service manual 08KA oil service interval 30000 km / 24 months 08TF of active pedestrian protection 08TH speed limit Info Automatic anti-glare rear-view mirror 0431 Automatic anti-glare 0430 Interior and exterior mirrors FLCSW leather Dakota Black/Black Four wheel drive Full Service History in modul sport masina este rachieta,accelereaza instant,fara lag ,motorul are un sunet superb in sarcina mai ales la kickdown,devine destul de rigida ca si suspensie in mod sport,consumul este unul acceptabil pentru performantele masinii,la un mers intre 170-230 in mod sport 9,8%
    4 points
  5. Prea scurt post-ul ... prea de la tara.
    4 points
  6. Hai ca mai ai putin de asteptat Oricum o sa-ti placa masina sunt sigur. Din punctul meu de vedere modelul asta a fost unul foarte reusit dpdv al design-ului...mi-as mai cumpara si eu una, dar M3
    4 points
  7. Ca sa vezi ca nu esti singur, eu cand mi-am luat E46, n-am dormit tot drumu de la Bucuresti pana la Targu Jiu si eram maxim de incantat, incat pana seara cand m-am intors in Bucuresti, nici macar mancare nu mi-a trebuit. Povestea s-a repetat saptamana trecuta cand am trecut la E39...parca nu mai ajungeam odata sa bat palma pentru masina. :frantics:
    4 points
  8. Cred ca pe lista aia cu Cluj,Salaj ar trebui sa apara zona Prahova/Pitesti acolo sunt cei mai multi samsari, galatiul sta slabut si se observa din numarul total de anunturi.
    4 points
  9. O intrebare am, magazia de cd-uri presupun ca citeste Track nu ? Sa stiu sa imi incropesc cateva cd-uri cu muzica. Sa am ceva in masina pe drumul inapoi. Nu dau bine in fata directorului daca apar cu vreuna din cele 2 masini mai sus enumerate. Nu vreau sa creada ca ma cred atat de important. Glumesc. Asta a fost o masina care a aparut din neant ca si oferta. Nu e o masina de pe net sau mai stiu eu de pe unde. Nu am cautat eu asta. Doar a aparut oferta. Singurul lucru care imi placea la BMW seria 3, este distanta de la roata la botul masinii. Asta era tot ce imi placea la masina asta. Mai nou incepe sa imi placa si forumul-clubul(ca sa nu spun ca aveam o impresie nu chiar ortodoxa despre proprietarii de BMW-- Da stiu, e o idee preconceputa formata de cand eram mai tanar, flacaii care aveau cate un BMW ma cam lasau fara gagici, ori se credeau oarecum "shafu` drumulu`", ori chiar am intalnit eu doar din acea categorie). Jos palaria si in fata voastra, vad ca mentineti o comunitate-sau chiar mai multe-in viata, si asta nu e decat un lucru de apreciat. De masina, am eu timp sa ma indragostesc. Deocamdata nu stiu mare lucru.
    4 points
  10. Vehicle information VIN long WBAAL31060JJ27340 Type code AL31 Type 318I (EUR) Dev. series E46 (4) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M43/TU Cubical capacity 1.90 Power 87 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STANDARDLEDER/HELLBEIGE 2 (ARBEITSN (N6HC) Prod. date 1998-10-21 Order options No. Description 240 LEATHER STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 473 ARMREST, FRONT 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 661 RADIO BMW BUSINESS 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION Series options No. Description 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
    3 points
  11. E o porcarie vin decoder-ul ala. Uite aici decodificarea corecta: http://www.bmwvin.com/?vin=JJ27340
    3 points
  12. Masina asta e un mister....E46 cu active steering si self levelling suspension, navigatie, cruise control with brake function, camera, portbagaj ce se inchide electric(cred ca e totusi o eroare pe vin decoder)....si asta la motor de 1.9, chiar raritate. Probabil de aceea s-au mai servit unii si altii cu cate ceva de pe ea....
    3 points
  13. L-a dat jos cu tot cu LCM.
    3 points
  14. esti sigur ca e corecta seria? daca da, masina a avut xenon din fabrica si acum nu mai are. deci a fost lovita sau cineva i-a dat jos farurile cu xenon si a pus faruri normale. se vede si din pozele puse de tine ca unul din faruri e matuit bine rau.. cat despre treaba fara rugina imi ff greu sa cred ca la un e46 din 98 nu are niciun loc unde sa aiba un punct de rugina ! daca e asa, inseamna ca esti norocos. pe de alta parte masina are cteva optiuni care sunt rare rau.. si pe care poate ni le explica colegii mai bine informati decat mine. spre exemplu ce sunt: Self-levelling suspension Lug bolt retainer Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" automatic trunk lid mechanism Backup camera and Top View Roller sun vizor, rear door Trunk room net Additional heating/ventilation Cruise control with brake function High speed synchronisation Transport protection package Job order management "HEA" High-beam assistant am verificat sute de e46 dar zau ca nu stiu ce inseamna optiunile astea si chiar nu cred sa le fi intalnit la alta masina. apropo, masina a avut navigatie din fabrica.
    3 points
  15. Da. Eu de obicei stau cu ochii beliti pe niste carti vechi, de turnatorie - NU am chef de ele. In momentul de fata, cat nu sunt "calare" pe muncitori, sunt pe forumul acesta. Si tot citesc si citesc. Aici am chef de lectura. Puternic virus, nu credeam ca o sa fiu asa vreodata! Dar cred ca o mare parte este direct injectata de catre cei care au raspuns acestui topic, si celor care vin pe la cam toate topic`s de pe acest forum cu idei, solutii, si de ce nu chiar haz de necaz(din asta supravietuieste romanul, parerea mea). Nici nu stiu daca sa va multumesc?!?
    3 points
  16. Virgilaurelian daca urmãresti forumul este imposibil sa nu realizezi de ce isi ia vuvu atâtea minusuri. Mãnâncã terci aiurea pe orice tipic, desi in 90% din cazuri habar nu are despre ce vorbeste, se trezeste vorbind. Ca sa nu mai zic ca daca il bagi in seama devii automat "prietenul lui dev pe forun" si nu mai scapi de el nici cu avocati.
    3 points
  17. Și sĂŁ nu pleci departe cu ea.
    3 points
  18. Da. E grea așteptarea. Dar, la mine parca trece cumva timpul, pentru ca repet, de când am ajuns ĂŽn BT am devenit un workahoolik.
    3 points
  19. <br /><br /><br /> Cum fac asta?Iti dau un test psihologic pt.personalitate? Sau te intreaba ce numar porti la pantofi?
    3 points
  20. Ai elucidat problema ovy07, erau niste optiuni pe e46-le mai ceva ca la un e90. Asa ca nu a avut nimic masina:rasturnata, dauna totala etc etc. Ti-au mai trevut emotiile ? Nici nu ai pus mana pe ea si deja iti faceai tot felul de ganduri rele . Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    2 points
  21. nu stiu de ce dar eu ma gandesc ca e si vreo eroare la decoder. pai voi ati vazut cu ce jante spune ca a iesit din fabrica?! imposibil asa ceva...
    2 points
  22. sunt 17 ani de zile... a trecut prin multe masina, nu are de ce sa iti scada moralul. si eu am un e46 din 99 si tot asa are destule bube, nu e cazul sa ai mari asteptari de la o masina veche si asa ieftina. mai e masina la care sa iti faci probleme ca are farurile schimbate sau ca nu mai are navigatia? asta e, important e sa mearga bine, sa nu apara probleme tehnice ca daca apar nu e cea mai ieftina masina de itnretinut, si daca nu ai ceva noroc pe partea tehnica in 1-2-3 ani ii dublezi pretul, adica cat ai dat pe ea mai bagi tot atat in reparatii ). asadar partea mecanica, functionalitatea e pe primul loc la masinile astea vechi
    2 points
  23. Acum nu mai conteaza, chiar de-ar fi sa fi patit ceva. Vorba aia, masina nelovita si femeie... Important e sa functioneze corect si sa fii in siguranta in ea, restul se mai rezolva.
    2 points
  24. Stai linistit! Daca masina e ok d.p.d.v. mecanic nu ai de ce sa iti faci griji. Putine masini la varsta asta mai sunt la fel cum au iesit din fabrica.
    2 points
  25. ionut_turbo ...un user de aici a reconditionat turbina la el si mergea masina destul de prost , a schimbat ulterior turbina , a ales sa nu faca balamuc pe aici ca nu are de ce .Asa ca lasati recomandarile astea ca patim ca la bimmer service ..e wow pana e bau
    2 points
  26. Am eu husa inscriptionata BMW pentru bidonul de ulei, luata de la Banat Car Timisoara.:hyper:
    2 points
  27. Salut! Am (sau mai bine zis am avut) aceeasi dilema ca si tine si m-am decis pe 118i si iti expun motivele mele: -la decizie a contribuit si faptul ca am utilizat in aceleasi conditii un diesel si un benzinar(alte marci) cam vre-o 2 ani -drumurile mele zilnice sunt de 5-6 km dus-intors prin oras: la un diesel nu se incalzeste motorul si iti va consuma cam la fel; minusul e ca nu ai caldura in interior iarna -la diesel se blocheaza diverse valve/DPF datorita depunerilor de noxe daca mergi foarte mult subturat/cu motorul rece (eu curatam EGR la 6 luni) -la 118i nu ai grija turbinei (ca tre sa o lasi cateva minute cu motorul pornit sa se raceasca dupa ce ai condus mai tare, ca o sa iti pice la un momentdat etc.) -personal nu imi place deloc zgomotul si vibratiile produse de motoarele mici diesel (am mers si cu V6 de 3 litri si era altceva ... dar nu e cazul). -la motoarele diesel Bmw intre 2007-2011 exista problema distributiei care pica si am inteles ca e destul de costisitoare de schimbat (cateva mii de eur), deci trebuie sa aduni si costul asta la pretul masinii -la diesel, datorita cuplului mare, iti va ceda mult mai repede ambreajul/volanta; eu am avut de schimbat o volanta la un diesel si nu e deloc o operatiune ieftina, mai ales la volante cu masa dubla Normal, si benzinarul are minusurile lui (cuplu mic, consum putin mai mare etc.) dar nu se compara per total. In mare cred ca diesel-ul nu merita decat daca faci foarte multi km in afara orasului si asta nu doar dpdv al costurilor, cum calculeaza multi, ci si datorita regimului de functionare al motorului. Mai mult, pentru mine personal, degeaba are 1s in minus la acceleratie daca suna ca un tractoras tot timpul ... prefer rafinamentul benzinei. O.T.: 118i are si el volanta cu masa dubla, cel putin asa am gasit pe internet?
    2 points
  28. da,are garantie pina in 2017,ma mai gindesc cu remap,dar ca frine,scoda rs meu are brembo de 330 discurile cu 4 pistoane si nici nu e asa grea 1475kg ,masina aia frineaza intr un fel anume,tot timpul stau sa ma uit in retrovizoare sa nu fie vrun ametit in spate,ca intra in mine direct..nu stiu ce sa spun asta a fost impresia mea..dar dupa jante si anvelope,este urmatorul upgrade...kit brembo fata,356 discuri si etrieri 6 pistonase,trebuie vazut daca incap pe jante de 19"..
    2 points
  29. mai bine repara-i turbina.
    2 points
  30. Afost dezactivat contactul de la usa soferului cea care inainte actiona inchiderea centralizata, si probabil a ramas doar telecomanda
    2 points
  31. Am testat distantiere 20 mm si le arunca prea afara , cred ca e nevoie de 10 ,, sau max 13 mm cat are FK ,evident nu exista cu prindere dubla asa ceva . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_3925_zpsbjqrnztz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_3931_zpszq5ccu5o.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_3933_zpsiod9x7fr.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_3939_zpstuv8zeja.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_3947_zpsnpmlheqx.jpg
    2 points
  32. Schimb Interior complet PIELE CREM BMW E46 sedan cu interior RECARO FULL PIELE sau FULL ALCANTARA in stare foarte buna !! Interiorul se afla intr o stare PERFECTA !! NU E RUPT,NICI ZGARIAT,nimic !! 9.8 /10 provine de pe un E46 2005. Nu e incalzit. Nici electric. 90 % sunt interesat de schimb,dar daca cineva il doreste in bani..costa 300euro. astept oferte. multumesc
    1 point
  33. Salut, Am si eu un BMW E46 320d NFL (KE13646) si am urmatoarea problema: - cand inchid masina cu cheia (oricare din cele doua pe care le am) se incuie doar usa de la sofer restu raman descuiate - cheile sunt sincronizate si functioneaza amandoua perfect din telecomanda incluzand geamuri si inchidere centralizata Multumesc anticipat!
    1 point
  34. Da, nici motorul, dotari, km, probleme, poze, etc
    1 point
  35. Fara cutia data jos nu ai cum, fizic nu ai loc.
    1 point
  36. @Yochanan: Multumesc mult pentru apreciere. Cu dungile de M o sa vad cum arata dupa ce revopsesc capota (saptamana viitoare). Fie ca-ti vine sa crezi sau nu, din cate tin minte, fostul proprietar locuia pe Bulevardul Bucuresti. Dupa cum am zis si mai sus, cred ca in ultimii 5 ani, in care a fost la Giurgiu, nu s-a bagat nici macar una d-un leu in masina asta. Daca poti sa mai pui tu cateva intrebari, as aprecia sa mai stiu cate ceva despre masina. Oricum ar fi, masina va fi pastrata si adusa la adevar. @ontopic: Aseara am primit benzile pentru repararea pixelilor morti. Am desfacut deja toata plasticareala din jurul ceasurilor si azi cand ies de la birou ma duc direct la cineva ca sa rezolv treaba si sa facem sa fie frumos. Abia astept sa inlocuiesc toata bucsaraia luni si sa o fac sa stea cum trebuie pe sosea. Iar marti saptamana viitoare sper sa bag si capota la vopsit. Am vorbit deja cu cineva pentru un interior bej de piele si ma tot chinui acum sa il vand pe al meu, care e textil. Va tin la curent azi imediat dupa ce montez kitul de reparatie a pixelilor morti.
    1 point
  37. Multumesc pentru raspunsuri,o sa vorbesc la parcul auto sa o rezerv. O sa o iau saptamana viitoare. Yaaay...primul meu BMW. Am vazut cauciucurile, sunt nishte petarde, dar cred ca vara asta ma tin...sau macar pana in romania.
    1 point
  38. Cum a putut fi dezactivat si cum se poate reactiva? (Intreb asta deoarece aceeasi problema o am si eu)
    1 point
  39. Si care mai exact? Competeaza la profil sau mentioneaza de unde esti.
    1 point
  40. in general cam orice 0w40 de la mai toti producatorii este un ulei foarte bun. daca mai are si norma respectiv aprobarea necesara pt motorul tau este perfect. mobil1 0w40 este un ulei foarte bun.
    1 point
  41. E o chestie gandita asta cu rotile aflate la extremitatea caroseriei, pentru stabilitate. Vei descoperi ca BMW e șĂŁfu' la mici fineturi, care cumulate, iti dau o senzatie unica la volan.
    1 point
  42. La dimensiunile initiatorului se preta mai bine e39 sau e38.
    1 point
  43. Aparent, era o editie destinata pietei olandeze. Nu inteleg ce e asa ciudat. Aici cateva exemple de pe autoscout24.
    1 point
  44. Interiorul e foarte misto. Am avut acelasi interior si eu la E46. Se curata foarte usor cu servetele umede din orice supermarket.
    1 point
  45. Update, codat DRL si US Style , montat cablu aux(traiasca colegu' Trask ) &toba 330i si revenit la gumele de vara(sper sa nu fie surprize )+arcuri H&R fata-spate(drop 55/35 zic ele ca ar fi, cod 29484, desi par inalte pe spate). Pozele vorbesc cel mai bine :
    1 point
  46. Greseala mare, trebuia sa cumperi BERE nu BERU )))
    1 point
  47. Kathalin sincer imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Vreau sa fac o observatie cu ocazia asta si anume: - am observat in decursul catorva ani ca pe aici se invart cativa ``coioti`` care sustin sus si tare cat de buni sunt, ce talentati in ale BMW, se sustin unii pe altii in orice post ca niste sobolani incoltiti, isi fac firma daramand orice opinie a oricarui membru ce indrazneste sa afirme sau sa intrebe ceva. Acesti coioti, isi fac un nume aici pe site, multi din nestiinta chiar ajung sa-i respecte, apoi se apuca ei de facut firme, vandut masinile lor impecabile ( vai ce se mai sustin cu posturi gen ``recomand`` intre ei) se apuca de reparat, ca deh, sunt buni de gura pe site. Uite asa s-a intamplat si cu tine, ai crezut intr-un guraliv si chiar imi pare rau. Voi lua multe minusuri pe chestia asta, dar chiar imi statea pe suflet. Multi dintre voi stiti ca spun adevarul, unii nu. ANPC scrie pe el, crede-ma, daca iti sustii reclamatia il mananci de viu petru ce ti-a facut. Genul asta de oameni nu merita sa castige din inselaciune. Trist
    1 point
  48. Salut. Sunt mega indignat. Traim intr-o tara infecta. Azi am fost la Automobie Bavaria Constanta sa fac doua rechemari. Un schimb de incalzitor de la filtrul de combustibil parca si ceva la o borna. Cand sa plec gasesc farurile pe 0. Am verificat intentionat fiindca eu circul cu ele pe auto si fiindca acum doua saptamani am mai fost la ei sa reglez farurile si tot pe 0 mi-au dat masina. Atunci nu am observat si fiind zi am mers asa pana s-a intunecat. Cand le-am aprins eroare in bord. becul de la pozitie ars. Am zis ca poate e o coincidenta. Fiind patit de data asta am verificat si ce sa vezi... de data asta nu mergea un xenon. Nici nu am iesit pe poarta si m-am dus sa reclam situatia. Am fost invitat la un porc numit director general. Un impertinent si un nesimtit care m-a tratat ca pe un escroc care ar vrea sa ii insele pe ei. Cum ca de unde stie el daca nu era ars dinainte, daca s-au verificat farurile la preluare, ca se puteau arde oricand si magarii de genul acesta! Oricum atitudine de smenar si de samsar din autovitan. Este oricum incredibil cum e posibil sa mergi la o reprezentanta BMW si sa patesti asemenea lucruri si sa fii tratat in felul acesta. Eu nu inteleg cum ajung asemenea oameni in pozitiile astea. Oameni care nu inteleg ca intre tine ca si client si el ca orice ar fi este o sigla si anume BMW, si nu poti sa te porti, sa vorbesti si sa procedezi in felul asta. Mai mult, sunt la BMW Romania, la importator si mi se comunica nr unui responsabil de aftersales si reclamatii pe nume Constantin. Sun si raspunde unu cu voce de oier, nu se prezinta si imi ia vreo 2 min sa stabilesc daca e el si am nimerit unde trebuie sau nu. Omul pur si simplu refuza sa confirme daca se numeste sau nu Constantin. Intr-una spunea ca depinde, sa zic eu ce vreau! E strigator la cer! Cum se poate sa ai un asemenea om responsabil pe o tara de 20mil locuitori responsabil de satisfactia serviciilor unei companii ca BMW. Aceeasi atitudine de mongoloid ignorant ca si nenorocitul de asa zis director general de la CT. Eu unul sunt total scarbit, TOTAL! Am sunat la AB in bucuresti si am incercat sa vb cu directorul, nu se poate. Pur si simplu pe nimeni nu intereseaza! Nu ai ce sa faci, statul se pisa pe tine, firmele se pisa pe tine, incepand cu bancile, cele de telecom si terminand cu BMW. Aici in tara asta nu exita blazon, nu exista nimic... P.S. dupa prima iesire din service cand am constatat pozitia arsa la cateva zike cand a plouat afara am constatat ca nu mai imi curgea nici apa la stergatorul din spate nici luneta nu mai dezauburea deci... no comment! Sa nu mai zic de atitudinea celui de la receptie service, arogant plin de greutate, nu tu un zambet zici ca eram la banca si cerseam un credit.
    1 point
  49. Am gresit putin la scriere: este DKG sau DCT Conduceti un SMG sau un DKG si apoi va astept cu pareri. Sa va vad care mai vreti manuala. SMG SMG-ul ofera niste senzatii peste manuala. SMG-ul este la baza o cutie manuala care are actionare electrica. Schimbarile sunt mult mai rapide mai ales ca este combinat cu padele. Toate pierderile cauzate de factorul uman sunt eliminate. Inchipuie-ti ca esti pe Cheia: cum e mai usor sa mesteci in mamaliga sau sa dai din padele? Iti spun ca esti mult mai rapid cu o cutie de tipul asta. La SMG ai 6 programe care dicteaza timpii de schimbare a vitezelor. Programele pot fi folosite atat in mod manual cat si in automat Cu cat e cifra programului mai mare cu atata schimba mai rapid. Programul 6 este pentru track si poate fi accesat doar daca renunti la DSC. Pe langa asta in functie de programul selectat limita la care schimba in modul automat creste gradual. De ex: Programul 1 pleaca cu a doua - e folosit iarna pe zapada Programul 2 schimba la 2000 de ture 3 la 2500 etc Feelingul oferit de SMG este foarte asemanator cu manuala, la schimbarea treptelor tetiera "iti rupe capu'". DKG DKG este alta tehnologie, este o cutie cu doua ambreiaje, gen DSG de la VAG. Schimbarile sunt ceva mai spre "gen troleibuz" dar pe langa SMG este si mai rapida. Plus ca are 7 trepte, ceea ce o face relativ economica. Are acelasi tip de programe. Singurul incovenient: daca se strica... auch! Masinile cu astfel de cutii sunt facute cu cap. Sunt daily drivers. Puterea oferita difera in functie de setari si bocanc. Am scris pe undeva parerea mea despre M3 E46. Sunt facute sa file linistite (chiar lesinate) pentru oras cu posibilitatea de a se transforma in bestii. De aia au si butonul "sport", modifica instant comportamentul. M-ul il am si acum. Dar este masina de suflet. Nu pot sa car catelul, nu are portbagaj ca sa incapa carutul dar are altele...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.