Jump to content

Dan_316i

Contributors
  • Posts

    4810
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Dan_316i last won the day on July 12 2021

Dan_316i had the most liked content!

About Dan_316i

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Interests
    BMW e36

Previous Fields

  • Masina
    e92 335i M-Paket

Recent Profile Visitors

26020 profile views

Dan_316i's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

851

Reputation

  1. Michelin Pilot Sport 4 si 4S sunt din clasa UUHP Michelin Pilot Sport CUP 2 si derivatele sunt clasa anvelope de TrackDay
  2. Ia vezi aici, par sa stie ce fac.
  3. Pretul de care vorbesti este cu sticle noi de China, lucru pe care nu il vroiam, iar rezultatul era oricum un produs semi nou. Am ales varianta mai sigura si fara pierdere de timp. Initial am respins ideea de retrofit la stopuri LCI pentru simplu fapt ca sunt un moft estetic, dar le-am pus pe lista de modificari cu prioritate scazuta Astazi am dat comanda pentru un material de izolare capota de la STP, ce am acum pe masina necesita inlocuire.
  4. Baieti multumesc pentru apreciere Sunt faruri pe producator AL(Magneti Marelli), le-am prins la promotie pe autodoc cu 1800lei bucata fara modulele de xenon si cornering. Calitatea lor e foarte buna, acum vedem in timp cum se comporta. Le-am pus folie de protectie din start sa nu imi bat capul dupa. Din punctul meu de vedere nu merita sa fac recontitionarea, pretul la sticle-lupe-adeziv-manopera era cat costul unui far nou, iar in final tot nu erau noi. Poate altcineva le lasa asa cum erau, dar cand vrei si functionalitate si aspect, scoti cardul. Mai recuperez o parte din bani de pe farurile vechi. Daca tot am dat fata masinii jos pentru faruri, am inlocuit si cablurile de capota plus curatat si gresat incuietorile.
  5. Masina a primit un set de faruri noi OEM.
  6. Corect, atat 4 cil cat si 6 cilindri au problemele lor, totul depinde de ce isi doreste fiecare si depinde ce model vrei in final. 320i e usor orientat spre consum si fara mari pretentii sportive, 330/335i este usor mai gurmand si suficient de sportiv. Multi recomanda n52 pentru 6 cil, dar n53 si n54 nu sunt bau bau, iar motoarele sunt bune cat timp sunt intretinute corect. Orice motor alegi trebuie sa constientizezi mentenanta atenta dupa 100k km, care difera de la 4 la 6, de la aspirat la turbo.
  7. VW Polo 1.4 si BMW 335i, usor usor 335u a ajuns masina de weekend si drumuri exterioare. Legat de sondaj, poate as merge pe un e36 cu motor mare, dar in nici un caz M.
  8. Pagubitii sa faca cheta, gasesc un baiat sau doi asa mai hotarati, il prind pe putoi si ii rup picioarele. Caz rezolvat, iar alte posibile victime din viitor salvate.
  9. Cand am lucrat in service luam minim 2 x 1.2ore manopera pe fata si 2 x 0.9 ore manopera pe spate, la toata lucrarea se adauga manopera pentru geometrie de minim 1 ora manopera plus testul de suspensie pe stand 0.5 ore manopera. Un service care se respecta si are la dispozitie echipamentele necesare asa procedeaza la un schimb de arcuri/amortizoare, la manopera fiecare dupa normativele lor, dar nu cred ca mai lucreaza cineva pe mai putin de 100 lei per ora tehnica.
  10. 340x30 & Co. sunt pentru sistem de franare sport cu 4 pistonase pe fata, daca nu ai asa ceva atunci este varianta 312x24 ... Daca nu a avut lichidul de frana inlocuit pana acum este recomandat sa il schimbi si pe acela.
  11. Daca crezi ca modelel mai vechi au mai multe sau semnifictiv de multe in plus te inseli, e36 nfl 2 bucati, e36 fl cu airbag 3, e90 3 bucati, e46 la fel 3. Materiale slabe si atat. ;_))))
  12. La un moment dat imi statea in gand sa vand 335u si sa iau altul din generatia cu n55(euro 5, km mai putini...), dar am renuntat rapid la idee si asta doar datorita materialelor de tot rahatul ce le-au folosit la LCI. Evolutie nu a existat decat pe partea de infotainment, iar la materiale a fost un downgrade mare, eu nu am gasit nici o masina care sa fie asemeni cu ce am acum, iar pe partea de optiuni nu mai vorbim. Una peste alta imi sustin parerea proprie, pentru mine e36 a fost cel mai bun mix sportivitate - calitate materiale - optiuni decente - cea mai buna pozitie in scaun (pentru sofer cel putin).
  13. Fara sa se supere cineva, dar la ce zgomote ciudate fac sunt niste petarde cu ecrane in bord si tetiere. Am prieteni care au fost posesori de e46 sau e90 si se plang la greu de scartait la manere la F3x. Sunt pe ideea ca "asa face ele".
  14. Salut, Eu am montat pe e92 amortizoare si flanse Bilstein acum vreo 3 ani si totul este ok. Cele vechi erau bune, dar am preferat sa le pun noi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.