Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/17/21 in Posts

  1. Mi se pare aberant sa iti ceara o sumĂŁ ,oricât de micĂŁ, cĂŁ sa ĂŽti spunĂŁ cât te costĂŁ sĂŁ o vopsești ! E ca și cum ți-ar cere la magazin 3 lei ,ca sĂŁ ĂŽți spunĂŁ cĂŁ sticla de suc costĂŁ 6 lei. Doamne ferește! Eu te sfĂŁtuiesc sĂŁ cauți undeva in afara Bucureștiului ,ĂŁștia sunt jepcari pe fațĂŁ! E prima oarĂŁ când aud așa ceva !
    2 points
  2. bieletele antiruliu sa mai verifice odata daca sunt stranse bine, vezi daca ai ceva conducte pe partea aceea care pot atinge in scuturile metalice.
    1 point
  3. Ceea ce cauti tu nu exista sau sunt la preturi foarte mari . Am "lucrat" si cu Top Lac si cu CarExpert ( care paremi-se ca pe vremuri erau legati de Top Lac ) Am vopsit 3 masini diferite la ei in decursul a mai multi ani. In general e ok dar la fiecare am avut mici "scapari" nota bene culoarea le-a iesit la toate masinile in rest ba nu s-a aliniat bine o bara , banu au izolat perfect ceva, diverse detalii . Preturile sunt ca pentru CASCO cand am platit din buzunar am reusit sa "negociez" mai jos , ar fi de mentionat ca faceam ceva lucruri pe CASCO sau RCA si am mai cerut suplimentar sa se vopseasca ceva .
    1 point
  4. preturile sunt crescute "artificial" pentru ca lucreaza 95% doar cu polite rca / casco
    1 point
  5. Ma bucur ca am descoperit acest club, altfel traiam in minciuna, nu cunosteam semnificatia cuvintelor. Mergand pe acelasi fir, daca nevasta si-o trage cu altii, la al catelea se considera ca te inseala? De-aia romania e plina de cazane prezentate 'I M P E C A B I L' si apoi umblii cu injectoru'n plasa. Referitor la masina, s-a vopsit si interiorul? Spor la vanzare!
    1 point
  6. Nu cred ca am facut vreo aluzie ca a fost facuta acordeon! Am scris destul de concis in postul anterior ce voiam sa zic. Revopsiri/lovituri sunt evenimente Spor!
    0 points
  7. Nu stiu sigur daca sparta sau fisurata. Mi a spus ca curge ulei si intradevar mi a aratat si se vedea ulei proaspat.. si a pus o si pe tester si aparea DEBIMETRUL eroare.. dar a zis mecanicul ca are legatura cu galeria de admisie debimetrul.
    0 points
  8. Daca ai pomenit de Bavaria, inseamna ca iei in calcul inlocuirea turbinei cu una noua. In cazul asta poti merge probabil la orice reprezentanta din Bucuresti sau din jur. In Bucuresti ai mai multe: AutoCobalcescu, Filaret, reprezentantele AutomobileBavaria; mai aproape de Bucuresti, dar cu pareri pozitive, ar fi BMW Proleasing Ploiesti. In Bucuresti mai sunt cateva serviceuri independente cu review-uri in general pozitive printre clienti: BM Garage, FRK Service ( in incinta aeroportului Otopeni), Dormag, APB. Am fost in situatia ta si mi-am cumparat singur de pe bavauto turbina + 6 litri de ulei + filtru de ulei si am inlocuit-o la BMW APAN Iasi ( au si in Braila reprezentanta). Mi s-a parut mai ieftin asa, din moment ce a fost o diferenta de vreo 1500 ron fata de oferta primita de la ei. Schimbarea unei turbine nu reprezinta mare inginerie, dar e bine sa faci undeva lucrarea unde primesti si garantie, tinand cont de pretul piesei. Ca idee, sa faci si o diagnoza pentru a determina starea DPF-ului, sunt niste valori acceptate ale presiunii la ralanti si la 3500 rpm. O turbina pica si de la starea proasta a uleiului, dar si de la infundarea filtrului. Eu aveam joc axial, adica axul se misca inainte si inapoi, dar totusi DPF-ul a scos valori ok pe diagnoza. In principiu, daca e colmatat, incerci o regenerare fortata, iar daca nu se rezolva il trimiti la curatat in cuptor, nu spalare sub presiune, fiindca nu e ok, mai tare il strici. Cam atat.
    -1 points
  9. Am fost la un service partener,dormago ceva de genul. Si au dat “ o tura” sa vada ce si cum. Si cica tre sa reconditionez turbina... ca altceva ei nu vad
    -1 points
  10. Ca idee, reconditionatul unei turbine e o operatiune care poate fi de real succes sau de un succes limitat. In prima faza și eu am recondiționat-o, dar ĂŽmi stĂŁtea pe creier ca ĂŽși schimbase sunetul ( efectiv vuia pronunțat) și nici nu tragea ca ĂŽnainte de jos, trebuia sa o turez mai tare. Din ce au mai zis colegii de pe forum este foarte posibil sa fi dat chix meseriașii in cazul meu, dar nu am avut rabdare sa merg iar sa o reglez, m-am ambiționat și am cumpĂŁrat una noua si gata. La recondiționare se ĂŽnlocuiește miezul interior, dar acel miez este aftermarket, in cazul turbinelor MITSHUBISHI, cele pe care le avem noi cei cu N47. Nu exista kit oficial de reparație, cum exista pentru unele turbine Garett. Eu am plĂŁtit 2745 RON pe recondiționat, iar apoi ĂŽncĂŁ 5693 RON pe turbina noua + 750 manopera + ce am mai dat pe filtre și ulei. DacĂŁ mergeam direct pe varianta de turbina originala noua, salvam 2745 RON. Ce am luat pe mere, am dat pe pere, dupĂŁ vorba din popor. Faza e ca acum s-au scumpit turbinele, am vĂŁzut pe bavauto,aceeași turbina pe care am dat 5693 RON, ajunge acum la peste 7000 RON. Pretul variazĂŁ și uneori scade atat cat sa ti se para ca ai fĂŁcut o afacere buna. Mai ai și varianta de a cumpara direct turbina MITSHUBISHI pentru N47, adicĂŁ piesa pe producĂŁtor, nu originala, dar produsĂŁ de același producĂŁtor care produce și piesa originala. Sanse mari sa fie aceeași piesa dar in alta cutie. Ieși mai ieftin așa. Eu gĂŁsisem pe eBay anul trecut in Noiembrie, și cred ca ajungea undeva la 3600 RON, dar parca o gĂŁsisem și in România. Sau mergi pe varianta de pret minim, adicĂŁ sa o reconditionezi și este posibil sa iasĂŁ excelent sau sa nu fii multumit, nimeni nu ĂŽți poate zice 100% ca iese cum trebuie,
    -1 points
  11. Se schimba ca avem bani con fratii... gataaa . Multumesc pt raspunsuri ).
    -1 points
  12. Am 120.000 de mii km la masina . Pai prima data am auzit din masina cu geamurile inchise suieratul,dar se aude si cu ele deschise. De la 2000 turatii in sus. Pai a pus o pe tester ,a aparut doar debitmetru. Era ulei curs acolo la admisie.. si a zis ca tija din admisie nu mai lucreaza cum trebuie. Nu ma pricep foarte bine.. dar am zis sa o schimb,ca tot plec la drum lung. Si asa vom vedea daca e suieratul de la galeria de admisie. Eu am incredere in mecanicul asta. Odata si odata tot trebuia sa umblu la masina sa scap de suierat. Mersi baieti
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.