Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/30/15 in Posts
-
Si am trecut si pragul de 50000km. In continuare nici cea mai mica problema! Totul functioneaza in parametrii, reviziile intr-adevar le fac la 15000km. In continuare sunt extrem de incantat de ea http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/b9c5a6d17db768f5b919ec8dc2ed115c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/7a4081aa823070620bc3e6a38645ce5a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/e76c649531dbbb858247acb83231c1f7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/d4559ea7c94a07462bb5af718f3bc500.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk Si ca tot am zis ca pun poza ci scaunul... http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/a298fa8a601ac04c1351be45f86f261c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/6ed1c7a28cdd36090a551d70ccaf9c0f.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk7 points
-
Am scos-o azi la o tura, e aproape gata...mai trebuie sa-i montez eleronul de la luneta si plasticul de pe haion dupa ce rezolv partea electrica cu deschisul geamului, in rest e OK, ruleaza frumos, interiorul s-a asamblat bine, nu se aude nici un plastic zdranganind sau scartaind la gropi...e totul OK.3 points
-
Aha,deci in germania nu găsim un diesel de 2-3 ani sub 200 de mii,pentru că așa scrie pe bmw club. Lol. Că ai adus tu numai petarde de acolo,e altă poveste...3 points
-
3 poze pe fuga [neaparat trebuie sa fac cateva poze profi ] http://114.imagebam.com/download/Fzrv5a7X0dh_by1cVeyNEQ/43289/432884280/IMG_3957.JPG http://113.imagebam.com/download/T3we_JsOReDX55XPLKWXWA/43289/432882862/IMG_3954.JPG http://114.imagebam.com/download/9Ebil-1aeJyaAc6Ox1WF7g/43289/432882877/IMG_3956.JPG2 points
-
O _chiulasa_ second + rectificare+ garnitura _chiulasa_ + montare la loc pe vechiul motor + schimbare segmenti si cuzineti, e mult mai ieftina si mai sigura, si mult mai rapida decat un alt motor tot second + omologare+ timp pierdut pe la seviceuri + manopera + acte.. Incearca sa pui pe hartie varianta reparatiei , si separat exact cat te duce un alt motor second sa ala uzat, (pentru ca niciun samsar nu iti va spune starea in care se afla acel motor., si vei vedea ca a repara un motor e mai simplu si mai ieftin ,decat a lua altul tot second.2 points
-
2 points
-
Va salut! Am sa pun si poze cu interiorul dupa aproape 49000km; oricum trebuie sa recunosc ca eu(sau cei din masina) nu mananca in masina, nu se fumeaza, iar masina nu este folosita pt a transporta lucruri( doar in portbagaj), cu exceptia gentilor; http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/f61d69cd06f1e7f7c65b66f9468cca0c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/2cae4238a8fe05eb9953d1b4890497da.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/defcb1addd5f98e302e594c6cc13fd9e.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/2a92d3cf862a87be7720c1e4bad23e67.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/98c23ffadbdb5db7f8157fcd2125e5de.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk2 points
-
Salutare tuturor. Retrofitul consta in modificarea trimului schimbatorului de viteze pentru cablajul cu leduri SMD si inlocuirea emblemei cu una OEM ///M transparenta. Pretul este de 150 lei si contine: manopera (bricolarea trimului ca sa incapa cablajul cu ledurile), emblema originala ///M, 3 leduri SMD si cablajul aferent lor, firele pentru legarea la instalatia de iluminare a scrumierei. Pentru aceasta operatiune trebuie trimis manerul la schimbatorul de viteze. Manerul se trimite dupa ce se achita un avans de 50 lei, restul banilor platindu-se ramburs la primirea manerului modificat. Operatiunea dureaza 1 zi (daca sunt piesele pe stoc), avansul e necesar deoarece se da comanda cu livrare la 7 zile pentru emblema, fiind cea mai scumpa din toate piesele (in jur de 12 euro). Doritorii pot sa-mi lase PM si le dau apoi contul in care sa livreze avansul si adresa pentru livrarea manerului. Pentru alte relatii, stau la dispozitie. Retrofitul poate fi facut practic la orice BMW, pana au schimbat forma manerului pe joystick http://s9.postimg.org/4qhqqv5i7/RETROFIT_SCHIMBATOR_DE_VITEZE_ILUMINAT.jpg1 point
-
Proprietar,vand BMW 530d,E61,2006,taxa platita/nerecuperata(dovada anaf),stare foarte buna,accept test reprezentanta.VIN;WBANS71030CP32660.Dotari: -interior seria 7,piele -scaune comfort,full electrice,incalzite si memorii -bi xenon,spalator faruri -pdc fata/spate -keyless entry/keyless go -volan electric cu memorie -heads up display -asistenta faza lunga(schimba singura) -trapa panoramica -bluetooth -car kit nokia -magazie 6 cd-uri,tv,dvd,sist audio hi fi -clima -comenzi volan si vocale -senzori ploaie si lumini -jante 17 -bare stabilizatoare active -geamuri electrice,pachet fumatori, -navigatie 3d,toata europa Revizie efectuata recent:bielete directie,capete de bara,ulei,filtre,bujii,releu bujii,releu alternator,amortizoare spate,placute frana,electrovalva egr,perne noi spate(dovada,facturi). Pret 7800 euro usor negociabil,detalii la telefon : 07207669521 point
-
Va salut pe toti, Dupa 6 ani impliniti de cand folosesc aceasta masina, am decis ca este timpul schimbarii. Intre timp am intrat in posesia actelor astfel ca masina se va transfera pe noul proprietar. Mai jos o sa enumar caracteristicile masinii, daca aveti si alte intrebari va stau la dispozitie. Model E60 - 525i manual, 192 CP (141 kw) VIN: B030659 An fabricatie 2004 Inmatriculata in Romania cu toate taxele la zi Taxa platita si nerecuperata, detin adeverinta ANAF. Carte service Km la bord: 241.000 (reali, se pot verifica inreprezentanta). Culoare: albastru metalizat Interior integral in culoare bej cu piele DAKOTA Bej 3 sitrimuri mahon, in stare impecabila Dublu climatronic Scaune electrice fata sport incalzite Volan sport cu comenzi si apelare vocala Navigatie profesionala (mare) 12 airbag-uri Trapa electrica Pilot automat, senzori lumina, ploaie, presiune roti Telefon de masina original, integrat in sistemul audio 2 Chei cutelecomanda, tip romb si o cheie de plastic Folie omologata RAR pe geamurile din spate si luneta Toate consumabilele schimbate recent, nu necesita nici unfel de investitie in viitorul apropiat. Stare foarte buna de functionare, fara erori. Daca se doreste, se poate face test in reprezentanta BMW. Pret: 8.900 euro Contact: 0722.230.205 - Nelu Furdui1 point
-
Redactia Auto Bild a avut o discutie aprinsa cu privire la motoare. Unii dintre noi spun ca prefera unitatile diesel, in timp ce altii sunt de parere ca motoarele Otto sunt mai bune. Ei bine, discutia s-ar putea intinde pe multe ore, insa noi am decis sa punem capat acesteia si sa realizam o serie de articole care sa elucideze atuurile fiecarui tip de motor in parte. Si pentru inceput am hotarat ca este bine sa vorbim despre putere si cuplul motor. Nu de multe ori am auzit cum oamenii din jur si mai ales „specialistii” de la coltul blocului discutau aprig despre importanta puterii sau a cuplului motor. Vom incepe prin prezentarea cuplului motor, intrucat puterea oferita de un propulsor cu combustie interna depinde de prima valoare amintita mai sus. Cuplul motor Cuplul sau momentul este o marimea fizica obtinuta prin inmultirea unei forte care actioneaza asupra unui obiect si lungimea bratului acelei forte. Pentru ca lucrurile sa fie si mai clare va vom da un exemplu simplu. Sa presupunem ca vrem sa strangem piulita unui surub cu ajutorul unei chei. Daca pe cheie vom apasa cu o forta de 10 N, iar lungimea cheii (bratul fortei) este de 10 cm atunci vom obtine un cuplu de strangere de 1 Nm. Cuplul [Nm] = Forta [N] * Bratul fortei [m] In urma acestei formule observam doua metode prin care putem mari cuplul de strangere. Fie marim forta de apasare, fie bratul fortei, in cazul nostru lungimea cheii. In cazul motoarelor, cuplul este dat de forta care apasa asupra pistoanelor si de lungimea bratului maneton. De aici ajungem la diferentele mari de cuplu motor dintre agretele pe benzina si cele diesel, intrucat presiunea medie din cilindrii unui propulsor diesel este considerabil mai mare, rezultand astfel o forta de apasare mai mare. Puterea Putere este o marime fizica obtinuta ca raport intre lucrul mecanic efectuat si perioada de timp aferenta. De asemenea, puterea poate fi obtinuta ca produs intre cuplu si viteza unghiulara si are ca unitate de masura in Sistemul International Watt-ul. Puterea [W] = Cuplul [Nm] * Viteza unghiulara [rad/sec] In industria auto, puterea este masurata in CP, raportul fiind urmatorul: 1kW = 1,36 CP. Asa cum se observa si din formula de mai sus, cuplul motor este parte componenta a puterii, ceea ce inseamna ca o comparatie directa intre cele doua marimi nu este corecta. Concluzie: Cuplul motor este acea forta care te ajuta sa parcurgi o rampa, iar puterea este forta care te ajuta sa traversezi acea rampa mai repede.1 point
-
Pai eu zic ca de la licitatii nu au pret asa mic. Probabil toti fac manevra cu tvaul altfel nu-mi explic.1 point
-
La tine nu scrie in vin pentru ca masina nu are power reduction. Doar tu ai zis ca e ED. Eu nu am vazut nici o masina cu power reduction din fabrica sa nu gasesc optiune in VIN decoder.1 point
-
A repara un motor nu e asa simplu. Adica nu vei avea certitudinea ca va tine prea mult dupa reparatie. Mai degraba iei un motor sh nedesfacut care daca e in mintile lui, e mult mai durabil decat unul reparat. Partea proasta e ca nu stii ce cumperi intotdeuna, asa ca verifica bine ce iei si daca vanzatorul e de buna credinta, bafta!1 point
-
pentru ca a fost sambata masina a beneficiat de o spalare + ceva "smacuri" aplicate + Ulei BMW TwinPowerTurbo 5W30 Filtru Ulei Mann Revizia a fost facuta pe 2 august cu Castrol Edge Titanium FST dar nu mi-a placut deloc sunetul motorului la rece asa ca am decis sa schimb uleiul + filtrul de ulei . http://s12.postimg.org/cqh2sazpp/20150829_211209_Medium.jpg http://s22.postimg.org/mip639lsx/DSC_0192_Medium.jpg http://s22.postimg.org/94c378f4x/DSC_0194_Medium.jpg http://s22.postimg.org/m9rldc90h/DSC_0198_Medium.jpg http://s22.postimg.org/mb1j6rau9/DSC_0199_Medium.jpg http://s22.postimg.org/6vxwpw80x/DSC_0202_Medium.jpg http://s22.postimg.org/vk8aum941/DSC_0203_Medium.jpg http://s22.postimg.org/3le53r7hd/DSC_0204_Medium.jpg http://s22.postimg.org/cvq97ai75/P1000919_Medium.jpg http://s22.postimg.org/wcayttdb5/P1000926_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
Depinde pt fiecare ce asteptari are de la dotari si ce inseamna dotat si nedotat. E90-ul meu are scaune sport, volan,schimbator M si mansonul frana de mana tot ceva piele perforata si interiorul cu ceva piele bej, navigatie cea Bussines ( care sincer si asa o folosesc rar), bixenon,pilot, senzor ploaie, alarma, suporti pahare si sistemul de sunet ceva Alpine . Eu de ex consider arhisuficient astea. Cand vrei sa cumperi o masina cu ceva dotari nu gasesti sub 13 14 k pe Germania, dar daca o vinzi pe aici abia o dai. Eu oricum nu inteleg cum naiba unii au preturi pe autovit la masini aduse mai mici decat pe mobile. Aia cu licitatiile iar nu pricep, ca de multe ori sare pretul la masinile misto si la licitatii si tu vezi la pret mult mai mic pe autovit. Wtf?1 point
-
Cateva poze cu masina nespalata timp de 2 saptamani (am fost plecat din tara si a stat nemiscata afara in parcare) plus distantiere de 2cm fata-spate. Astfel, configuratia jantelor e: ET27 cu anvelope 225/45/17 si nu freaca deloc http://114.imagebam.com/download/Qbut6B2mtwPuj9VLh233jA/43263/432621132/IMG_3947%20-%20Copy.JPG http://114.imagebam.com/download/HBVn1euohwHTCFF92yy6ZA/43263/432621144/IMG_3951%20-%20Copy.JPG1 point
-
1 point
-
frumoasa , imi place , daca avea cutie automata , navi mare , suna bine oricum o sa gasesti cumparator , nu dispera .... Bafta cu ea1 point
-
247.000-luata acum o luna si o saptamana la 242.000.-320d e90,2005,schimbat filtre,ulei motor+cutie de viteze,un capat de bara fata stanga,garnituri sau cum s-or chema cardan,panou butoane comenzi oglinzi+geamuri,sigla bmw fata(noua)...toate dupa ce am luat-o am bagat-o in service am schimbat tot ce se putea----foarte multumit de masina....puternica....visul meu de ani de zile...1 point
-
Xenon Navi mare Senzori parcare fata-spate Pilot automat Scaune sport piele incalzite Volan sport Trapa Sistem audio Hi-Fi Oglinzi rabatabile electric Pachet lumini ...si restul care sunt comune: climatronic, senzori ploaie, lumini, etc. Intr-adevar, la interior nu e M-pack, dar e o masina destul de dotata si aproape de maximul pe care il poti pune pe un E90, eu chiar nu imi dau seama acum care dotari MAJORE ii lipsesc.1 point
-
@xxl http://www.bmwclub.ro/forums/topic/167121-se-anuleaza-taxa-auto-se-poate-recupera/page__view__findpost__p__2288334 de aici a plecat ideea.1 point
-
Daca vrei sa iti cumperi motorul V8 diesel nu stiu cat de rentabil este. Nu scoti din el performante cu mult mai mari fata de 3.0d, insa impozitul depaseste 6500 ron pe an, ceea ce inseamna ca la o masina de aproximatin 10-12000 de euro nu se merita comparativ cu 2200 ron pe an la 3.0d. Asta inseamna ca pe langa asigurare, carburant si costuri de intretinere, masina asta cheltuieste lunar in jur de 550 ron fara sa o misti din parcare. Eu merg pe 3.0 d care este foarte fiabil iar consumul nu este mare la o asemenea masina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Omul vrea 316 si tu zici ca merge mai bine 320. Pe acelasi principiu merge mai bine si 328. Dar merge mai bine si m3.1 point
-
Cauti interiorul de piele care il vrei, ne intalnim, ti-l platesc eu si imi dai mie interiorul tau. Ma anunti printr-un pm daca esti ok asa.1 point
-
Coane, mi-am facut temele. Sunt novice la bmw si de aceea am verificat si citit. Este 1.6 turbo. N13B16 1,598 cc 136 PS (100 kW; 134 hp)@4350 220 N·m (162 lb·ft)@1350 Modelul nou 316 este disponibil cu acelasi motor la dealer aici, la mine. Nu am nici un dubiu, am verificat. Acelasi motor e folosit si pe 116, insa repet, nu in Europa.1 point
-
Sunt sigur de ce zic. Exista 1.6 turbo de 136 de cp. Numai ca nu se vinde la noi. Eu nu stau in Romania. Motorul e numit Prince si e lansat in 2011. Are codul N13B16. In 2011 BMW released turbocharged 1.6 Prince engine [11] (called the N18 engine for the Mini Cooper S and called the N13 engine for BMW applications). The engine has direct injection, twin-scroll turbocharger and variable valve lift. The N13 is sold alongside the larger displacement BMW N20 turbocharged straight-4 engine. Deci, eu am crezut ca e E90, dar e cu siguranta fabricat in 2012. Masina e inca in garantie si are contract de service pana in 2017. Ptr ca nu e ptr piata europeana dotarile difera f mult. Masina are trapa, piele, cruise control, comenzi pe volan......in rest, e cam simpla. Vine cu cutie automata cu 6 rapoarte. mersi de rapuns, orice alte observatii sunt apreciate.1 point
-
Vezi ca 316i E90 nu are turbo,are un plapand un 1,6L aspirat si cu doar 122cp iar din cate stiu nu exista e90 316i automat si nici nu cred ca in 2012 s-a mai fabricat e90, e91/92 poate, insa in niciun caz 316i. Tocmai esti pe cale sa cumperi o masina de la un samsar ordinar. Nu cumpara masina fara AC automat pt ca: 1. asigura un plus de confort, totusi iti cumperi masina premium, nu logan. 2. design 3. greu de revandut1 point
-
1 point
-
Asta ar fi masina. Orice observatie e binevenita ptr un novice ca mine. Nu stiu ce dotari "ascunse" are. Modelul e unul de baza, fara navigatie si alte minunatii. http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/E628337D-5A7E-4AED-B2B4-830C52E2B27C_zpshld8t9ah.jpg http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/D4CB013B-CD7E-418E-BEE5-E230E0B33399_zpss6uwe75n.jpg1 point
-
Incet incet dau si eu in sindromul spalatului masinii cat de des. Azi cum ma uitam la ea mi se pare ca nu mai luceste asa tare ca si ieri, imi vine sa o mai spal odata :frantics: Bineinteles, oricine se uita la ea inafara de mine zice ca e bec, dar nah, eu vad )1 point
-
Nelu, masina arata super si pretul este unul foarte ok! Am vandut luna trecuta e90-ul meu cu 8700€ cand toata lumea spunea ca este din 2005 ca are 20000 km bla bla bla! Fiecare masina are cumparatorul ei mai ales atunci cand este impecabila din toate punctele de vedere! Asa ca tine de pret si bafta la vanzare!1 point
-
1 point
-
Mie mi se pare f interesanta masina: 525i, interior sport crem, cutie manuala. E f rara combinatia asta. Sa nu mai zic ca mersul in germania nu inseamna ca masina aia de 6,000 e tipla si o iei cu ochii inchisi. Iarasi, cu cat a vandut in pierdere unul/altul o masina e oarecum irelevant cata vreme se uita la masini de 30-40k.1 point
-
1 point
-
Da, in 2012. In luna mai am primit pe ea 6.000, fara acte. Actele m-au costat 1.000 de euro.1 point
-
Dragi colegi de forum,m-as bucura ca mașinĂŁ sa ajungĂŁ la careva dintre voi, bineĂŽnțeles ca prețul ĂŽl negociem, motivul pentru care o vând este ca vreau sa ĂŽmi iau E91 FL. Ce pot sa va asigur este faptul ca toate datele pe care le-am dat dat sunt reale și sper sa apreciați acest lucru. Nu doresc sa intru un polemici cu voi așa ca nu va voi rĂŁspunde la comentariile cu o anumita tenta.1 point
-
Buna descrierea oricum. Cam asa era si fostul meu E60 520i, doar ca nu avea atatea dotari gen volan sport,navi prof si scaune sport. Am dat-o la schimb pt vreo 9500 euro dar asta prin 2011. Acum cred ca nici 7000 nu mai luam sincer.1 point
-
1 point
-
Din pacate eu nu am verificat km ..... Am sa fac o verificare mai serioasa ..... Daca aveam ceva de ascuns nu puneam vin-ul !!1 point
-
Am pus si jantele de proba. Maine le bag si pe alea la reconditionat.http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/26/c469dce82c621126c343289e5d2eecce.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/26/dd2ce27cbf196eee84069f5bc73f2634.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/26/0e852786acb29535603c234ce9d6e571.jpg Trimis de pe al meu X2_Soul folosind Tapatalk1 point
-
Incepe sa prinda contur. http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/24/b9923e90bf0dc5579ce687618583a595.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/24/3375971d853aea3faae3402b6aaf839f.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/24/9a12ba60de43a473df2b53e378b37926.jpg Trimis de pe al meu X2_Soul folosind Tapatalk1 point
-
Done! Mai sunt de vopsit barile,capacul de la rezervor si alte cateva mici acarete. http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/14/3791ad0b73de5ff5cfa8f0b0398d07ab.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/14/9467012a79b67e821fc727cc16cd5ca8.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/14/5dba561a4fed4779fae850136dbbf8a5.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/14/eab84f34cca595c135504025014ff32c.jpg Trimis de pe al meu X2_Soul folosind Tapatalk1 point
-
La VAG-uri apare in cartea masinii treaba cu 1litru/1000km. Pur si simplu este o geseala de traducere sau ,,undeva este o greseala''. Nu exista motor,indiferent de fabricantul auto care daca iti consuma 1l/1000 km sa fie ok si sa nu aiba alte probleme. La masinile de generatie mai noua (E4 sau DPF) la astfel de consum in maxim 4-5 luni,se duce draq catalizatorul sau DPF-ul). Ca exemplu concludent:ai un G5 cu motor de 1.4 si faci in Germania 1000km in conditii de autostrada si in anumite locuri fara limita de viteza (deci conditii de exploatare maxima),e corect ca la un drum de 2000km sa pui 2 litri de ulei in motor? Pai faci schimbul la luna.1 point
-
vuv se pricepe cate putin la orice. vorba aia,daca n ai un batran pe langa casa,cumpara l pe vuv.1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00