Jump to content

bimmer90f30

Members
  • Posts

    6020
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

bimmer90f30 last won the day on May 8

bimmer90f30 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

20800 profile views

bimmer90f30's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Great Support Rare

Recent Badges

-3146

Reputation

  1. Chill out, Dragnea. Orice motor poate sa nu mai porneasca a doua zi.. Materialele sunt un pic mai de calitate in M47 decat in N47.. Omul ar trebui pentru inceput sa apeleze la o diagnoza cu ISTA sau INPA. Si de acolo, mai departe.. Sau daca nu trebuie luat pe etape.. pompe motorina, injectoare, senzori rampa presiune... fara scule nu face nimic.
  2. Pe mine explicatia lui matose m-a "luat cu inima". Normal ca are dreptate.. :offtopic: Astept sa ne spuna ce au schimbat la B47 in materie de materiale.. (probabil nimic).
  3. O posibilitate nu ar fi ca antifurtul masinii sa nu recunoasca cheia de fiecare data? Desfa contactul unde bagi cheia, vezi ce contacte se fac in el..
  4. E90, a avut rft la inceput acum are normale si acum un X1 are rtf pe moment. Viper, tu ai intrebat. Eu am raspuns. Acum deja comentezi ca nu crezi. Eu nu te pun sa crezi nimic; mi-am spus impresia, perceptia, intelegerea.. (Te pot asigura ca intelegerea si atentia mea in viata de zi cu zi la detalii in pofesie si nu numai, e mare.) Asta e o observatie a mea in raport cu toti cei intalniti zi de zi. Si din nou, afirmatia mea probabil o sa starneasca alte intrebari in mintea unora.. Hai sa ne vedem de intelegerile noastre ca, ce crezi tu nu este deloc obligatoriu sa cred si eu. Sau poate intelegerea mea ajunge mai departe decat a ta din cand in cand.. Am incheiat. Eu sugerez sa lasam topicul omului in fata.
  5. Nu pretul ci confortul e diferit. Nu mai sunt la prima tinerete sa nu imi pese sau sa zic ca nu am simtit diferenta. Nu am probleme cu spatele dar lucrurile stau diferit. Bmw are suspensie tare, iar strazile nu sunt ca in palma, sau cel putin aproape ca in palma. Atunci o sa pun admit eu RTF pentru mine. Foarte bine ca ai raportat aici ca din 5, 1 nu s-a mai reparat.
  6. Chiar crezi ca ai inteles? Atunci hai sa fiu un pic mai limpede. Admir la unii oameni decenta exprimata si atunci cand au dat de groapa de bani, sau au bani mai multi decat marea majoritate. Sau cel putin nu epateaza. Ai inteles acum? Desigur ca sunt solutii. Chiar eu urmeaza sa fac o barca dintr-un x1 (smulgandu-i pe veci gumele RTF de 18..), o sa il echipez cu o roata de rezerva facuta de altii, nu prin dealer.. (adica AM) pana la urma nu e decat o roata de rezerva din tabla, menita sa te scoata dintr-o pana de roata.. Mi se pare ca dealerul vinde doar roti cu jante din magneziu..
  7. Pensionarii din Germania poti fi sigur ca inca tin la viata lor! Si respecta probabil mai mult regulie decat noi romanii. ..Si nu pentru asta si-au luat Porche.. sau mai stiu eu; ci pentru ca ISI PERMIT, cei care isi permit. Dar asa se intampla.., cand te uiti prin geamul (rozandu-te invidia..) care nu trebuie si nu te uiti in fata ta.. A, si nu sunt sinucigaci si ocazional cum am zis mai sus.. ca romanii, pe drumurile noastre, vai de mama lor (indeosebi drumurile).. A, si ma mai roade si invidia mai nou, ca tu primesti numai aprecieri in bine. Denota un standard care da de gandit. A, si sunt cu edit pana la capat, in ideea sugerata.
  8. Pana la urma, la dotarile de mai sus si la banii care esti dispus sa dai pe o masina, de ce nu mergi la reprezentanta sa le spui cat vrei sa dai si ce pot sa iti ofere de banii aia. O sa primesti destule, dar poate nu pe toate. Poate o sa trebuiasca sa mai "tai" din puterea motorului.. sau poate fara piele naturala. Care fie vorba intre noi, am observat ca nemtii nu pun decat pe masini cu pretul mult mai mare. ..Stii, eu fara volan incalzit (iarna e o placere) la banii aia nu as lua pre multe alte accesorii.. πŸ˜‰ Tre sa ma uit si la mine, nu la comfortul altora.
  9. Pai vezi, nu te-ai informat cum trebuie. Foarte probabil clapetele la N47 NU prea sunt inghitite.. (sau probabil ai fost mintit, ca sa le scoti..) .. Vezi, daca nu te-ai gandit sa iei batranul M47 (nu ca ai fi putut face vreun avion din el..) dar iata inginerii tot de la bmw au facut un motor cu ceva timp in urma, peste 390k km la ziau prezenta, pompa de ulei din fabrica inca pe motor (niciodata vreun semn de pierdere de presiune de vreun fel sau vreo natura.., ulei consumat - 1.5 litri in 17k km. Cutie de viteze tot la fel, doar cu ulei schimbat periodic.. nu mai zic de lantz/distributie. Nu l-au "tusit" nici cum, inca.. Desigur, nu mers ca un berbec.. sau zvzec.. eventual.
  10. Hai mai, serios..? De la pompa de ulei, evident. Cum crezi ca ajunge uleiul sa FORMEZE PELICULA pe aluminiu ala, fie el si tratat? ... dar prin balacire instantanee (la 750rpm/min)?? Evident ca pompa de ulei joaca un rol crucial. Acolo prin arborele cotit CURGE ULEI..SI DE ACOLO IESE PE ALTE GAURI SPRE CUZINETI. ..Pardon, nu crucial, e Dumnezeul ungerii in motor. πŸ’¨ Toate componentele din motor se "roaga" la ea, sa le dea ulei LA TIMP..πŸ’¨ Si asa am incheiat povestea mea..
  11. Evident ca daca folosesti doar motorul ar trebui ca tot cablajul de pe el trebuie pastrat si separat, .. tot ce e conectat la ECU pentru motor si alti senzori.. ce ii care ii are pe evacuare... si ce mai este pe acolo. Trebuie separate toate acele fire cu grija. Nu ai ce instalatie sa faci daca ai tot cablajul. Dupa ce il pornesti o sa trebuiasca desigur sa prelungesti sau aa scurtezi firele care-s prea lungi pe ..atelajul pe care o sa vina montat. Multa bafta si sa ne arati evolutia.
  12. https://pasteboard.co/AwLbNc9zX0Fh.jpg Brr, cata durere si "scrasnest" acolo... 😱
  13. Tocmai asta e fapta care (era si probabil) este oribila; daca iei un cui si acolo se peticeste gaura singura.. datorita stratului ala special.. am inteles ca o data (spuma, solutia aia speciala) activata, mai tarziu daca faci pana din nou ...vulcanizarea o sa refuze sa repare o pana noua.. adica esti pus in situatia de a schimba probabil un cauciuc care inca nu a ajuns la uzura minima numai pentru ca vulcanizarea zice ca nu se mai poate din cauza de spuma.. 😑 Asta mi se pare aiurea. Dar poate lucrurile stau altfel in prezent.. Nu, deloc: Sau mai stii.. Mi se pare mie sau fie tie nu iti convine ce raspunsuri primesti ori vrei ceva garantat prin raspunsurile primite.., ori vrei ca topicul tau sa ajunga la sute de pagini.. Sau nu poti selecta din topic raspunsurile cu valoare de cele fara valoare !? Sa stii ca ajuta SI daca citesti cat mai multe pe forum. Adica alte topicuri. S-ar putea ca multi sa nu raspunda din lene. Ca si-au mai spus parerea.
  14. ..macar ai observat ca "unchiul" e unul care stie ce spune? Cine isi pune cauciucuri normale fara sa aiba si roata de rezervaa? Trebuie sa nu gandesti..
  15. Mare adevar, cu aplicabilitate si pe persoana mea. Sa ai cai putere mai multi nu te face mai bun sofer PE DRUMURI PUBLICE ci mai imprudent si chiar idiot.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.