Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/20 in Posts

  1. Salutare, Urmaresc forumul de aproape doi ani, de cand am achizitionat primul bmw, un f20 diesel 118D 2015 F20-ul a fost o masina excelenta, dar ma cam rodea spatiul interior, mai exact lipsa lui. Pofteam de vreo jumatate de an la un f36, am fost la un pas sa ma bag la un leasing pentru unul. In fine, printr-o conjunctura semi-ciudata am vandut seria 1 si acum astept sa vina din Suedia via Adesa un 3GT 2.0D Sportline, 2018, 42.000 km. Stiu ca e considerata o masina urata, mie mi se pare decenta. Mi-ar fi placut mai mult un 4er, dar pretul a fost foarte bun, considerabil sub un 4 echivalent la vechime si dotari. Acum astept sa vad cat de lenta si cat de barca imi va parea pe langa cea mica, tinand cont ca au acelasi motor si ca in ultimii 2-3 ani am mers doar cu buburuze (a doua masina e un mini cooper:). Daca nu e sa fie potrivire de caracter o vand si aia e. E mai mult un post de "buna ziua" decat un jurnal de bord pentru ca nu prea fac tuning/retrofituri la masini. Poate trimuri aluminiu in loc de piano black, volan M in loc de sport, dar trebuie sa vad cat de rau se simte diferenta (pe f20 aveam M) Asteptare usoara mie si multumiri voua pentru toate informatiile absorbite de cand citesc pe aici
    2 points
  2. ok, am sa vad... Regenerare fortata nu am sa dau. Asta cred ca se aplica atunci cand DPF este mort si se incearca resuscitare. Sper sa o ia singur. Multumesc pentru ajutor:) la BMW nu iti dai seama cand se face aceasta regenerare. Din 2013 am Euro5 si niciodata nu am sesizat acest lucru. Nici macar o data. Si nici nu am acut probleme pana acum.
    2 points
  3. Cred ca Gabriel il cheama, are un service langa Parcul Tineretului/Mofleni, fosta Chimica, e undeva pe stanga in curtea fabricii aleia. Asa ca scurt istoric, eu cautam prin anunturile pentru dezmembrat si respectivul mi-a dat numarul lui sa vorbesc cu el. A cam fost singurul care si-a dat seama ca de acolo e. La Targoviste era vorba de 1000 de euro, planat, schimbat supape, distributie.. altcineva mi-a zis ca-s segmentii dusi, din nou o gramada de bani... Din fericire a iesit bine, era cea mai ok varianta.
    1 point
  4. Salut, oarecum cred ca e normal sa faca asa, dupa 9 secunde abia a urcat uleiul sus la tacheti, e cam fara ungere. Nu o mai tura aiurea cand e rece, lasa cel putin 1 minut sau 2 la relanti apoi pleci usor fara turatii peste 2000. Spor.
    1 point
  5. Greu sa-ti dai seama cand face regenerare . La M57 era un zgomot mai infundat al motorului . De cand am N47, nu mi-am dat seama niciodata in mers - nici nu am facut prea mare atentie - am cutie manuala. Mai se intampla ca opresti masina fara sa opresti motorul si vezi ca scoate gaze foarte fierbinti pe toba.
    1 point
  6. In România oriunde mergi cu un bmw, ĂŽntâi ți se spune cât de urgent trebuie schimbatĂŁ distribuția mașinii iar abia apoi se poate discuta mai departe. Cea mai de succes afacere a service-urilor
    1 point
  7. 1 si 3 sunt normale punctul 2 nu cred ca e normal
    1 point
  8. Nu poti sa scrii tot softul unui 520D pe un 518 pt ca asta implica un alt modul cu numere hardware si software diferite . Poti sa scrii doar hartile unui 520D, dar asta implica interfata de tuning si nu sculele/softurile oficiale BMW . Deci un tuner ar putea eventul sa extraga partea necesara din softul de 520D, ca sa ti-o scrie tie . Asta daca restul componentelor sunt aceleasi - injectoare, turbina etc .
    1 point
  9. La multi ani tuturor in Noul An! Am zis sa-mi incerc norocul pe inceput de an, cu o incaltaminte noua. Anvelopele le-am pastrat, caci erau noi si merg ok si pe noile jante (putin mai intinse, dar foarte putin). Sigur ar fi mers mai bine pe 19" si cu o suspensie sport.. dar momentan raman aici. Nu am apucat sa ma uit foarte atent, caci s-a si intunecat pana sa le studiez mai amanuntit, dar par aliniate ok, nu mult mai iesite fata de cele OEM - ceea ce m-a bucurat (sunt 8.5J ET35 fata si 9.5J ET40 spate). Cele de pe spate, desi nu se vede in poze, sunt usor concave, ceea ce iar imi place. Culoarea e si ea putin diferita in realitate, spre antracit / gun metal, in functie de cum bate lumina pe ele. Sa le vedem acum si la drum mai lung cum se prezinta.. in oras pare totul ok.
    1 point
  10. Ceasurile sunt originale dar se pun de obicei pe 330d si 335d(la 335d are 280km/h)Am luat ceaaurile din dezmembrari le gasesti la 100-150euro Ceasurile au mai trebuit virginizate si codate pe masina 250lei Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk De virginizate sa ocupat Tibi Bondor din cj daca il sti Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  11. oare de ce ????? cum si-au dat seama ca e functional daca nu comunica? si mai departe ce inseamna? nu comunica cu bujiile? cred ca releul nu trebuie sa comunica "mai departe" ci "mai inapoi" cu masina. daca ar comunica cu masina, atunci ar primi si comenzile sa activeze bujiile si atunci ai stii ca functioneaza (sau nu) din ce spui tu acolo, pare ca ai dus masina la vrajitoare si aia ti a spus ca totul e ok, merge, e vie, doar ca nu respira....... @Ali - daca nu comunica cu releul nu ai ce initializa din ISTA. simplu !
    -1 points
  12. BunĂŁ ziua, am mai postat aceasta ĂŽntrebare pe undeva pe aici da nu mi sa rĂŁspuns. Am un BMW 320xd 2013 și sunt interesat de instalarea unor obtiuni extra "asistenta pacare, unghi mort, la e asist" vreau sa știu dacĂŁ este posibil.
    -1 points
  13. Salutare , Am un BMW e 61 din 2008,masina a rulat 250 000 km si nu stiu daca a fost schimbata distributia.Nu se aude nici un zgomot si masina merge perfect.Ma puteti ajuta cu o parere, sa o schimb?? Mersi !!
    -1 points
  14. Halo poate sĂŁ-mi zicĂŁ cineva care arfi problema la un Bmw e90, luminile de frina spate din stingĂŁ ard ĂŽncontinuu ĂŽncet .apare și eroarea la Bord Ca o lampa e arsa dar toate sunt buna.
    -1 points
  15. Salutare, Am și eu o MARE nelĂŁmurire in legĂŁtura cu regenerarea PDF la motorul mașinii mele X3 xDrive 20d, an 2012. De curând am primit eroarea DRIVETRAIN care sa stins imediat ce am fĂŁcut prima oprire, mașina mergea normal. Au mai trecut ceva zile și din nou. Am mers la tester. Mi sa spus ca EGR trebuie schimbat. Ok pana aici (am comandat piesa deocamdata). Am fost informat in urma testerului, ca PDF nu și-a mai fĂŁcut regenerare in ultimii 5000 km (pe care i-am fĂŁcut in 8 luni). Este posibil așa ceva? Nu am avut nicio eroare in bord pana acum. Mi sa explicat ce “deștept” este motorul de la BMW, cum ĂŽși face el singur regenerare dacĂŁ are toți parametrii ok, asta știam. Ăntrebarea mea este simpla: dacĂŁ nu ĂŽși mai fĂŁcea regenerare, nu te anunța și pe tine ca posesor? Bai prietene mergi la service!!! Alte erori nu a mai gĂŁsit testerul, doar acest egr, eroare stocatĂŁ in urma cu 200 km. DacĂŁ schimb EGR, ĂŽși reia PDF regenerarea? Mașina are 180 mii km. (Și cum spun samsarii ATENȚIE reali) Mulțumesc anticipat pentru eventualele rĂŁspunsuri!
    -1 points
  16. ce intrebare..daca merita un scaun 260 de euro. dupa cum a fost pusa intrebarea, 260 ar fi fost limita absolut superioara pt copilul tau. original bmw. dar trebuie un soft la masina. ia-ti din ala din carrefour. sunt la 300 de lei. eu am britax romer la 500
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.