Jump to content

edit

Members
  • Posts

    1832
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    70

edit last won the day on May 28

edit had the most liked content!

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro; Maserati Grecale Modena

Recent Profile Visitors

15268 profile views

edit's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

546

Reputation

  1. Sa stii ca parerile sunt aceleasi peste tot Am citit un interviu al tipului cu designul unde spunea ca intelege ca lumea e confuza etc. Da, seria 3 a ramas ultimul bastion. Cat si X-urile pana la 6, desi facelifturile de la X5/6 bat si ele spre noua linie Vedem acusica noul X3 probabil anul asta si se va intelege tot ve au de gand Eu chiar eram in piata pt un seria 5, insa e exclus vreodata.
  2. Combustibilul de calitate proasta se cunoaste. In 2009, pe cand Croatia era mai in evul mediu ca noi, am pus motorina intr-un Ford focus 1.6tdci de 90cp. Benzinaria era brand. Frate-miu a pus benzina. Avea un megane 1.6mpi de 115cp. L-am sunat la vreo junatate de ora sa il intreb daca are feelingul ca motorul nu trage. Mi-a confirmat. Viteza maxima a acelui ford focus era 185mmh si stiu ca eram cu pedala la fund de mai bine pe 1 km pe autostrada si masina nu trecea de 155kmh intr-o usoara panta. Ok, eram 2 in masina si aveam destule bagaje. Luand in calcul si panta si incarcatura, tot ar fi trebuit sa ajunga la 170kmh. Nu a mai rezistat unul cu o Alfa 159 ei m-a depasit prin dreapta cand a prins o mica bresa.
  3. Da, front overhangul este 945mm...si-a pierdut eleganta unei masini premium RWD biased, unde rotile fata erau sub faruri. Si ampatamentul mi se pare mic 2995mm raportand la lungimea totala de 5060mm, 3050mm trebuind a fi ampatamentul raportand la lungimea totala a masinii, cu overhang sub 900mm M-am mai uitat la poze si mai are anumite unghiuri interesante, insa tot E klasse all the way
  4. Se cunoaste dupa cum scrii ca ai avut masina/masini din grupul Vag 🙂 Este acelasi stil oratoric pe care il gasesc pe forumurile lor 🙂
  5. Ciprian, sa pricep ca nici tu nu mi-ai priceput textul?! Nu sunt eu responsabil pt nivelul tau de intelegere, tot tu esti
  6. Iospa, eu nu sunt responsabil pt nivelul intelegerii tale, capul tau este. Hai sa mai povestesc ceva peste nivelul intelegerii tale. Comentand anuntul lui, i-am facut un bine. Vezi paradox!! Inainte sa intervin, avea 10 viziualizari pe forum, acum are 500 si sigur va urca peste 1000. Este cea mai importanta dezbatere a weekendului. Evident, inainte sa intervin eu, nu avea nicio sansa sa vanda masina prin intermediul forumului, atat din cauza lipsei vizibilitatii cat si din cauza pretului, mai ales. Acum are vizibilitatea necesara acest anunt. Pretul tot reprezinta o problema in continuare. Insa totusi, din 1000 de vizualizari, 998 vor considera ca pretul este in continuare mare, iar 2 vor intelege mai bine acest pret, vazand situatia din alta perspectiva, inaccesibila noua si vor pune la fund delirul unui prost. Tin sa precizez ca prostul in cazul asta sunt eu, nu vanzatorul sau tu, ca sa nu pricepi altceva, din nou. Cu alte cuvinte, i-am pus pe masa 2 potentiali clienti care erau prea putin probabil sa apara fara interventia mea. Si nici nu i-am facut factura pt comisionul publicitatii facute 🙂
  7. Nu faci comparatia corecta. Din 2021 pana acum, preturile masinilor noi au crescut cu 12-15%. Paradoxul este ca daca omul care a cumparat-o scoate acum fosta ta masina la vanzare, dupa 2 ani si inca 30.000km extra, tot 29.000 ia pe ea, asta fiind pretul pietei. Eu in 2021 i-am vandut lui frate-miu g30-ul cu 27.000 la 92.000km. Discuri si placute fata/spate originale bmw puse cu 5000km in urma, revizia facuta cu 100km in urma, astea costand pe la 1500 euro...detalii. Pozitionarea ambelor masini in 2021 a fost corecta...14.000km in minus si minus 2000 euro au fost diferentele fata de masina ta mai accesorizata. Frate-miu vrea sa ia 27.000 pe ea minim, pret corect si reflectand realitatea, altfel nu o da. O mai tine vreo 3 ani si o sa ia pana in 20k, la aprox 160.000km. Daca te uiti pe autovit acum, te sperii. Se cer 30.000 euro pe G30-uri pe la 160k-200k km, binisor accesorizate. Evident, alea nu se vor vinde niciodata, valoare lor reala fiind pe la 25.000+.
  8. Sigur, doar ca pretul, din pacate, nu il face proprietarul. Asta nu am descoperit eu, au descoperit altii mai destepti ca noi. Eu doar am oferit consultanta gratis 🙂
  9. Cateva aspecte suplimentare. In vedere pt pretul unui sh se ia estimativul devalorizarii fata de cat costa ca pret de lista o masina noua identica. Irelevant este ca in 2018 masina asta avea un pret de lista de aprox 60.000 euro in configuratia ta, relevant fiind ca daca o configurezi acum, dupa cresteri succesive de preturi, se apropie de 70.000 noua, incluzand si rotile de schimb. Tot irelevant pt pretul actual ar fi ca primul proprietar poate era un client vechi bmw si nu a platit pretul de lista, ci poate a avut 15% discount. Sau poate era un client corporate cu zeci/sute de masini si a avut discount de 25-30% (da, exista asa ceva la bmw sj audi) si a platit pe la 45.000 euro..chestiile aste nefiind ca mostenirea de la regate, sa se dea beneficiile initiale din mana in mana. Nu trebuie sa fim de acord ca la 5 ani vechime si peste 140.000 km masinile sh ar valora aprox 40% din pretul de lista ca bun noi, deci din cei 70.000 in cazul tau, adica 28.000, probabil pretul la care s-ar putea tranzactiona fiind astfel 1000-2000 sub. Si inca 2 lucruri. La utilaje a fost la fel ca la masini. Pana prin 2021 ne agasau marile parcuri din Europa saptamal trimitandu-ne stocul, apoi totul a incetat subit. Au revenit din nou in primavara asta, semn ca piata de sh cade, oricare ar fi acea piata. Tot semn ca piata de sh cade, este faptul ca o colega de-a mea care are capul calculator, tot urmareste de cateva luni stocul lui Tiriac leasing sa isi ia un sh. Preturile au cazut cu aprox 10% In mod normal trebuia sa iti tai factura pt consultanta asta 🙂
  10. Man, frate-miu incearca sa vanda un g30 2017 cu 120.000km, masina suflata si in cur, cu facturi atasate pt orice. A cerut initial 31.500 si apoi a coborat la 29.500. I s-au oferit 26.000 o singura data, masina pusa la vanzare inainte de paste. Estimarea mea este ca vei vinde masina optimist cu 5.000 euro in minus fata de cat ceri, iar pesimist cu 10.000 euro in minus. Sau, mai precis, atat ti se va oferi.
  11. In primele poze ai derivatele din Audi A4. Vedem anul asta la lansarea noului model ce vor face. Este irelevanta cantitatea vanzarilor, nu despre asta discutam Audi are neajunsurile lui ca brand sau ca nume...eu doar exemplificam prin postarea aia shizofrenia ocazionala a consumatorului de BMW. Si un cacat daca ii dai sa consume si pui pe el eticheta de bmw, il consuma cu drag. Plus retorica ridicola si schimbatoare, asta e amuzanta 🙂
  12. Audi au fost primii care in 2017 odata cu A8 au venit cu display-urile alea multe si au pastrat doar o parte din comenzile esentiale pe buton fizic iar implementarea acelor displayuri este facuta cu o eleganta maxima, cel putin in raport cu bmw, care practic se indteapta ckar spre consumatorul needucat din china sau catre barosanii nostri carora trebuie sa le straluceasca masina Audi au fost blamati atunci de consumatori, ulterior copiati de toata lumea. La fel si cu motoarele turbo de acum 2 decenii. Retorica era ca doar cine nu e capabil sa faca un aspirat (a se citi Audi), face motoare turbo...ramanand in fapt ca Bmw nu mai face motoare aspirate de vreo 12 ani, evidnt Audi continuand ani multi in paralel cu turbo si aspirate. Aceeasi retorica si cu lumibile ambientale introduse in premiera in productia de masa la A8-ul lansat in 2009. Retorica era "brad de craciun". Acum consumatorul de BMW se simte insultat daca nu ai lumini ambientale si in cur Brandul bmw si in general consumatorii sunt mereu intr-o criza de identitate, exceptand unele modele semispeciale si consumatorii acestora.
  13. Da, si oe mine ma scarbeste tableta aia imensa de la noile bmw-uri, tableta care efectiv nu face parte din masina. La E klasse e cu totul altceva, o chestie unitara, integrata in masina. Si la S klasse plus derivatele din C klasse e in regula. Si la Audi de asemenea. La Range Rover la fel. Si cei de la Maserati cu noile modele au nimerit-o bine. Adica imi e clar, daca mai prind o masina, E klasse all the way, chit ca de aceiasi bani prind un 540xi frumos de 385cp la ce discounturi sunt la bmw.
  14. Lungimea a crescut cu 120mm si ampatamentul cu 20mm si se vede ca front overhang-ul se apropie de 950mm. Se pierde din eleganta unei masini premium RWD biased. Pe g30 aveam front overhang de 862mm, la fecelift a devenit 880mm si mereu am considerat la clasa asta ca 900mm este maximul pt a arata a premium. Mereu am urat ca pe A6 am 920mm si se vede ca rotile fata sunt pozitionate mai spre mijlocul masinii...a ieftin, dar e de inteles prin faptul ca A6 e fwd biased. Si pt seria 5 si pt i5 e deschis configuratorul pe bmw.de Entuziastii pot simula acolo 🙂 520i rwd pleaca de la 1800kg cheala, deci1900kg cu accesorii 520xd are 100 kg in plus. Deci M5 intre 2.3 si 2.5 tone, urmamd a fi plug-in hibrid 🙂
  15. S-a dus in cur. Cine intelege pe bmw?! Nu am priceput niciodata cum face bmw masini mari la exterior si mici la interior
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.