Jump to content

edit

Members
  • Posts

    1774
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

edit last won the day on November 4 2022

edit had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    520xD g30; Audi A6 C8 45tfsi Quattro

Recent Profile Visitors

14873 profile views

edit's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

496

Reputation

  1. man, dar de ce nu mergi cu masina constant, ca sa nu ai astfel de situatii?
  2. Branevl, suntem amandoi de acord ca diferenta de diametru intre doua roti de 245/35R20 si 275/30R20 este de 6.5mm? da sau nu? Asta este ceea ce conteaza, sa ne punem amandoi de acord ca diferenta de diametru este de 6.5mm, ca de la asta am plecat. Ceea ce ai spus initial este ca 3.25mm este diferenta de diametru, ceea ce este fals. 3.25mm este diferenta de raza intre cele 2 roti (iar 2 raze insuate formeaza un diametru). Eu asta dezbat in contradictoriu cu tine. Ca ai schimbat pe parcurs predica si acum expui diferit informatia asta, devine irelevant. Pt mine, 6.5mm diferenta de diametru (sau altfel spus 3.25mm diferenta de raza) este inacceptabil...mai ales ca rezulta si o diferenta de 20,4mm in circumferinta. Daca pt tine este irelevant si vrei sa "citesti" informatia asta alfel, nu ai decat. btw, noi nu ne certam acum, doar nu reusim sa ne punem de acord 🙂
  3. Pai nu stiam cum sa iti explic ca sa intelegi. 6.5mm este diferenta de diametru, ce naiba?! Tu cand calculezi talonul unei anvelope pe care pui janta de 20 de inch calculezi 30% din 275mm. Talonul inseamna distanta de la asfalt pana la janta...adica 82.5mm. Pe un diametru de anvelopa ai de 2 ori talonul plus janta. 35% din 245 inseamna 85.75mm rezulta 3.25mm diferenta pe talon. Cand pui de 2 ori talonul, rezulta 6.5mm diferenta pe diametrul anvelopei, care este enorm. Trust this assist, dupa cum spunea un manager olandez acum mai bine de 19 ani cand m-am angajat la firma la care lucrez.
  4. Ba calculez extrem de bine. 3.25 e pe talon. Tinand cont ca ai talon sus si jos, rezulta 6.5mm diferenta pe diametru
  5. Am si eu o intrebare. Intelege careva de ce pe 20 de inch nu se pune o combinatia de anvelope astfel incat diametrul sa fie cat mai identic? Daca pe fata sunt 245/35, logic ar fi ca ele sa fie imperecheate cu 285/30 pe spate...in felul asta rotile pe spate ar avea 0.5mm mai putin in diametru. Cu 275/30 pe spate, cum vin din fabrica, sunt 6.5mm mai putini in diametru pe spate. Este enorm. Si la E klasse e la fel. Exista vreun fel de logica in imperecherile rotilor? Eu zic ca tot rahatul care se mananca, inclusiv pe forum, cu rotile avand diametre diferite (probabil sub 10mm este optim) fata/spate este nefondat, masina "stiind" ce are de facut in situatia asta. Pt ca apoi pui roti de iarna cu 245/45r18 pe toate colturile, deci diametre identice...neputand spune ca masina era "setata" sa mearga cu roti cu diametru mai mic cu 6.5mm pe spate cand purta roti de vara. Cea mai mare diferenta pe care am identificat-o este la cayenne pe 21 de inch..rotile fata avand 7.5mm in plus pe diametru.
  6. Se da urmatoarea dilema, aproximativ din plictiseala: Setupul pe 20 de inch la seria 5 este 245/35 fata si 275/30 spate, asta insemnand ca rotile fata au diametrul cu 6.5mm mai mare. Corect, dpmdv ar fi 285/30 pe spate si chiar in aceasta sitiatie rotile fata ar fi cu 0.5mm mai mari in diametru, dar totusi situatatia mi se pare perfecta. Exista posibilitatea ca producatorul sa fi luat in calcul diferenta de diametru in setupul original si sa fi facut niste ajustari electronice (poate la diferentialul central) astfel incat masina sa functioneze perfect, iar daca tu schimbi de la sine putere rotile spate punand 285/30, de fapt sa creezi o problema tehnica majora, desi acest setup pare unul logic? Ma gandesc ca pare plauzibil sa faci o boacana, de fapt, schimband diametrul. Pe de alta parte, la seria 5, poti lejer sa iti pui 245/45r18 ca roti de iarna, iar asta ar contrazice total faptul ca masina livrata in setupul de 20 de inch masina ar "sti" ca ai 6.5mm mai multi pe puntea fata. Exista modele de M3/4 cu diferente consistente de diametru, cele spate fiind mult mai mari. Si la porsche 911 la fel si masinile nu ar putea functiona astfel fara anumite ajustari tehnice. Stie cineva ceva concret? Lasam omogolarile si altele chestii subiective. Si la cayenne, pe 21 inch avem 285/40 fata cu 315/35 spate, rezultand ca rotile fata sunt mai mari cu 7.5mm in diametru. Logic ar fi sa cumperi masina si sa pui 325/35 pe spate si sa rezolvi situatia. Sau sa cobori pt punea fata la 275/40.
  7. Credeam ca ma iei la misto cu cele 400kg extra cu scopul de a scoate in evidenta ca exagerez eu cu cele 200-300 ale mele. Dar da, e 1730 vs 2130. Nu pricep de unde atatea kg in plus la C hibrid fata de cel standard. Si baietii aici viseaza seria 5 hibrid la 1800kg. Intr-adevar, noile Mercedes sunt neobisnuit de grele...vazusem o masuratoare pt un C allterain cu 1.88tone, motor clasic, 2 litri diesel
  8. In regula. Si daca totusi nu pricep de ce 313cp si 550Nm din C300e duc la demaraje mai proaste pana la 100kmh decat C300 simplu, cu termic, 258cp si 400NM. Ok, 300e are intre 200kg si 300kg extra, dar si 21% mai multa putere. Discrepanta de performante declarata de producator e si mai mare la GLC
  9. Cornel, Eu nu am condus si asta vreau sa inteleg. Cum de nu sunt impactate performantele cand termini bsteria? Spui ca masina isi pastreaza 4kw pt a functiona hibrid. Dar tinand cont ca incarcarea din mers este minima, cum poate ea functiona in modul hibrid mereu? La un moment dat nu ramai doar pe motor termic? Pleci din Bucuresti sa urci pe transfagarasan. Nu ajungi la destinatie pe zero si in fapt muntele il urci doar pe termic? De unde atata mod hibrid? Consumul evident ca iese mai bun la medie pe hibrid. Oricat balast cari dupa ce se termina bateria, este important ca primii 100km i-ai mers cu consum insignifiant. Daca ai avea aceeasi putere doar din benzina, pierderea de consum din primii 100km este de nerecuperat apoi. Pe mine nu ma intereseaza deloc consumul, ci modul cum masina isi pierde drastic performantele cand se termina bateria si atunci hibridul se transforma in balast
  10. @mgi Inteleg ca ai hibrid. Nu s-a dorit vreo ofensa, ci doar mi-am exprimat vehemet parerea. Mie tot sila mi-e de hibrid, indiferent ce ai spune. Iar in seria 5 hybrid are intre 2.0 si 2.2 tone, fiind important si ce dotari are... pt ca una de 2 litri non hibrid are 1.8 tone. Lasa ce spune manualul, eu spun ce zice cantarul. Am cantarit si A6-le si g30-ul, ambele cu motor de litri si aveau 1.8 tone aproape. Pe fisa tehnica a ambelor scrie ceva peste 1650kg aprox. Uite asa am plecat azi...valiza aia am pus-o in masina...plus alte bagaje tot in masina. Plinul facut. 3 insi. Si sa merg cu aproape 2.5 tone cu 184cp si 270NM nu e pt mine. Lasa sa consume masina, ca imi place sa consume..ma face sa ma simt bine. Nu am spus ca vreau eu GLA, ca e sub standardul meu cu mult. Si nu cer. Eu ma duc, iau masina pe care o vreau (in anumite limite) si doar le arunc factura sub bot. Iar daca ei or sa insiste cu hibridul, le aduc factura de E53, ca am auzit ca va fi hibrid si le fac pe plac si lor si mie partial.
  11. La noi la munca se trece pe masini hybrid, iar mie fiindu-mi greata, deja am avut primul scandal pe tema asta. Si-a luat o colega un GLA hybrid si are autonomie peste 50 km. Frumos pt oras. Se vor pune si panouri fotovoltaice si e clar ca se vor reduce costurile cu ajunsul la birou si plecatul acasa, plus diverse treburi prin Bucuresti. Faza este ca eu mai am ceva delegatii, aprox 20 de an, insa nu va fi indeajuns ca sa argumentez impotriva celor aprox 200 de zile de venit la birou si sa spun ca in delegatii voi consuma mult mai mult. Nu as suporta cand se termina bateria sa merg cu motor termic de 200 si un pic cp, cu masina de 2100-2200kg, care suplimentar nici nu e in stare sa faca curba. Plus portbagajul..cand fac diverse drumuri in interes personal, e burdusit. As pierde 100 de litri din cauza hibridului
  12. Mie nu imi este clar cu functioneaza aceste plug in. Sa presupunem ca plec la un drum de 300km. Merg forta in modul hybrid. Bateria ar trebui sa se descarc, nu? Mai recupereaza ea ceva curent la franare etc, insa insignifiant, ma gandesc. Dupa ce se descarca bateria, practic raman doar cu motorul termic in actiune si cu 300kg de balast inutile de la tot hardware-ul electric. Intuiesc bine?
  13. @raduron10 Mai pateam si eu la G30 sa se blocheze la 83% sau 87% si uneori chiar daca faceam si 10km, nu progresau pana la final. Cand porneam la drum la loc, ii resetam si situatia se rezolva. Incearca si tu.
  14. Sa inteleg ca a trebuit sa pleci de pe loc si aveai motorul oprit la un semafor de catre sistemul start/stop? Eu am trecut de pe seria 5 la A6 si da, te pui in miscare mai greu cu Audi. Estimez o jumatate de secunda necesara in plus pt A6 pt a te pune in miscare fata de seria 5
  15. edit

    BMW X4 M40i

    Btw, ai primit ceva discount la ea? Daca da, cate procente?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.