Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/22/18 in Posts

  1. Ma doare inima dar trebuie sa o dau. Sta de 6 luni la serviceul unde a fost bagata pentru revizie capitala. Acesta nu este anunt de samsar, este masina mea, o iubesc dar am fost indeajuns de prost incat sa imi pierd carnetul pentru multe luni pentru condus baut. Revenind la masina : BMW 330xi cu urmatoarele dotari si piese bagate recent in ea ( maxim 10k km au , verificabil ) : - cutie automata ( nu agata, nu intrerupe, accept orice test - am avut mai multe automate si stiu cand e pe duca cutia, aceasta veti observa ca e in stare fffffff buna ) - piele crem - incalzire in scaune - cruise control - volan mulifunctional cu toate comenzile posibile pe el ( cruise control, radio ) - dublu xenon - clima automata - sunet Harman-Kardon functional si nespart, nu baraie, nu caraie - down hill control, excelent pe pantele inghetate - deschidere geam sofer one touch easy - senzor ploaie - senzor lumini - faruri auto leveling - cotiera fata / spate - scrumiera - ventilatie in spate pe sub scaunele din fata - scrumiera spate - evident geamurile toate electrice - multe airbaguri, cred ca 6 - oglinzi incalzite si rabatabile electric - luneta incalzita functionala perfect - iluminare interior reglabila - pachet lumini la picioare - geamuri termorezistente, tratate si multe altele o sa postez luni si WINul sa o verificati pe unde vreti, nu am acum la dispozitie. Masina am luat-o din Romania, neglijata si murdara, am bagat bani in ea cum n-am bagat in niciuna ( am detinut peste 10 masini ) . Urmatoarele piese sunt NOI, au maxim 10k km verificabil : - traseu integral racire : ventilatoare, vascocuplanta, pompa apa, termostat, radiatoare - ambele - , furtune, absolut tot traseul de racire e nou, nu SH. Dealtfel toate piesele sunt noi, nu SH, ATE BOSH si alte firme de brand, nu chinezarii - Schimb recent ulei cutie, filtru, ulei motor, lichid racire, servo, tot, toate lichidele - amortizorea fata/ spate - arcuri fata / spate - discuri frane fata / spate - placute frane fata / spate - sonde lambda , toate 4 - senzor ulei - valva aceea care la o varsta se buleste si nu mai baga caldura - planetare ambele - caseta directie - cauciucuri Nokian vara + iarna ( numai astea au fost 1000 euro ) - jante aliaj indreptate, vopsite - folie Lummar anti UV toata masina ( 1400 ron ) ( adica ai lumina in masina dar nu te arde soarele ) - flanse amortizoare fata/ spate - bujiile, toate 6 - bobinele, toate 6 - parbriz nou Saint-Gobain, cel vechi era crapat - stergatoare Valeo - geometrie facuta la punct - plasa portbagaj - debitmetru - filtre, toate noi - uleiuri si celelalte lichide, toate noi - pornire motor din telefon, da, din telefon - macarale geamuri, toate 4 - folie semineagra, nu stiu cum se exprima in procente dar e afumata luneta si geamuri spate, transparenta fata Lummar omologata. si multe multe altele, mai ales dpdv mecanic. Total am luat-o cu 3400 euro, am bagat peste 8000 euro in ea in piese si manopera, verificabil, vizibil + facturi Are 200.000 km, merge ca un vis, ma doare inima sa o dau dar sta de pomana. Anul fabricatiei este 2003. Este momentan retrasa la serviceul unde s-au facut ultimele upgradeuri, pe Str. Ilioara in Bucuresti. Nu se poate viziona in alt loc intrucat eu nu mai am carnet deci nu pot sa vin cu ea. Probabil e murdara de la recentele ploi, nu am vazut-o de 2 luni, nu este "pregatita de vanzare" deci sa nu imi aud comentarii ca e praf pe ea. Interior 9/10 estetic ( adica are evidente urme de uzura dar nimic problematic sau sters, toate butoanele sunt vizibile, totul este functional ) Exterior 8/10 adica are vopseaua matuita cat de cat dar nu e ciupita de rugina NICAIERI Mecanic 10/10, porneste cum e vorba, la sfert, poti sa pleci la orice drum cu ea, e 4x4, totul nou mecanic, nu te lasa in drum. Toate butoanele functioneaza, toate luminile, becurile, absolut tot. Accept ORICE test, oriunde. Singurul minus este estetica exterioara, n-ar strica un polish ( dar nu e "nevoie" de el si nici nu necesita vopsire sau reparatii, n-are rugina ) insa eu nu tin la asta, eu tin sa fie masina 100 % perfecta mecanic, restul dupa. Si este 100 % ca noua dpdv mecanic, absolut totul functional, nu trebuie bagat nici un leu in ea, distributie pe lant, clima functionala, totul mai mult decat ideal, indraznesc sa zic ca este UNICA in tara la cat de bine este intretinuta dpdv tehnic Pret 5000 euro.. poate accept un 4500 dar nimic mai jos. Prefer sa ii dau foc la cat am bagat in ea decat sa o dau sub suma asta. Accept si banii in rate, adica daca o vrei, daca tu chiar o vrei si n-ai bani, poti sa imi dai banutii in transe si la sfarsit facem si actele sau ma rog, propuneti voi, daca e rezonabila propunerea, sunt deschis la intelegeri. Acestea sunt singurele poze pe care le am, daca vreti alte poze mai detaliate, scrieti-mi pe whatsapp sau sunati-ma si ma duc unde e parcata si ii fac. Contact : telefon sau WhatsApp 0771255284 Multumesc frumos ! PS : mai am 3-4 poze pe care nu reusesc sa le atasez, cei interesati sa ma contacteze pe WhatsApp la nr de mai sus si le trimit cu drag. O zi frumoasa !
    1 point
  2. Pai calca-ti pe inima si "ajuta" cumparatorii cu poze sau suna la dezmembrari si da-o pe 1,000
    1 point
  3. Eu am z4 cu motor de 2,5 din 2004 si iti dau raspunsuri la cateva intrebari: 1. motorul de 2.2 cred ca este doar cu 4 cilindri, asta este cea mai importanta diferenta fata de celelate 2 motorizari, 6 cilindri e altceva, motorul de 3000 e cel mai puternic dintre astea 3, dar cred ca poti sa il mai tunezi si pe asta de 2.5 care e mai ieftin la impozit; 4. softopul merge usor, se pliaza destul de repede, nu trebuie sa aiba intreruperi la deschidere, inchidere si de 7 ani de cand nevasta-mea are masina nu a vut vreo problema, atata ca ea nu circula iarna cu ea (doar de primavara pana toamna);Doar in stationare poti sa actionezi softopul; 5. candva am citit ca doar softopul (panza) costa vreo 800 de euro (sper sa nu ma insel); 6. apa se mai poate prelinge pe la geamurile de la usi, dar numai cativa stropi, fiind roadster, in momentul in care inchizi usa, geamul face o scurta miscare jos-sus. Celelalte variante cu apa in habitaclu sau in spatele banchetelor sunt excluse (daca o lasi decapotata si afara ploua se pot intampla si astea); 7. masina nevesti-mii este din 2004, are circa 82000 km si nu consuma ulei intre schimburi (care se intampla cam la 4-5000 km cat face in cele 8-9 luni/an cat merge cu ea); Daca nu ti-ai luat inca masina, bafta!!!
    -1 points
  4. Multumesc, dar nu e cazul de pareri de rau. Nu traiesc din asta, este o masina luata, ca toate celelalte foste ale mele, de mine pentru mine dar pusa si la vanare din nebunia mea de a schimba incontinuu, dar daca nu se vinde sa-mi ramana o masina "dreapta" si fara nicio problema sau dubiu. Este o masina intretinuta exemplar, numai cu produse si consumabile de calitate, care locuieste in curte, in garaj, cu toata atentia de rigoare. Este pusa la vanzare numai din "nebunia" mea mentionata mai sus....nici nu stiu ce urmeaza daca s-ar vinde . Multumesc! Stima
    -1 points
  5. Eu ca vreau sa imi cumpar sunt in tema, ma uit de vreo 2 saptamani zilnic la 520, 525 si 530 pe mobile. Cred ca se gasesc la banii astia acolo masini 520 cu 100k km, care sa includa si comision de transport ar firmei care se ocupa de acte. Masina are cam multi km. Eu de exemplu caut un 2014 sau 2015 care are garantie si mai pot cumpara 2 ani. Depinde ce ti se pare tie important. Eu cumpar primamasina sh, am avut doar noi, iar fara garantie nu iau Bmw.
    -1 points
  6. Hehehe, - Fabrica zice lifetime. - Daca mergi la reprezentanta si ii intrebi pe mecanici, daca-i cunosti, iti vor zice la 180.000-200.000 km (si asta in baza reparatiilor pe care ei le fac in service). - Si Bimmer Service din Bucuresti, la ultima conversatie telefonica avuta cu ei, mi-au spus ca la 100.000 km trebuie schimbat, ca de... Alta chestiune: Pe masina mea pinionul are 24 de "dinti" (habar n-am daca m-am exprimat corect), BMW si-a dat seama ca are probleme si acum il face pe 27 de "dinti". Este la fel cu EGR-ul, unde problema este ca are atasat un racitor de gaze, care se duce (si s-a dus la toate modelele BMW avute s-a mine). BMW recunoaste problema pentru anumite modele, dar la altele NU! Asa in spirit de gluma este la fel ca si la uleiul de la cutia automata: - Fabrica zice lifetime. - Reprezentanta zice lifetime, dar e bine sa-l schimbi la 100.000 km. - ZF, producatorul de cutii automate pentru BMW, zice ca la 90.000-100.000 km, iar daca conduci supersportiv: 50.000-60.000 km. Da, cred ca poti trage de masina si... POC! Sau... cine stie poate NU face POC! ))
    -1 points
  7. Unele masini F11 au carlig de remorcare in poze sau in lista de optionale. Trebuie fugit de ele, au fost fortate cu remorca si ar putea avea probleme sau din contra s-a mers cu ele mai incet si sunt mai bune?
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.