Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/18 in Posts

  1. nu e bine pentru ca : e complicat tehnic sa faci lucrul asta, ai nevoie de foarte multe piese inclusiv instalatie electrica completa de LHD cu cel putin toate optiunile masinii tale......iti spun ca am vazut multe astfel de masini facute si 99% din ele nu mai sunt masini ci o cutie plina de improvizatii. risti sa iti ia foc in cel mai rau caz. nu stii cine ti o face si cum iar daca se apuca sa taie fire si sa prelungeasca sau sa faca instalatia cocolos pe sub mocheta......deja o da in tiganie maxima! cu toti banii investiti si timpul si nervii masina nu o sa iasa ca una cu volan pe stanga si totul e doar o pierdere pentru tine! diseara o sa ti pun cateva poze ca sa vezi cum arata o astfel de masina tiganita de "mesteri"
    3 points
  2. @Cloud92 pe ce retea esti de pierzi semnal in halul asta?
    2 points
  3. 2 points
  4. . FĂŁ conversia boss, dar ține-o te rog ĂŽn curte, spare us!
    2 points
  5. Sunt momente ca asta cand ma bucur ca nu am cutie automata, lol. Se vede ca nu e pentru oricine masina.
    2 points
  6. In Europa Tesla este un fel de "statement car", eu sincer, fara sa jignesc pe nimeni, nu am cunoscut decat 2 parveniti (una era femeie ) ce detineau tesla, si care au luat masina pentru a isi hrani ego-ul, acum sa fim seriosi, ecologica, plm, dar vorbim de bani de S class/seria 7 /A8, care sunt parfum. Nu neg ca sunt ok ca si acceleratie/silentioase(am fost pasager cateva minute in model x), dar masina asta pentru mine reprezinta din plin vrajeala lui Elon Musk, genul de om care daca a reusit intr-un domeniu, ii combina si pacaleste pe toti ca el detine adevarul suprem. Masina asta ma face sa ma gandesc la aia ce isi iau imediat ultimul model de iphone, si impartasesc mesaje eco friendly pe retele de socializare, uitand de fapt ca productia si transportul ultimului lor telefon a generat in impact ecologic negativ. Pe de alta parte, e bine ca mai apar si alte firme, mai dau un imbold greilor industriei.....
    2 points
  7. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  8. Eu vad ca pe masina mea , tot din 2014 , lantul 11318570649 este revizie 3.01.2014 . Mai sunt serii de fabricatie de lant in 2007 ,2009 si 2013 - cum stiam . Ar fi absurd sa faca kit-uri de reparatii cu piese noi, dar sa monteze pe masini piese vechi din primele serii. Ar inseamna sa-si caute probleme singuri.
    1 point
  9. si eu am schimbat de curand pe fata, BMW OE produse de Jurid; din pacate au un scartait usor, desi am deja 1500km cu ele.
    1 point
  10. depinde. eu OE pun, iar ultimele 2 seturi erau de Jurid.
    1 point
  11. "Deºteptul ÎnvaÞã din propriile greºeli, cel inteligent din greºelile altora ºi prostul nu greºeºte niciodatã!" Acum tu alegi care dintre cei trei vrei sa fii.
    1 point
  12. Pune ce recomanda producatorul , mai ales la Xdrive...Mergi pe 17 ca sunt mai OK iarna...
    1 point
  13. Acesta. http://www.auto-records.com/
    1 point
  14. Problema asta este cu dus si intors , unii zic ca e bine sa strangi acel surub altii ca ar exista un kit de repartie + nevoie de resoftare si nu recomanda strangerea sa .
    1 point
  15. "problema" poate fi doar faptul ca incurci benzina cu dieselul, altfel plafonul de 4800 rpm eu zic ca e mai mult decat decent pt. un motor diesel...cu toate ca n-as recomanda sa mergi la 4800 rpm prea des ))
    1 point
  16. Omul tot nu vrea sa inteleaga. Vrea sfaturi, ii dai un sfat ca e o prostie sa faci asta la orice mai mult decat un E46, refuza sa accepte, ba mai mult se si supara, in cazul asta go for it, fa conversia ca doar nu este cine stie ce greu, iese bine, there we go, acum ca ti-am spus ce voiai sa auzi esti mai fericit?
    1 point
  17. si mie mi se pare total deplasat sa vinzi masina si sa ascunzi faptul ca in viitor o sa trebuiasca alt filtru. ce e atat de greu sa ii spui omului care o cumpara ca da, trebuie schimbat in viitor x y z. sa stie ala ce o ia ce are de schimbat. nu sa o ia bucuros ca nu are nicio eroare si de fapt situatia reala e departe de a fi asa.
    1 point
  18. Multumesc tuturor pt raspunsuri. Merg sa fac o inspectie generala a masinii, la bimmer
    1 point
  19. Ăntrebarea ta e pertinentĂŁ Vlad. Ideea ĂŽnsĂŁ e cĂŁ se pune mult prea mult accent pe consum ĂŽn România, ĂŽn general; de fapt de cele mai multe ori DOAR pe consum și discuțiile cele mai lungi și interminabile sunt doar pe aspectul ĂŁsta. Nu despre cum se simte mașina, ce se poate face cu diverse opțiuni, setĂŁri diferite ce putem face, codĂŁri, retrofituri...etc. Mie unul mi se pare jenant, dar na, asta e. ĂncĂŁ suntem o nație ce avem preponderent WC ĂŽn curte, dar avem BMW, deci nu știu de ce mĂŁ mai mir.
    1 point
  20. cum a ajuns mecanicul la concluzia ca e defecta turbina mica: nu trage in ture mari sau mici?
    1 point
  21. cotete sunt peste tot. important e cat te respecti pe tine si pe ce ti cheltui banii. omul a pus (nu a facut!) o intrebare si a primit sfaturi
    1 point
  22. nu exista o lista de piese pentru ca e o operatiune foarte complicata si diferita de la masina la masina. din punctul meu de vedere , dupa ce am facut operatiunea asta pe un e46, am ajutat la refacerea unei operatiuni facute de altii pe e60 si vazut multe masini facute in bataie de joc de multi "mesteri" si "service uri autorizate" desi nu exista asa ceva, iti pot dau un sfat simplu si valoros: - nu te apuca de asa ceva, e o prostie! cumpara ti o masina cu volan pe stanga ! bafta
    1 point
  23. La nici 60k km a fost schimbata cutia de transfer la f10-le din familie, una de 80k km nu stiu cat de buna e ca investitie. Sper sa ai bafta! P.s. poti incerca intai cu schimbat uleiul in cutia transfer.
    1 point
  24. Turbo la AVD, restul la BIMMER. Eu ma duc de 3 ani la ei cu toate masinile si nu avut nicio problema, in ciuda unor feedbackuri negative.
    1 point
  25. Pentru ca pe Buzesti era coada de vreo 10 masini, citisem ceva recomandari pt spalatoria din parcarea Afi, asa ca am dat o fuga. Am plecat de acolo total dezamagit. M-am simtit ca la baietii in slapi si am plecat cu masina spalata la interior doar partial. M-am asezat la coada si am inceput sa urmaresc cum se spala masinile celelalte pe exterior. Pareau destul de ok, atenti la detalii. Ma abordeaza un tip sa ma intrebe ce vreau. Vedem masina, imi recomanda el sa fac si o degresare, zic ok hai sa facem. Imi da si numarul de telefon, la ureche, ca are el un prieten care face polish de-ala adevarat, 600 lei ma costa toata masina, sa nu-l fac aici la spalatorie ca ma costa 900 si il fac si prost ). Initial voiam sa las cheia si sa ma duc prin mall, pana cand am vazut cum se purtau cu masinile pe care le aveau in "custodie": usi trantite de zici ca erau cu tractorul, demarari in forta, turatii de motor doar ca sa vada cat de tare suna, liniute pe aia 50 metri de parcare, cand se nimereau 2 soferi sa mute 2 masini in acelasi timp. M-am ingrozit, m-am inchis in masina si am zis ca eu nu las nicio cheie, imi conduc singur masina. Spalarea pe exterior a decurs bine. Au o masina de uscat care face si o re-spalare. Uscarea e slabuta, masina ramane in continuare uda. Din exces de zel, mi-a deschis clapeta de la busonul de motorina sa spele si in interior, dupa care a uitat sa deschida sa usuce. I-am deschis de vreo 3 ori la final ala pana cand s-a prins ce trebuie sa faca cu el. Ziceai ca suntem in filmele cu prosti: eu deschideam, cand venea il inchidea. A doua oara deja se uita ciudat ca nu intelegea cine il deschide. A treia oara a sters cat de cat. La interior totul a durat vreo 10 minute, 2 baieti. Din cele 10 minute, maxim 2 minute au acordat atentie masinii in felul urmator: au sters geamurile laterale "de ochii soacrei", au scuturat un pic presurile, le-au dat cu o carpa si le-au pus la loc, au sters bordul stand in scaunul pasagerului, cat a ajuns, nu mai departe de display. A se tine cont de faptul ca eram langa ei, ma uitam la ei ce fac. Dupa operatiunile de mai sus, a venit unul din ei la mine: masina dvs e gata. Nu am insistat, pt ca oricum eram in dubii daca aveam nevoie de curatare de interior sau nu. Intreb daca mai marele locului stie ce am de platit, imi spune ca da, sa ma duc inauntru. Eu stiam deja ca am de plata 64 lei in mod normal (pachetul Tokyo la 44 lei si o degresare la 20 lei). Mai marele tocmai muta o noua masina careia am crezut ca ii scoate vreun piston prin capota. Cand s-a dat jos urla si injura si a trantit usa de s-a clatinat masina. Era un Mercedes C Class, cu numere rosii, la cum arata cred ca era nou. Vine la "tejghea". Eu cu cardul in mana pregatit de razboi. El: 64 lei te costa, dar nu-mi da card ca n-am ce sa fac cu el. Pai, zic, ai POS aici. Da, dar am facut mai devreme niste plati cu el si nu prea mi-a mers, mi-au ramas banii blocati, nu vreau sa risc. Zic ok, fii atent: la exterior au facut baietii treaba ok. La interior si-au batut joc. Interior+exterior trebuia sa fie 44 lei. Iti dau 22 lei pt exterior ca, practic, atat au prestat, plus 20 lei degresarea. Si ii pun pe masa 42 lei. A inceput sa zica ceva, nu l-am auzit ca am plecat. Nu mai calc pe la ei ever again. Si daca ajung intamplator sa fac un exterior, am invatat azi sa nu las cheia pe mainile lor, ca nu stiu daca mai iau masina intreaga... Ciudat e ca mare parte din masini erau masini de 20.000+ Euro. Sper sa ajute pe cineva postarea asta.
    1 point
  26. Masina are EDC si asa tot aiurea era cu runflat-uri.Pentru pana am compresor si trusa de snururi.
    1 point
  27. Redeschid acest topic cu experienta mea, ce cred ca poate fi de folos si altora. Subiectul BMW F31 2014 cu variable sport steering - VSS. De multa vreme se auzea un zgomot clunk-clunk https://youtu.be/aIQdGu9vj9Y de undeva din zona casetei de directie atunci cand miscam volanul pe loc sau la viteze relativ mici 5-10 km/h. Am reclamat acest "defect" inca de la prima revizie si consecutiv la urmatoarele insa de fiecare data mi se zicea ca e un zgomot normal tehnologic. Chiar am ajuns sa mi se prezinte si un filmulet intern de service BMW unde se recomanda sa se explice clientilor ca nu e nimic defect si nu exista nici un pericol. La un moment ma consolasem si imi ziceam ca de fapt e un feature nu un bug :console: Am facut un research pe aceasta problema forumurile din US si am descoperit ca si pe la ei multe F30 sufera de aceeasi problema, solutia de a schimba caseta de directie fiind una temporara deoarece zgomotul reaparea dupa cateva mii de km. Alte solutii pe unele forumuri din UK erau sa se stranga un "surub" in partea inferioara a casetei ce se pare ca producea rezultate bune (s-a discuta si pe forum la un mement dat pt un X3 F25) Si au trecut 3 ani intre timp, suficient as zice ca BMW, sa gaseasca solutia si sa vina cu un replacement al piesei ce produce. E vorba de un tachet al casetei de directie ce comprima ansamblul rack & pinion si care din cauza uzurii permite sa se auda acele zgomote suspecte. https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=WY11-EUR---F25-BMW-X3+18d&mg=32&sg=12&diagId=32_1992&q=32106891974 Codul piesei este 32106891974 si pretul unul pe masura de ridiculous ... 100 lei de m-a lasat fara cuvinte.
    1 point
  28. N-as putea sa-ti zic care e mai bun, dar daca e cineva ce a interactionat cu autodna.ro asteptam pareri, si poate atunci imi pot face o idee care servicii sunt mai bune. Cand cautam masina, am apelat la mai multe servicii, inclusiv masinapotrivita.ro, dar cei de la inspectorauto au raspuns cel mai prompt si profi, si am mers cu ei. Dupa a doua verificare, a facut si discount la urmatoarele verificari. Si o experienta ce merita impartasita: verificasem un F10, foarte vorbaret vanzatorul si de treaba la prima vedere, dar la final, i-am zis ca mai am de verificat inca o masina si abia dupa ma hotarasc. Vazand care e treaba, a asteptat sa plec eu, si l-a abordat pe Mihai de la inspectorauto.ro cu "spaga" ca sa influenteze pe mine in a alege masina lui, si nu cealalta. Omul a pastrat atitudinea profi, l-a refuzat si mai tarziu in acea zi, cand ne-am intalnit la urmatoarea masina, mi-a povestit de toata faza. Si oricum, masina vorbaretului era cu probleme, DPF-ul mai mergea cam 50k, in conditiile in care nu avea prea multi km, plus alte probleme mai marunte. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Daca au diferenta de greutate sa nu faci greseala sa le montezi....las pe altii sa-ti spuna cum o sa fie....
    1 point
  30. Interesant, nu stiam. Insa chiar si asa, credeti ca sesizati voi diferentele alea din grafice?Si in plus, daca un X producator cere sa zicem ca "handling " si "wet grip" sa fie mai bune, pai nu se pierde la alte caracteristici? De ce nu se fac si niste teste ca sa fie relevant? ca asa din niste charturi cu ce declara ei, e una, si ce e pe asfalt e alta. Eu am cumparat la Mercedes tot Continental Sport contact 5 si desi cele de fabrica aveau mo pe ele, am cumparat un set de 4 la fel, daor ca fara Mo pentru ca asa mi-au fost livrate. Si sincer nu a fost absolut nici o diferenta sesizabila.
    1 point
  31. jante identice am si eu ; toate rotile pe 19 de la X4 si la X3 vin din fabricatie cu latimi diferite (adica mixte) : fata : jante 8.5JX19 ET 38 cu anvelope 245 45 R19 spate :jante 9.5JX19 ET 48 cu anvelope 275 40 R19
    1 point
  32. Michelin(sau Continental), Pirelli sunt varza.
    1 point
  33. Decat sa ia un F30 2.0d fara dotari (indiferent ca e in stare tehnica buna sau nu), mai bine ia un e90 330d/335d cu dotari. Interior standard (care este o mizerie la Bmw) vs interior sport, sistem standard vs HIFI/Logic, 4 cilindri vs 6 cilindri si lista poate continua...
    0 points
  34. In caz ca uitati cum functioneaza o cutie automata aveti aici un rezumat:
    -1 points
  35. salutare tuturor, Detin un BMW E90 320 diesel 163 cai si am apasat de cateva ori pe butonul de start, de la treapta unu a contactului la a doua cand se aprind toate releele pentru a amorsa pompele fara sa pornesc masina. Am facut asta de vreo 10 ori si cand am plecat cu ea de pe loc simteam ca trage un pic mai tare. Fac reviziile la 10 000 de km si cunosc masina aia pe dinafara si nu era infundata sau ceva de genul. Am impresia ca in oras parca devine mai lenesa daca schimb vitezele la 2000 rpm pentru un timp indelungat. Un tovaras zicea ca e posibil ca ECU-ul sa se adapteze mersului , gen daca o inveti lenesa e mai lenesa si daca o tii mereu in ture ramane mai agresiva. Nu stiu daca e un mit sau nu, cert e ca daca incercati aceasta operatiune de a apasa contactul de 10 ori si dupa o porniti si plecati cu ea de pe loc, veti observa o fff mica imbunatatire la demaraj. La mine cel putin, se aplica
    -1 points
  36. Eu la fiecare revizie schimb toate filtrele pt ca o fac la 15000 si de fiecare data pun si iau contactul de minim 10 ori ca se se amorseze pompele ,etc . Si cred ca atunci se reseteaza ECU-ul si de aia are un pic mai multa forta ECU-ul intr-adevar proceseseaza foarte multe informatii si parametrii.
    -1 points
  37. Il anulezi sau il schimbi.
    -1 points
  38. Mașina are raportat oficial 170CP. Motorul este numit și Prince Engine - N13 la BMW. Deși se numește 320i ED - motorul este de fapt un 1.6L Turbo, motor ce îl mai găsești și pe Peugot, Citroen și Mini. https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine Întrebarea "e un motor cu probleme?", este irelevantă. Niciun motor nu are probleme pur și simplu. Are probleme dacă nu a fost întreținut corespunzător. Pentru că pe la noi prin țară s-au adus foarte multe gunoaie de mașini în general, normal că motoarele au ajuns cu stigma "motorul ăla e cu probleme". Totul se rezumă la mașina în cauză. A fost întreținută corespunzător? Are un istoric bun? Atunci ai șanse să fie un motor fără probleme Baftă la achiziție.
    -1 points
  39. Citeste ce a scris omul mai sus "singura problema ar fi ca nu are vlaga in ture mici si incepe sa traga dupa 3000". Evident ca ECU iti compenseaza amestecul. SI ca sa iti raspund la intrebare, i'am dat sfatul prin comparatie cu o problema comuna pe care o aveam si eu. Nu intra turbo cum trebuie; avea si ea problema in sine + vacumul fisurat
    -1 points
  40. Sunt si multe F10 Manuale xdrive
    -2 points
  41. E90, mai bun ca ambele!!!
    -3 points
  42. Admisia am dat-o jos am curatat-o si am anulat clapetele pentru ca deja dadeau semne ca vor ceda. Daca stau sa ma gandesc bine, toate chestiile legate de consum au pornit fix dupa ce am curatat clapeta, egr si admisia. Urmatorul pas era sa ii fac EGR off,DPF off si soft.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.