Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/29/19 in Posts

  1. Aia nu sunt mecanici atunci. Sunt schimbatori de piese. Cat despre valoarea de Nm o afli de pe newtis.info, alegi acolo sasiul, motorul si vezi apoi la tabelul de valori de la reparatia respectiva. E ceva de cautat
    2 points
  2. Asa, de sfârșit de an am hotarat sa-i aduc un plus de putere si am achiziționat un set de turbine MMP 1K.Montajul il voi face personal, doar dupĂŁ ce voi avea in stock injectoare noi (index 12) un intercooler mai mare, bobine upgradate, un kit de ambreiaj care sa faca fata celor 600cp, acesta fiind target-ul ptr ĂŽnceput. Momentan , am mai achiziționat o nouĂŁ pompa de inalte(HPFP), outlet-uri, filtre aer MMP, kit nou de instalare a turbinelor(garnituri,O-rings, bolturi, piulite). Au trecut aproape 3 saptamani de cand am montat etrierii de M4( revopsiti electrostatic) cu discuri M-performance de 370mm+ plĂŁcute noi. Nu am facut vreun test comparativ cu cele stock, dar per total se simte o ĂŽmbunĂŁtĂŁțire, adica frâna "mușcĂŁ " mult mai bine...Urmeaza sa upgradez si spatele, iar atunci diferenta va fi mult mai evidentĂŁ.
    2 points
  3. 1 point
  4. E frumos și toți ne dorim M550D sau i sau mai știu eu ce 400CP+, dar când ajungi sĂŁ poți sĂŁ folosești puterea cu adevĂŁrat din an ĂŽn paște (la propriu aproape) și ĂŽn rest faci naveta, cĂŁ doar ne ducem toți la muncĂŁ, nu la Monaco zilnic, ajungi la concluzia cĂŁ un 520, C220 sau A6 40 sunt de fapt alegerile corecte.
    1 point
  5. Hai ca am absentat un pic pe aici si s-a dezlantuit jihadul Zic sa incheiem discutia despre ce "inchiriem" si cate pagini are topicul. Ca si clarificare finala: masina este company car luata in leasing operational, insa e inmatriculata pe numele meu. Cand se termina cei 3 ani, am dreptul de preemtiune sa o cumpar, la valoarea reziduala pe care o va calcula BMW (e luata prin ei). Daca aleg sa platesc suma respectiva, care nu stiu cat va fi inca, masina efectiv ramane inmatriculata pe numele meu si preiau costurile cu impozitul si asigurarea (devine masina personala). Daca nu, o dau inapoi fix cum e, nu sta nimeni sa-mi verifice placutele si cate zgarieturi are vopseaua...masina are CASCO si daca e ceva de remediat, se va face. Acest proces este independent de comanda unei noi masini de firma in aceleasi conditii. Topicul nu l-am deschis nici ca sa ma laud nici sa strang sute de pagini de conversatii. Sunt membru destul de vechi si am avut toate BMW-urile prezentate aici. Orice topic de prezentare mi se pare util pe de-o parte sa impartasesc cu voi ca si colegi de forum experientele cu masina asta, bune si rele, ca pasionati de masini ce suntem si pe alta parte ma gandesc ca poate inspira si ajuta alti oameni sa aleaga modelul respectiv (nou sau SH). Si sa revin on-topic, am reusit sa mai fac un test drive cu un BMW 330i M-Pack si un Mercedes C200 AMG Line. Categoric BMW-ul sta mai bine pe sosea, nicio indoiala despre asta, insa imi e foarte greu sa trec cu vederea anumite aspecte legate de calitatea materialelor la interior. Doar un exemplu, cotiera din stanga de pe usa este parca de lemn, nu are pic de burete ceva sub pielea aia si e extrem de deranjant si incomod...cand tii volanul relaxat cu mana stanga, fix oasele cotului stau pe manerul ala si doare ca naiba La drum lung cred ca m-ar deranja teribil. Deasemenea se aude binisor vajaitul vantului pe la geamurile fata si asta la 120km/h (nu stiu daca avea geamurile acustice, dar probabil nu). Scaunele sport mult mai confortabile si moi decat la G30 (sport cu piele dakota). In comparatie, C-class-ul da senzatia de masina mai premium la interior, dar e o idee mai stramta...nu e deranjant deloc, nu ma simt claustrofob in ea si am 1.86 si peste 90kg. Zgomot de vant similar si la C-class (are si el optiunea de geamuri acustice impreuna cu sistemul audio Burmester). Mercedes-ul mi s-a parut mai saltaret pe sosea nu asa lipit ca BMW-ul (jante pe 18"), dar mai confortabil (chiar cu jante mai mari pe 19").
    1 point
  6. Poate cineva de aici va fi in aceeasi situație si nu va trebui sa desfaca toata masina ptr a rezolva problema asta, relativ simplĂŁ. Practic, masina a inceput sa tragĂŁ dreapta, nu ceva de speriat, dar evident..Am zis ca ar fi din cauza unghiului de fugĂŁ deoarece am schimbat suspensia cu ceva timp in urma....fiind plecat nu am avut timp sa fac o programare, drept urmare cand am ajuns acasĂŁ, m-am prezentat imediat la un atelier din Cta care se ocupa cu asa ceva.Din spusele lor, masina nu ar fi trebuit sa tragĂŁ dreapta, totul fiind aproape in parametri, dar la insistențele mele au mai facut cateva reglaje fine.Am iesit imediat in probe, la fel, masina se ducea in dreapta mai ales la peste 100km/h..am revenit la ei, facut din nou reglaje, degeaba, totul era in parametrii, doar ca problema mea ramanea nerezolvatĂŁ.. am zis sa mai incerc si la altii, poate sculele astora nu erau calibrate corect si asa am ajuns la cel de-al doilea atelier.Fara sa le spun absolut nimic, i-am lasat sa isi faca treaba.Mi-au confirmat si ei ca totul e OK si ca nu mai au ce sa regleze, cauza fiind alta ptr problema mea...de aici incepe show-ul: am inceput prin a inversa rotile, anvelopele, echilibrat rotile din nou, verificat presiunea presiunea,controlat toata articulatia,controlat franele, iesit in probe, la fel, masina se ducea in dreapta.Am zis ca poate o fi de la capetele de bara(direcție) si le-am inlocuit si pe astea, demontat din nou toata suspensia(fata, spate) inversat arcurile intre ele, masina tot in drepata se ducea...Mi-am amintit ca inainte de montarea noii suspensi, am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Ănainte sĂŁ le ĂŽnlocuiesc din nou, am anulat complet bara stabilizatoare, adica ambele bielete antiruliu au fost scoase...am iesit in probe si surprizĂŁ, masina nu mai trĂŁgea absolut deloc!! Am cumparat din nou aceleași bucse ptr bara, același brand si le-am montat ĂŽmpreunĂŁ cu bieletele, astfel am rezolvat problema. Singura explicatie ar fi ca bara stabilizatoare era tensionata si din cauza asta masina se ducea spre dreapta.Pe cine am ĂŽntrebat, nimeni nu mi-a sugerat sa umblu la bucsile astea, ba mai mult, am fost luat in ras cand am pomenit de ele... Dupa cum am spus si la ĂŽnceput, o chestie destul de simplĂŁ mi-a provocat atatea bĂŁtĂŁi de cap.
    1 point
  7. https://ingrijireauto.ro/solutii-pentru-decontaminare/730-677-carpro-eraser-intensive-oilpolish-cleaner-curatitor-intensiv.html + https://ingrijireauto.ro/lavete-pentru-interior-si-alte-utilizari/745-carpro-terry-mf-40x40-prosop-microfibra.html
    1 point
  8. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.