Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/02/17 in Posts
-
3 points
-
2 points
-
Pentru fostul bmwdecoder, noul bmdecoder.com, probabil ati vazut ca au marit de la 3 la 5€. Puteti folosi cuponul "fbdecoder".2 points
-
Daca iti permiti si iti doresti un M,cumpara-l fara ezitare! Lasa deoparte toate "dezavantajele" si ratiunea,da-i talpa si zambeste!2 points
-
Cu parere de rau este momentul sa-mi vand bucuria pentru a trece la 3.0 posibil chiar aceeasi platforma(e90) si aceeasi motorizare doar ca n52b30. Serie identificare / VIN WBAVB11000VE32398 KM: 268.200 ~ reali, verificati, pot trimite dovada intrarilor in service in format digital, am si cartea service. Type code VB11 Type 325I OL (EUR) Dev. series E90 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N52 Cubical capacity 2.50 Power 160 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod. date 2006-04-28 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2BH LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 156 240 LEATHER STEERING WHEEL 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 4AC FINE-WOOD TRIM POPLAR GRAIN 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 7RP ADVANTAGE PACKAGE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 497 CENTRE ARMREST IN REAR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN http://oi64.tinypic.com/2bb91d.jpg http://oi66.tinypic.com/autgxx.jpg http://oi66.tinypic.com/zven90.jpg http://oi64.tinypic.com/25iro0m.jpg http://oi65.tinypic.com/2w4i6nt.jpg http://oi68.tinypic.com/jaxcfs.jpg Poze mai multe aici, am postat ce am gasit la indemana! Masina are si topic de prezentare pe forum. Am facturi doveditoare cu tot ce s-a schimbat, in prezent nu are probleme. Pret: 6200 euro negociabil.1 point
-
Salut colegule! Am un F01 730d din 2009. Masina este intr-adevar superba. Motorul de 3l diesel, desi cel mai mic din gama, este extrem de nervos si te ajuta in absolut orice situatie Daca ai de ales intre diesel sau benzina, eu iti recomand cu caldura varianta diesel. Din moment ce vrei un seria 7, probabil nu esti genul de om care tureaza un motor pana la 7000rpm, iar motoarele diesel de 3l de la BMW pot spune ca sunt cele mai bune motoare din lume. La 150k eu nu am avut absolut nicio problema cu motorul, merge ca si nou. De asemenea, este si extrem de economic. Eu fac un consum stabil intre 7-9% fie ca merg prin oras, fie ca merg pe autostrada. Nu cred ca am avut vreodata un consum peste 10%. Din punct de vedere al fiabilitatii, sta destul de bine. Colegii spun ca este o masina fiabila, dar din experienta mea cu aceasta masina, pot spune ca este maxim "ok" la acest capitol. Da, am si ramas cu ea in drum la un moment dat din cauza alternatorului. In plus, am mai avut probleme cu sistemul KEYLESS (mai exact senzorii de pe manere functioneaza cand vor ei, daca le vorbesti frumos) si am mai avut un motoras defect la scaunul din fata (destul de neinteresant). Dotarile de care nu as putea sa ma despart sunt scaunele incalzite (nu sunt sigur daca sunt standard sau nu), head-up display (care nu este vizibil prin ochelari polarizati, atentie!), ACC (desi la autostrazile noastre, cred ca pot sa ma lipsesc de el), senzori de parcare si camera din spate (fara care este aproape imposibil sa parchezi o masina atat de mare). Incearca sa nu fi pacalit de dotari precum Blind Spot Assistence (foloseste oglinzile, le primesti standard) sau Collision Assistence. Mi-as dori totusi sa am pe ea Lane Departure Assistence, este extrem de util atunci cand esti obosit. Motorul este genial. Fie ca iti iei 730d sau 740d, primesti acelasi 3l diesel, cu o turbina in plus (740d). Te ajuta in orice fel de depasire, te impinge puternic in scaun la acceleratii (apropo, acceleratia se simte totusi destul de brutal in ea, chiar si pe modul Confort). Ce iti recomand este sa cauti o varianta cu xDrive. Masina este extrem de grea, iar iarna prin Romania vei avea probleme serioase. Stiu ca eu nu am xDrive si iarna nu prea pot sa o scot deloc. Tractiunea integrala pe masina asta este esentiala pentru siguranta, imi pare rau ca am aflat doar dupa ce am cumparat-o. Am si cateva lucruri care nu imi plac: Directia, chiar si pe modul confort, devine uneori exagerat de grea, mai ales la viteze mici. Ar trebui sa te apuci de sala daca iti iei masina asta. In plus, desi masina este izolata fonic foarte bine, cand iei un gropan romanesc serios (de-ala cu minereu la fund), se aude aproape o explozie, zici ca masina se rupe. Motorul se plafoneaza cam repede, la 5000rpm (este normal la diesel, dar alte BMW-uri merg pana la 6000), deci va trebui sa fii atent la depasiri si sa o lasi sa schimbe, sa nu te trezesti cu pistoanele iesind din capota (glumesc aici). In modul sport, masina devine brutala. Nu i-am dat Sport + niciodata, nu cred ca reusesc sa o controlez daca derapeaza. Suspensiile se intaresc la maxim, directia devine mai grea decat atunci cand era foarte grea pe Confort si acceleratia devine extrem de sensibila, si daca ii pui si cutia in modul Sport, te da cu capul de tetiera la fiecare acceleratie. Totusi, in modul Confort, acceleratia este foarte moale, te iarta pentru orice miscare brusca si motorul parca doarme. Referitor la cutie, eu nu am avut nicio problema cu ea. Am auzit ca se strica pe la 150k, eu acum am 150k si astept sa vad ce se intampla. Am talpa foarte grea (foarte des duc pedala la blana) si nu am avut absolut nicio problema la cutie. Cred ca am pierdut totusi ulei din ea la un moment dat. Convertorul (sau convertizorul, nu sunt sigur cum se numeste) functioneaza impecabil (desi daca se strica, pregateste-te sa spargi o banca). Trebuie sa mentionez ca am schimbat bucse la greu, peste tot prin ea. Dar nu ma plang, sunt ieftine. La un moment dat am carat 300kg de gresie cu ea (ce sa fac, renovam pe acasa). Nu stiu ce sa iti spun sa verifici la ea pe langa lucrurile obisnuite. Dar daca esti nou in lumea BMW-urilor, ai mare, MARE grija la service ca se dau tepe en-gros. Sa nu iti cumperi absolut nimic din service. Eu mi-am luat 4 jante care in showroon erau 2000k€ de pe Internet cu 500€. Repet, ai mare grija sa nu iei teapa. Mergi cu ea la mecanici locali daca ai vreo problema. Ultima chestie ar fi sa iti faci obligatoriu CASCO pe ea. Vezi ca pe masini de genul asta se dau chei la greu! Si eu am patit-o chiar de 3 ori.1 point
-
Eu vad lambo, ferrari, aston martin o groaza prin Bucuresti. Cred ca si aia au masini joase si totusi merg cu ele linistiti.1 point
-
No pai tu esti un norocos. Mie un astfel de kit mi-a omorat modulul de lumini din prima zi de functionare. Am incheiat capitolul xenon AM pentru totdeauna.1 point
-
Manual utilizare seria 3 (pana in 2012) Contine 40 documente Sursa CD original BMW https://ufile.io/93080 Link valabil 30 zile incepand de azi, arhiva fara virusi1 point
-
1 point
-
1 point
-
ai intrebat ce tip de cutie ai pe masina.s-au postat 2 link-uri unde ai toate informatiile mura-n gura....un tabel pe care daca i-l arat bunica-mi si isi da seama ce tip de cutie de viteze ai1 point
-
Unic proprietar in tara, tehnic impecabil, taxa platita nerecuperata! km 260.000, schimbat recent bujii+releu, baterie+alternator, discuri+placute etc Pret 6300 EURO!! Vehicle options S1CA Selection of COP relevant vehicles S200 Diesel particle filter S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S2CZ BMW light alloy wheel, spider spoke 159 S321 Exterior parts in vehicle color S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S465 Through-loading system S481 Sports seat S493 Storage compartment package S4AE Armrest front, retractable S502 Headlight cleaning system Vehicle options S507 Park Distance Control (PDC), rear S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S663 Radio BMW Professional P7AP Dynamics + Advantage package P7RS Package Comfort S843 Power reduction S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S896 Daytime driving light switch S8SP Control unit COP Vehicle options S4AG Interior trim finishers Titanium matt S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German1 point
-
Sunt destul de putine 528i-uri. Eu ma tot uit de cel putin o luna si chiar pe bmw.de, pana in 25000Euro si din 2012, este decat o singura masina. Si aia-i la 24300 si nu-i chiar atat de spectaculoasa in ceea ce priveste optionalele.1 point
-
de acord cu Cookie, daca ti-o permiti si nu e un sacrificiu prea mare, ia-o si enjoy the beast, pentru restul exista Mastercard1 point
-
Daca iti permiti M4 nou lasa naibii la o parte orice inseamna ratiune si cumpara-l fara sa stai oe ganduri. Mai ales ca nu vinzi Golf-ul. Oricat de apropiate li se par unora, un M e complet diferit de un BMW obisnuit.1 point
-
Am rezolvat problema cu pompa de apa auxiliarĂŁ in sensul ca am desfĂŁcut pompa si am vĂŁzut ca, cĂŁrbunii erau tociți de tot. Am fost la un magazin ce se ocupa cu produse de profil si am gĂŁsit cĂŁrbuni la fel ( 5-5-9,5)cei originali cred ca erau un pic mai lungi. I-am schimbat si funcționeazĂŁ fĂŁrĂŁ probleme.1 point
-
cum apare un n47 aici se vorbeste despre ditributie ) cred ca trebuie sa mai lasati putin subiectul ala....devine plictisitor. cred ca si nou daca achizitioneaza cineva un n47 i se spune sa schimbe distributia.1 point
-
am vazut cat a cerut pe masina dar tu ai vazut ce masina vinde apoi cine o vinde ? sau pe voi 99.8% va intereseaza sa va luati o masina buna la bani putini si cu km putini ... nu se poate ... dai mai multi bani iti iei o masina buna de la un vanzator bun nu orice cioara borata care aduce masini din germania zacute prin garaj al unui propietar pensionar care se ducea de 2 ori pe luna la LiDL , asa gandesc eu, nu ce si-ar dori toti ... pana la urma omul cere cat crede ca valoreaza masina lui nu te obliga pe tine sa o cumperi.1 point
-
E39 este mult mai confortabil si mai spatios. Ca dezavantaj sta mai prost pe viraje si daca vei compara e39 si e46 cu acelasi motor (de exemplu 2.2 170 cai), e46 se va misca mult mai bine datorita greutatii reduse. In principiu e39 il iei pentru spatiu, confort iar e46 pentru sportivitate/performanta. Costurile de intretinere sunt mai mici la e46.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ai usurat masina de 70.000 km ! https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-520d-automat-e5-ID7l9ZE.html1 point
-
Important e ca a rupt in doua concurenta la performante http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-5.jpg http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-2.jpg Exteriorul e superb, dar interiorul ma lasa rece1 point
-
1 point
-
0 points
-
-1 points
-
Ce priveliste urata are interiorul daca ne uitam de afara (parerea mea!) http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-3.jpg O fi seria 3 sau 5, totusi? In schimb au niste angajate faine la fabrica http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-38.jpg-1 points
-
e un 7 intrat la apa ca design exterior si interior, tipic trend-ului din ziua de azi , parca la 7 display-ul e escamotabil, ceea ce mi se pare mai ok fata de asta ce parca pare lipit acolo in ultima instanta, ca si la Merc.-1 points
-
Si ma intreb si eu, la displayul acela daca din greseala ii dai un cot, oare il culegi de pe jos ?! Din lateral privit pica si mai rau, ca nuca-n perete-1 points
-
Ce sa duc frate umpic spre seria 7, e un seria 7 mai mic, aproape ca poti sa joci jocul "gaseste diferenta"...e trist...dar cum zice si mik...asta e trendul de azi si nu doar la bmw...trist, trist, trist...-1 points
-
Evident, ca nimeni nu e perfect, dar sa fiu chiar in halul ala mi-ar fi rusine.-1 points
-
nu stiu ce moralist esti tu si nici nu ma intereseaza, eu asa am luat masina avea 217.000 in bord, am verificat istoricul si am aflat ca in august 2016 are intrare la 280.000! eu oricum cumparam masina si de avea 500.000km cu istoric, daca m-a intrebat cineva de km i am spus, da romanul e cam prost un pic.. cum e si cazul de fata, daca masina are 100.000km in primul an facuti dupa care nu a mai calcat deloc la reprezentanta, si 7 ani mai tarziu are 150.000 o ia de buna, daca masina are in mediu facuti 40.000 km pe an si in prezent are 280.000 atunci sunt multi! stai linistit ca e numai in capul tau ca am dat eu km inapoi sa o pot vinde, ca nu e chiar asa, am suficienti clienti la masina inclusiv fostul proprietar, dar nu sunt eu foarte hatarat! Si in al 2 lea rand eu am spus ca are 285.000, nu ai vazut tu poza cu kilometrajul sau ai verificat masina, sau ai fi tu interesat de masina...pur si simplu esti doar un carcotas care crede ca a descoperit ceva interesant. singura mea gresala e ca am fost cinstit, trebuia sa pun km din bord si atunci era ok!-1 points
-
Buna ziua.Inainte sa-mi cumpar F25 aveam aceasta problema:manuala sau automata? Am un fost coleg de servici,un inginer care acum lucreaza la BMW si caruia i-am cerut sfatul in aceasta problema.Mi-a raspuns clar MANUALA motivand ca in Romania din cauza drumurilor (prea putini km autostrada) si a conditiilor de trafic ,o cutie merge aprox 100.000km.Asta spune un angajat Bmw in care eu am mare incredere si care a constatat acest fapt la masinile care au fost in service.Asadar i-am urmat sfatul si am luat c manuala.-1 points
-
Dupa cum am mai zis, masina am inmatriculat-o saptamana asta si am pus numerele definitive. Intre timp, am rezolvat si cu nuca de schimbator + husa ei si am montat si un volan in piele. Am pus unul simplu, fara comenzi. In weekend am fost la Iasi, iar masina s-a comportat exemplar. Nu se mai simte mirosul de ulei ars, iar problemele de la inceput acum sunt istorie. Foarte probabil voi schimba bujiile si apoi punem tipsul dublu (pe partea stanga) si ne uitam sa vedem de jante pentru vara P.S. Emblema de 330XI am primit-o de la un prieten cu mesajul ("Daca sub capota nu e, macar pe spate sa fie! ) si cred ca va disparea in primavara cand voi revopsi portbagajul. Cateva poze cu ceea ce s-a facut + dupa spalare Before: http://s24.postimg.org/5qp8zg4bp/IMG_2102.jpg After Part 1: http://s24.postimg.org/cv728hbl1/IMG_2103.jpg http://s24.postimg.org/gg2xrpg4l/IMG_2104.jpg After Part 2: http://s24.postimg.org/unsmgcsth/IMG_2116.jpg Inainte si dupa spalare: http://s24.postimg.org/lu1pz95ut/IMG_2151.jpg http://s24.postimg.org/kga33y6lh/IMG_2152.jpg http://s24.postimg.org/dsdhhcn39/IMG_2154.jpg http://s24.postimg.org/uubdgk89x/IMG_2156.jpg http://s24.postimg.org/se9k2pq79/IMG_2157.jpg http://s24.postimg.org/xe70anvtx/IMG_2158.jpg-1 points
-
-1 points
-
Poate asta nu e asa manarita ca precedenta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/177361-vand-e60-520da-lci-euro5/page__p__2367691#entry2367691-1 points
-
Un M3 sau M4 sunt catalogate ca fiind super masini si pentru daily use, dar nu in tara noastra. Daca esti dispus sa suporti costurile reparatiilor suspensiei adaptive sau sa suporti rigiditatea suspensiei cand treci peste fiecare gropita, canal, denivelare si sunt multe ale dracu in Romania, ia-o. Daca mergi cu ea preponderent in oras, nu prea ai nevoie de atatia cai putere. Oricum masina e senzatie, orice M3 sau M4 este senzatie si nici o alta masina nu se va ridica la nivelul ei. Daca chiar iti doresti un M, i-ati-l Daca crezi ca vrei confort si totusi putere, ia un 440i sau 340i cu sau fara pachet M. Daca mi-as permite leasing la un M4, l-as lua maine Anunta-ne ce decizie ai luat si bucura-te de optiunea aleasa.-1 points
-
Cumva mi se pare ca un M are mai mult sens la noi, decat in US sau UK. Sa explic. Te duci in Londra, New York si vezi supercar-uri care tot ce pot sa faca este sa accelereze pana la 50 km/h. La fel si pe drumurile si autostrazile pe care le au. Daca depasesc viteza legala chiar si cu f putin, consecintele sunt mult mai mari decat la noi. Si sincer, sa iti iei un M ca sa poti sa mergi "tare" pe autostrada inseamna sa tai foarte mult din sufletul masinii asteia. Ca pana la urma daca vrei multi cai putere, sunt optiuni mult mai ieftine la dispozitie. Intretinerea nu ma ingrijoreaza, dupa cum ziceam, are garantie si service inclus pe 5 ani.-1 points
-
ca amandoua codurile sunt pe masina. Parca si bunica ta citea un tabel. nu ?-1 points
-
Bobo, cum draq, eu am GA6HP26Z, la tine clar era altceva. Deci puteam sa dam mai mult in ea, cica duce 600Nm..-1 points
-
-2 points
-
Da se aude, insa nu e de la distributie, zic eu. Uita-te la furtunul acela de vacuum sus sub capac in dreapta (l-ai prins si in poza), e prins cu un colier metalic. La mine are joc acolo furtunul si face zgomot la relanti si in mers, am zis ca improvizez ceva ca sa nu-l schimb (aia ar fi solutia clara).-2 points
-
Salut , detin un e60 520i-2004, masina este in stare buna , 150tkm reali sunt multumit de ea , nu mi`a facut mari probleme, dar a venit momentul in care necesita o investitie mai serioasa.. trebuie sa`i schimb volanta si ambreajul in viitorul apropiat, o asigurare ,un set de placute, o bucsa , un cap de bara si deja ajung pe la 1000e.. dar de ceva vreme imi sclipesc ochii la un e65 facelift , s-ar merita sa o dau pe a mea cu 5000e , sa mai pun 5000, si sa achizitionez un 730d din germania cu carte service si in jur la 200.000km ? pana la urma ar fi o diferenta de 2-3 ani de fabricatie + alte costuri de intretinere , si "faimoasa" electronica de pe e65 s-au sa o pun pe a mea la punct si sa o tin.. repet ca masina arata foarte bine , fara uzura la interior dar stiti bine ca e cam lenesa si gurmanda .. sunt in dubii .. daca m`ati ajuta cu o parere ar fi de folos. Va multumesc!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00