Jump to content

edit

Members
  • Posts

    1706
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

edit last won the day on May 20

edit had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    520xD g30; Audi A6 C8 45tfsi Quattro

Recent Profile Visitors

13985 profile views

edit's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

410

Reputation

  1. Lasa deschis si in spate. Sa nu crezi ca 100% din aerul care ar iesi prin spate se intoarce si iese prin fata. Lasa toate gurile de acces deschise tot timpul. Eu la toate masinile setez sa intre aerul sus, mijloc, jos...daca lasi doar mijloc sau 2 din 3 va creste debitul pe mijloc si te va nauci de cap. Important este sa intre aerul peste tot si sa raceasca uniform. Incearca asa.
  2. Radu, stai sa vezi cum e la Audi. Am ramas socat cand am trecut de la seria 5 la A6. Era aprilie cand am pornit AC-ul prima data si am vazit ca efectiv nu raceste...am setat la 16 grade cu ventilatorul pe treapta 3 din 6. Efectiv instalatia de AC nu are cum sa faca fata la temp peste 30 grade...mergem mereu transpirati si cu ventilatorul la treapta 4-5 cu un confort acustic inexistent. Si eu sunt rau tare de caldura, insa nu inteleg cum de voi va plangeti de climatizarea la G30 La g30 am avut climatizarea standard...am observat ca in general se plang cei care au displayul ala pt climatronic care vine la pachet cu climatizarea pe 4 zone. Si btw, la A6 efectiv suflul de aer nu ajunge decat f putin la gurile din spate. La seria 5, baga prin centru spate de imi ingheta antebratul daca stateam cu el pe cotiera. Daca erau 40 de grade afara, dadeam la maxim la bmw, racoream si apoi era suficient pt mentinere, treapta 1 sau 2 a ventilatorului din 5 posibile cu temp setata la 16 grade. Mereu AC-ul mi-a placut sa il tin pe manual
  3. edit

    G20 330Xi

    Ca sa nu te asezi in slobozul si in transpiratia altuia, asta e avantajul. Plus placerea de masina noua, sa o conduc eu de la zero km. Pt mine a configura, a astepta, a ridica masina noua de la showroom, fac parte din placerile maxime ale vietii. Stai linistit, si la bmw este taba goala si cad portierile si geamurile ca la logan. Pt astfel de detalii, te uiti in alta parte, nu la bmw. Scuze, Radu! Si ma si cac in optiuni. La final de zi nu folosesti decat AC si scaunele incalzite. Restul sunt ca sa te simti mandru sau ca sa mai pui 1-2 cm la scurtimea sulii. Mai este o chestie, Pedro. Tu vrei sa pari ceva ce nu esti. Vrei sa afisezi indestulare, desi mereu alungi ideea asta, cand evident baietii de pe forum la misto o aduc in vorba...folosesti un soi de psihologie inversa. Imi place!
  4. E inutila discutia. La 150.000km masina e ca noua.
  5. Constat ca eu cu 27.000 euro am dat gratis 520xd acum mai bine de un an, tot din 2017 cu 92.500km, revizia facuta cu vreo 100 de km inainte de vanzare, anvelope iarna si vara, dar e drept cu ceva dotari in minus, insa cu xdrive.
  6. La utilaje, un sh care era inainte 150k, acum costa 250k si dispare a doua zi. Clientul care ar fi vrut sa dea 250k si nu a apucat, ar fi dat si 300k...dublu de cat face si nu se gasesc de cumparat. Termenul de livrare al celor noi este intre 15 si 18 luni si nimeni nu asteapta atata timp. Pretul sh-urilor nu va scadea inainte de 2024. Deci asteptati toamna anului curent, ca veti da 10% in plus fata de azi.
  7. La al catalea set de placute vei fi la 120k? Al 3-lea?(cel original de pe masina plus alte 2)
  8. cauta jante la ArenaWhells. originale BMW, noi sau aproape noi si preturi bune. am luat 3 seturi pana acum. de 17 pe jetta, si de 19 pt g30 si A6. impecabile.
  9. Jayson, eu am deschis subiectul pe tema asta. Ziceam despre mine ca temperamentul meu ma face sa fiu mai imbecil de cand am 75cp extra. Nu e vorba ca nu am aspiratii, si mie mi-ar placea ceva mai sus de 265 cp, insa stiu ca nu ma pot abtine. Anual am permisul suspendat si cred ca am platit amenzi si spagi de cand sunt sofer de peste 10.000 euro(fara exagerare) Intr-o perioada pastram hartiile de la amenzi. In poza de mai jos sunt cele din 2004-2007 si sigur imi lipsesc 3-4-5. din 2007 nu le-am mai colectat. Daca ma incalt si ies pe usa, nu este banca care sa imi refuze leasingul la Carrera 4S, insa da, ma voi intoarce la aprox 200cp daca va mai fi ocazia.
  10. Personal, daca voi mai avea ocazia unei masini, voi trece din nou la aprox 200cp. Nu gasesc absolut deloc utilitatea reala, pt diferenta de la 190cp cat aveam pe 520xd si 265cp cat am acum, decat ca acum am devenit mai prost decat eram inainte. Nu prea inteleg utilitatea sutelor de cai putere, sa trebuiasca resoftare la un 530 sau 540 si nici nu cer vreo explicatie pt a intelege.
  11. Daca ai minim climatronic pe 4 zone, scaune cu ventilatie si adaptive cruise, e clar ca e masina buna. Te duci lejer cu ea la 300.000 fara nicio cheltuiala, doar revizii
  12. edit

    noul bmw seria 7

    citisem aceste precizari ale designerilor BMW prin care justificau designul mai iesit din tipar pt anumite modele: BMW Design Boss Defends Styling: Some Cars Must Be Polarizing, More Irrational (motor1.com)
  13. edit

    noul bmw seria 7

    Da, generatia anterioara de Superb produsa 2008-2015
  14. edit

    noul bmw seria 7

    E gretos de-a dreptul. Au incercat ceva avantgardist si au reusit sa iti faca sa iti fie rusine sa parchezi seria 7 langa S klasse. Dupa cum estimam anterior, rotile au crescut in diametru cu peste un inch. Pe 21 am vazut poza cu 255/40. Pe spate pe 21 ar putea fi 285/35 sau 295/35. Asta inseamna ca seria 5 va purta rotile vechii serii 7.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.