-
Posts
8419 -
Joined
-
Days Won
83
bimmer90f30 last won the day on September 29
bimmer90f30 had the most liked content!
About bimmer90f30
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
nicht gesagt...
Previous Fields
-
Masina
E90, F48
Recent Profile Visitors
bimmer90f30's Achievements
-
Sonda lambda defecta
bimmer90f30 replied to claudiu1892's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Ai putea pune erorile aparute? Sa stie si altii despre ce alta eroare dispare daca inlocuieste/inlocuim senzorul dupa catalizator. -
sa nu fi sarit de la punct. Verifica distributia. Apoi as verifica pompa de presiune inalta. Nu sunt asa fiabile ca la modelul urmator..
-
Sonda lambda defecta
bimmer90f30 replied to claudiu1892's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Si in postare dar si in eroarea din telefon @MrTeiu spune ca e dupa (after) catalitic convertor. Deci e vorba de cel dupa "tulumba". Si asa e cum spune, nu te lasa in drum ca si vorba romaneasca.. in schimb motorul nu functioneaza corespunzator pe partea de noxe/ardere. -
Totusi, de unde ai codurile astea? De ce nu suni la reprezentanta si sa intrebi pur si simplu daca masina ta este in sistem pentru recall. Ca afli sau nu tot la ei ajungi iar daca ei au recall in sistem vor fi obligati sa o faca. Daca nu il au, poti sa o faci in regie proprie.. Personal stiu ca la F48 au recall la vestitul racitor al EGR.
-
Ce tester s-a folosit. Daca nu folosesti ISTA-D s-ar putea sa te duca in eroare altele. Strict la eroare aparuta, se refera cel mai probabil la senzor, la conector sau la cablul care ia semnalul si care nu este valid, adica DDEul nu stie starea nivelului de oxigen din esapament sa poata regla "avansul".. aprinderea corespunzator.
-
adblue Probleme DPF si adblue
bimmer90f30 replied to dey123's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Pai daca esapamantul are teava murdara de funingine inseamna ca sistemul de filtrare a noxelor nu functioneaza corect. Apoi DPF inseamna Diesel Particulate Filter. Iar asta insemna ca si masina cu ADBLUE are DPF. Doar sistemul de curatare-filtrare e diferit. Edit:iata ca si la mine functioneaza auto-correct-ul De dragul perfectiunii (din capu meu ) BMW a pus/numit Oxidation Catalitic converter and Diesel Particulate Filter cu numarul 20 .. si mai jos a pus inca un SCR catalitic converter la 16. iar in fata lui, sau intre filtre au pus injectorul cu adblue: Ma gandesc ca filtrul de particole (DPF) la ADBLUE are un element filtrant mai putin dens (fata de cele care au doar DPF clasic) pentru ca gazele xare trec de primul filtru (DPF) schimbandu-si natura.. ca acestea ulterior sa fie complet "anihilate" de sistemul SCR, adica Adblue. Daca sistemul adblue e trecut in disable.. (cum zici tu) atunci elementul filtrant creat de primul filtru nu este suficient de capabil sa filtreze gazele ca in fabrica, cum a fost proiectat.. Si de aici fum/negreala pe teava. -
e90 E90 ramane fara curent la pornire
bimmer90f30 replied to mariusg778's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
pentru asta as verifica puntea redresoare de pe alternator sau cel putin alternatorul, sa nu dea varfuri de tensiune pentru ca puntea redresoare e "impuscata". De ce e impuscata? Pentru ca se poate ca masina doritoare de curent a avut nevoie de asa mult curent care nu a venit doar din bateria masinii tale fiind probabil destul de descarcata si a tras curent sa porneasca cealalta masina de oriunde inclusiv de pe puntea redresoare de pa alternator distrugand diode redresoare.. Alternatorul fiind pe incarcare in momentul in care s-a dat curent. -
e90 E90 ramane fara curent la pornire
bimmer90f30 replied to mariusg778's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Atunci verifica bateria exista testere care testeaza capacitatea unei baterii uzate. Asigura-te ca bateria e incarcata complet camd mergi la asa tester. -
e90 E90 ramane fara curent la pornire
bimmer90f30 replied to mariusg778's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Incearca sa faci ce explica astia in topicul asta: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1591718 Ei incearca sa stimuleze pornirea motorului, sa vada daca CASul ,care este modulul antifurt e functional.. el comnada un releu de mare putere din bord, pe care tu probabil il auzi. Acesta (releul din bord) este activat de CAS dupa ce cheia e recunoscuta de/prin modulul on care bagi tu cheia. Acelasi CAS da comenezi, permite adica, DDEului sa porneasca pompa de motorina si altele.. -
e90 E90 ramane fara curent la pornire
bimmer90f30 replied to mariusg778's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Motorul tau era pornit si eventual accelerat cand ai dat curent? "Comportamentul" e de unul in care bateria e complet descarcata. It spun pentru ca am patit eu la masina mea acelasi lucru. Dar avand in vedere ca ai dat curent, conteaza foarte mult cum ai facut-o. Cand o s amai dai vreodata curent de la un BMW trebuie sa fii cu mare bagare de seama. Module electronice se strica cu aceasta ocazie. -
adblue Probleme DPF si adblue
bimmer90f30 replied to dey123's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Iar nitrogen-ul (Azotul) doar asa se poate vedea, la -196 Celsius, ingheata pe la -210.. Mai aproape de zero absolut (-273 Celsius) decat de 20-30 grade Celsius. Practic la 20 de grade nu ai ce sa torni ca sa vezi. -
adblue Probleme DPF si adblue
bimmer90f30 replied to dey123's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Daca zici ca stii din realitate, explica te rog cum functioneaza un DPF fara adblue si cum functioneaza un DFP cu adblue. Si apoi mergem mai departe in concluzii. Poti sa te folosesti in explicare (RECOMANDABIL) de principiile de functionare date de fabricant. Apoi, ca sa il folosim pe jonnyy exemplu, care a scos adblue, sa ce o fi facut, dres, "magicianul" la care a fost.., ce zici tu ca a mai ramas din/in sistemul de filtrare ca sa sa filtreze noxele din motor, uite ca "functioneaza" mai bine ca inainte. Si cu putere marita. Suntem pe forum si putem discuta civilizat, da? Daca renunti in a explica stii care e concluzia, da? Am inteles @Romulus tocmai de aceea il si intreb sa explice cum intelege el ca functioneaza sistemul cu adblue sau fara adblue. Ca asa din observatiii la teava unei masini nu intelegem mare lucru. Sau cel putin eu inteleg ca, ceva NU FUNCTIONEAZA normal cand sistemul are adblue si funingine pe teava. Adica, pe teava la aia cu adlue toti spun ca ies vapori de lichid, iar el vorbeste de funingine. Ceva nu e normal. toti: "AdBlue causes a chemical reaction that converts nitrogen oxides into nitrogen, water and tiny amounts of carbon dioxide (CO2), natural components of the air we breathe, which is then expelled through the vehicle tailpipe (esapament). It works to protect the vehicle from any contamination that could cause serious damage." https://www.forteuk.co.uk/news/your-scr-system-and-adblue-faqs-answered-by-forte/ ..la bmw o fi principiu diferit? Pe undeva prin spatele blocului.. sa nu se vada foamea, vorba unui contemporan.. "The ammonia causes a chemical reaction that converts nitrogen oxide into water and nitrogen – two completely harmless substances. These are then expelled as exhaust gases, mitigating the damage done to the environment by diesel vehicles." https://www.rix.co.uk/blog/post/what-is-adblue-explained Sa vedem. -
adblue Probleme DPF si adblue
bimmer90f30 replied to dey123's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
(da, au un distribuitor in spatele blocului cu o bormasina care gaureste fagurele filtrului sa nu mai retina fumul(!) asta e distribuitorul..) Nu se intampla nimic ciudat. Proprietarii schimba ce "trebuie" la masinile lor. Nu exista teava innegrita si DPF intreg si functional! Am un Euro 6 cu B47 si teava e curata ca nu a umblat nimeni la DPF. O fi stricat la mine si bun la aia cu fum pe teava nu-i asa!? A, stai ca @jonnyy_b i-a mai cresut si puterea si filtrul e la locului lui bine mersi. Zice ca il monitorizeaza in fiecare zi, sa zica ca ii pasa.. Ce sa monitorizeze cand e gaurit si bestelit vai mama lui si a plamanilor pietonilor!? Astea-s basme de aruncat pe forum..aiurea.. Hai sa o lasam asa.. -
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
"Northvolt, cel mai mare producător de baterii din Europa, și-a cerut falimentul. Declinul a început în urma unui parteneriat cu chinezii" Eu nu as cumpara si nici nu cred ca as dori vreodata sa imi pun siguranta personal intr-o masina (electrica) marca chinezeasca. Niciodata. Da, cumpar lucruri marunte.. inca, si chiar ajung din china dar cam atat fac pentru china.- 2875 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Multumesc la fel de mult de compliment. Ma abtin sa mai comentez pe acest topic datorita unei simple observatie, personala, in urma careia parerea mea, care am considerat-o si inca o consuder de bun-simt si cred general aceptata de catre toti care se intampla sa aiba viata organizata prin modalitatea asta, cu motoare ICE.. tranzitia spre ceva ce se resimte din plin.. nu o sa o faca simpla si usoara.. Asadar am luat in considerare ca "am devenit obositor" in 7 Octombrie prin "concediu" primit obligatoriu fara explicatie. Ceea ce pana la urma e firesc, ca am aflat cu, ce deranjez. Asadar echilibru cautat prin aceiasi opnie exprimata cu alte cuvinte, lucru remarcat de moderator ma face sa trec pe locul potrivit - opinie nedorita. Profit de.ocazie si tot de dragul echilibrului o sa imi fac eu insumi topic in care toti, chiar toti, pot sa isi exprime parerea, cu linkuri sau nu; un topic tot de despre masini electrice si efectul lor in viata noastra, acum si pe viitor. Sper sa imi fie permis sa fac un asa topic pe acest forum. Ca e destul de echilibrat, datorita tie. A, desigur, afirmatia public facuta ca aduceam un soi de "alta parere" e adevarata, multumesc inca o data @Romulus de apreciere. Si ca atare, afirmatia ta aproape ma obliga, adica nu mai stau in cumpana si o sa contribui inca un an in plus la existenta acestui forum. Pentru cei carora poate le-a scapat, aici pot contribui: Sper doar sa nu mai fiu eliminat, macar cu un avertisment pe persoana fizica.. daca am jignit suprem pe careva care citeste ce scriu sau mai stiu eu.. Eu inclin sa cred ca ajuta si la trafic, traficul-interesul fata de forum pe net in general, adica la aia care intra aici si citesc ce scrim, cum scrim.. despre ce scriem. Pana una alta mi-am facut de lucru, aproape tot pentru trafic, un topic in engleza, aproape tot pentru trafic.. dar si pentru exercitiu, descoperire.. As putea comenta in continuare pe acest topic, dar in capatana apare intrebarea, ce rost are!? Si poate nu se merita riscul, sa nu fie pe plac comentariu.. Pana la urma nu reinventam noi masinile o fac altii pentru noi - le pun leduri, dungi colorate si tableta.. noi trebuie doar sa platim.- 2875 replies
-
- 1
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with: