Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/24/16 in Posts
-
Problema e ca majoritatea dyno arata putere mai mare (asa am inteles)...sau ar putea fi si corect, tot citeam ca bmw-urile au putere ceva mai mare decat cea declarata de producator (sunt cai de bmw )2 points
-
De azi, rog un moderator sa inchida acest topic, sa nu il poluam aiurea. M-am despartit cu greu de masina si as vrea ca acest topic sa ramana cat de cat curat. Multumesc tuturor celor care au avut ceva constructiv de zis in toti cei 4 ani+ de la primele postari. O sa tin minte tot timpul aceasta masina care si-a pus amprenta asupra mea.2 points
-
Am repetat experimentul, mult mai bine de data asta. Intrebare : am vazut la cineva ca ii aparea limita maxima de viteza din zona in care se afla, intre ceasuri. Cum pot avea si eu asta ? Sau macar pe ecranul mare... http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/dKvi4D.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/SCaTC0.jpg1 point
-
1 point
-
Felicitari de retrofit. Pune cateva poze sa se bucure si ochiul nostru. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
FAG sau SKF http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1351748-FAG-vs-SKF-Wheel-Bearing (am pus de curand ~10k km in urma SKF la alternator; super ok)1 point
-
Intre timp masina a primit urmatoarele: filtru motorina anulat clapete admisie ulei Motul 5w30 plus filtru bucse brate carenaj stanga fata plus senzor temperatura bucse bara stabilizatoare placute frana spate am sudat racordul flexibil Am schimbat rulmentul de presiune de la ambreaj plus furca si am facut alt bolt de sprijin din alama pt furca. Am suspectat rulmentul pentru ca aveam o bataie in pedala cand calcam ambreajul dar cand am desfacut cutia am vazut ca marginea furcii atingea in placa de presiune din cauza ca era boltul ala de plastic tocit. urmeaza, furtunele de vacum, antigelul si sa vad din ce cauza clapetele de la radiator nu se inchid dupa ce pornesc motorul, furtun vacum spart sau electrovalva defecta1 point
-
1 point
-
La a mea arata fix km care i-am avut la ultima intrare (filaret)...ciudat.1 point
-
Oarecum Daca nu reusesti sa intelegi un lucru care tocami am incercat sa iti explic mai sus, atunci poate ai curiozitatea sa te interesezi/afli din allte surse, de ce oare au pus pompa electrica in ultimile modele?? Ca sa regleze termostatul ceva!? Apoi revin-o si explica si la altii ce ai inteles. Termostatul are un singur rol, acela de deschidere a circuitului mare pentru racirea motorului, asta numai dupa ce circuitul mic din motor, deci motorul ajunge la regim! Termostatul nu se v-a deschide/inchide(?) (...limitand circulatia apei) mai repede decat O POATE FACE O POMPA DE APA ELECTRICA! ..Daca nu intelegi functionarea unui circuit de racire ca, cel de mai sus accepta si incearca sa intelegi ce altii inteleg/stiu.1 point
-
Fa o programare ca sa iti spuna ca trebuie schimbata distributia. PAi gura lor sa nu manance 10 paini?1 point
-
1 point
-
cred ca ai frecato de.... daca o pui in soare o sa te sperii de zgarieturi.1 point
-
Ca posesor de e34 pot sa iti identific cu o probabilitate destul de mare piesele ce trebuiesc schimbate: 1) Referitor la problema cu directia, daca zici ca ai schimbat bieletele de directie, si presupunand ca ai verificat sa nu aiba joc bara centrala ci cele doua de conexiune (componente ale sistemului de directie), mai raman doua cauze posibile: cutia de directie si bucsele mari de la brate. Cutia de directie este cunoscuta a isi face joc dupa multi kilometri iar este ajustabila intr-o anumita masura. Daca cineva a strans acel surub de reglaj prea tare se produce exact efectul descris de tine, adica directia nu numai ca este imprecisa dar "ramane " in stanga sau in dreapta si nu central. De asemenea daca surubul respectiv nu este strans suficient caseta are prea mult joc si creaza cam acelasi efect. Din pacate reconditionarea cutiei de viteza este prea scumpa (daca gasesti cine sa o faca) si iti recomand una noua. Bucsele mari de la brate daca au prea mult joc pot crea si ele aceleasi efecte. 2) Referitor la cum trage nu ma pot pronunta neavand suficiente date. Din ce zici, ca trage mai bine dupa 3500 rpm cel mai probabil ai blocat vanosul (exista posibilitatea sa ramana blocat si nu doar sa isi faca joc). Ca verificari simple mai poti sa verifici daca nu ai catalizatorul infundat . Pe parte de electronica motorul m50 nu are foarte multa senzoristica si nu este nici foarte sensibila asa ca ma indoiesc sa fie o problema legata de elctronica. Debitmetrul, sistemul de recuperare a vaporilor de benzina si senzorii de detonatie reduc puterea daca nu functioneaza corespunzator dar nu cat sa faca masina lenesa deabinelea cum o descrii tu. Restul senzorilor relevanti (axe, turatie volanta ) provoaca imposibilitatea pornirii. In orice caz cred ca ar trebui facuta comparatia cu o masina identica ca si motorizare si nu cu o alta masina. E 34 e masina greoaie si conceputa pentru drumuri lungi. Este posibil ca skoda de 1.6 sa para mai sprintena in oras, diferentele find sesizabile la viteza si in sarcina la turatii mai mari. 3) Sunetul descris de tine apare doar la plecari/accelerari/frane de motor sau este constant si ritmic? In prima varianta ar trebui sa verifici bucsele de la puntea spate care au obiceiul sa pice dupa cateva sute de mii de km. In variant doi verifica rulmentul central de la cardan si elementul de conexiune din cauciuc al cardanului. Acesta din urma poate ceda de tot la un drum lung. 4) Daca ai ramane cu rotile infranate ai simti o diferenta in cum se simte pedala de frana dupa ceva apasari in mers. Posibilitatea de a ramane cu rotile infranate este acompaniata (indiferent de cauza tehnica) si de incingerea excesiva a lichidului de frana care face la randul sau ca pedala sa prinda in primul rand mai sus si in al doilea rand sa fie mai moale decat deobicei. Fiind vorba despre sistemul de franare ar trebui verificat de un mecanic, preferabil bun. 5) Ce rulmenti suna? Eu nu as pleca la un drum lung cu probleme la nici-un rulment, se pot strica de tot oricand si cheltuiala facuta cu reparatiile si tractarea masinii este imensa. Ai grija ca un rulment care se strica provoca stricaciuni si pieselor pe care este montat, datorita caldurii excesive. In mare parte aceste piese sunt facute doar de producator si sunt usturator de scumpe (de exemplu piesa pe care se monteaza rulmentii de la roata din fata) Iti recomand sa iti rezolvi inainte de plecare macar problema cu rulmentii, franele si zgomotul descris la punctul 3 daca are legatura cu cardanul. Ar fi pacat sa ai probleme si sa ajungi sa dai vina pe masina. In plus oricare din aceste probleme iti pot pune in pericol nu numai viata ta dar si a participantilor la trafic.1 point
-
Din cate am vazut multi recomanda Osram si Philips, am gasit pe emag intre 250 si 300 de lei, ar trebui sa fie ok zic eu...1 point
-
Da forumul nu este pentru intrebari?! Mai ales la sectiunea tehnica?! Poate omul vrea niste pareri inainte sa mearga la service ca sa nu iasa de acolo cu parerea (probabil gresita) ca are de schimbat jumatate de masina. Mi se pare perfect normala intrebarea lui.1 point
-
1 point
-
salut ADI poate aici reusesc sa vrb cu tine te rog pm cind ai timp asi dori sa ordon nbt evo cu i6 cu toate optiunile posibile pentru CM36112 mesri STELI0 points
-
Asa am auzit si eu de la majoritatea, dar colegul cavaliere spune ca a facut testul... posibil nu contrazic pe nimeni insa daca ar exista acel test chiar l-as face si eu daca ar avea o certitudine peste 51%.0 points
-
E34 are peste 20 de ani. Ce pretentii de fiabilitate vrei de la o astfel de masina? Ca sa o aduci intr-o stare buna, sa te poti baza pe ea la drum lung, mecanica ( si nu numai ) trebuie luata de la 0.0 points
-
Daca ai de 4300k pui la fel in rest nu ai cum sa te asiguri. Xenonul se mai si consuma dupa o anumita perioada. Daca becurile de pe masina ta le ai de mult timp se va vedea o oarecare diferenta (nu cred ca sesizabila foarte tare) intre becul vechi si cel nou. Diferenta nu te gandi ca va fi ca la cele aftermarket care bat spre galben cand se consuma :hyper: ele tind sa bata spre mov....depinde cate ore de functionare au si de tipul becului comandat (original sau balarii la 50 lei)-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00