Jump to content

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    7883
  • Joined

  • Days Won

    79

bimmer90f30 last won the day on October 5 2023

bimmer90f30 had the most liked content!

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

27182 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Pe vremuri, adica candva am folosit cu succes pasii din link, dar din nou nu-mi amintesc de preload mentionat: https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/TRANS-Driveshaft_Bearing_Replacing/TRANS-Driveshaft_Bearing_Replacing.htm Acuma, probabil preload e tocmai ceea ce se face cand se pune in exact aceiasi pozitie.. (Ce am patit eu, a fost ca din greseala am pus suportul exact pe partea cealalta decat pe cea care trebuie pentru ca ale naibii aripi sunt pozitionate nu pe axa din centru ci putin off-center.. dar mi-am dat repede seama de eroare..)
  2. Eu am schimbat la E90 acel rulment de pe cardan dar nu a trebuit sa preload nimic. M-am uitat din nou in TIS acum dar nu am gasit nimic despre preload. In schimb, recomandarea a fost sa il pun exact in aceiasi pozitie cu vechiul suport. Deci nu a trebuit decat sa marchez cu marker permanent pe caroserie pozitia suportului. (In TIS spune clar ca cardanul trebuie remontat in exact aceiasi pozitie daca se desface in doua..) In unghi fata de axul cardanului sigur nu se pune..
  3. Nu? Dar aici de ce postezi asa? Inca o data, am mentionat o masina ca fiind suficient de buna care imi rezolva toate problemele de transport zilnic si care, am mentionat clar, nu produce decat ce produc toate celelalte masini de pe strada din momentul actual, sa zic 20-30% mai poluanta fata de modelel mai noi, dar care nu mai este CU NIMIC altceva in plus datoare mediului (din care provine...) fata de cele noi! Iar cu asta sunt foarte impacat ca nu prejudiciez mai mult ca altii. Si o mai conduc si preponderent in afara localitatii din care plec dimineata si ajung seara. Dar, asa e cand unii tin sa faca bascalie...
  4. Asa ma intreba? Daca tu stii cand a fost ultimul bmw adevarat de ce nu raspunzi, daca simti nevoia sa adaugi ceva? Eu am explicat mai sus impactul foto-voltaicelor; ..unii ori se fac ori nu inteleg ca nu mai putem lasa gunoi in spate ca traim alte vremuri, nu-i asa?! Adica, prea mult gunoi, in vremurile astea.. nu-i frumos si nu e bine - secatuim planeta de resurse! Eu pe asta mizez, adica bat toba, sa priceapa tot omul. (In vest unde stai tu, tu ce stii? Hai spune-ne si noua..) In rest, dati inainte cu misto-urile, ca a-ti gasit persoana.
  5. Ce sa explic? Daca e prietenos cu mediu!? E mai prietenos cu mediu ca scoate doar fum si nu are nevoie de generatoare sa incarce nimic.. Si trece fiecare test de noxe, cum maxium ala dat in fabrica la 500207 km. E condus 95% extraurban.. deci nu polueaza nasul sau plamanii la multi oameni. A, cere piesede schimb din cand in cand, care NU fac datorii mari mediului cand sunt facute (ca masinile noi).. Si chiar muncesc sa il tin functional. Nu pun intrebari fara principii. Am o opinie de care tin bine si nu e daunatoare chiar deloc. Si stii imi raman BANI IN BUZUNAR ca e achitat de mult! Sa imi imaginez ca nu gandesti ca mine!? Acum e randul tau sa raspunzi la ce am intrebat.
  6. Nu se pune beton prea mult pentru doar 25 de ani, parerea mea. Iar dezavantajul ca nu se poate recicla e compensat pe deplin de utilitatea incomparabila (si ca durata) a betonului. La cat mai multi munti de foto-voltaice..
  7. OK articolul de mai jos e muult mai prietenos si balansat in explicatii: https://qmerit.com/blog/california-electrification-statistics/ Iar asta vine de la o companie care la sfarsit constati ca instaleaza incarcatoare pentru EV.. deci nu au mare interes sa fie "biased" cume siteul acela care inflameaza si exagereaza orice e despre EV ca fiind extraordinar, ceea ce nu e! Asta e realitatea, sa recunoastem. Multumesc de explicatie dar nu mai pot sa zic decat (in compensare desigur) ca articolul sau rapoartele din link sunt exclusiv din statul de aur (adica foarte probabil cel mai bogat din toata America!!) care este California. Unde sunt rapoartele la nivel de SUA? Or sa treaca ceva ani pana vom ajunge acolo, daca vom ajunge sa citim cat de cost effectiv e pentru cetatean cumpararea unui EV.. Comparam California cu Romania? :)) dar ca idee, e de inteles.. Cunosti impactul fotovoltaicelor dupa ce devin ineficiente dupa 25 de ani si sunt date jos de pe case? Sau acel impact nu conteaza!? (Noi sa avem sacii in car 25 de ani..?) Nu vorbeste nimeni de bine despre ineficienta in reciclarea foto-voltaicelor.. Parese ca se consuma (prea) multa energie si resurse in a se recupera ce se poate recupera/refolosi din ele. O opinie!? (..presupunand ca jumatate din noi am avea foto-voltaice pe casa..) ce facem cu gunoiul, cand ele devin ineficiente?
  8. Fara nici o suparare @mgi nu am citit niciodata un articol mai idiot ca cel postat. Pur si simplu mi-a zgariat retina si mi-a jignit inteligenta.. Pana la urma, cum salveaza un EV care nu e condus planeta si pune bani in buzunar? Ca, ceva trebuie sa coste.. Rapoartele din linkul postat vin tocmai din California ubde doar in 2022 cetatenilor li se cerea sa NU incarce.. masini, mari consumatori de curent sau sa NU foloseasca curentul electric prea intens in zilele toride sa nu pice reteaua nationala (local)!? https://www.nytimes.com/2022/09/01/us/california-heat-wave-flex-alert-ac-ev-charging.html In 2024 au devenit toate cele "cost effective"? Eu nu inteleg scopul link-urilor astea puse fara comentariu personal; adica, cu, ce ai inteles tu din ce spune. Sau nu e nevoie de comentariu pentru ca esti 100% de acord? Sau se adauga la numarul de postari?
  9. @Robie90 mergi sa schimbe volanta, ea e cea care tremura sau face sa vibreze la plecarea de pe loc. Vibratia nu pleaca nicaieri; ba chiar cu timpul SE VA AGRAVA. Schimba si ambreiajul ca sa nu mai desfaci cand se duce si ala.
  10. Fa diagnoza cu ISTA-D si o iei de acolo cu problemele. Este program de diagnoza dedicat marcii BMW. Nu ma incerca altceva mai ales in chestii setioase, multiple erori la masina. Ma gandesc ca ai dus masina la un service sau circuli asa cu ea? Acolo la service incep tot cu diagnoza, cu atat mai mult cu cat masina e mai noua. Ce masina este? Model, an fabricatie?
  11. In schimb eu nu am comentat. Regula numarul unu, cand avem o rola de cablu ca, cea din filmare si avem consumator (adica ce, conectam in prelungitorul ala..) mare, adica care consuma serios (la limita capacitatii acelui cablu) sa zicem 2-3KW este ABSOLUT OBLOGATORIU sa dam jos de pe rola TOT CABLUL! Curentul electric, mai ales la valori mari are "prostul obicei" sa incalzeasca cablu prin care trece si sa degaje caldura in acel cablu (strabatut de curent electric aproape de limita maxima a cablului) si sa "lucreze" impotriva curentului ..ce este necesar (cerut, absorbit de consumator) si asta sa produca tocmai ce se vede in filmare. Caldura acumulata in rola de cablu nepermitand racirea cablului - ca atunci cand e desfasurat, duce la acumularea acesteia si disipare (racire) foarte dificila.. Apoi, regula numarul doi, din nou daca avem consumator mare de curent INTOTDEAUNA sa folosim un cablu suficient DE SCURT sa ajunga unde ne trebuie, dar si de gros ca sa transmita curentul electric spre consumator.. Nu priviti amuzati, ca nu e de gluma. Se moare si se ia foc de la mana invizibila a electricitatii
  12. A facut 7 ani de existenta. Probabil lichidul de frana si cel de racire nu a fost schimbat niciodata.. eu, sa fiu tu asta mi-as asuma si as schimba curand. Sa ma dau exemplu pe mine din nou? o sa plictisesc pe altii, cu ne-problemele in 12 ani de posesie a unei masini de 20 ani la anu'... ratiunea e mai sus - schimb lichide periodic. Unii iau bmw pentru motor, tinuta de drum.. nu accesorii.
  13. Eventual inspectat de depuneri, curatat sita de pe electrovalva care il controleaza... e o chestie mica patrata pe electrovalva (electrovalva o recunosti ca e conectata cu un furtunas la EGR).
  14. E asta? https://www.hornbach.ro/p/recuperator-flexibil-magnetic-cu-gheare-meister-750mm-pentru-chei-si-piese-metalice/3822712/ Am si eu una cu magnet si patru gheare ce ies la apasarea butonului din capat. It's a life (headache) saver...
  15. La mine n-am mai mers directia, la dinozaurul meu.. Curbe? Ciu-ciu..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.