Jump to content

Godini

Members
  • Posts

    593
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Godini last won the day on July 19 2021

Godini had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW E 91

Godini's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

55

Reputation

  1. @Crinel, de la MAF ai ajuns la segmentat motorul . Nu ti se pare putin ciudat ? Cere si o a 3-a parere ,de data asta la cineva care se pricepe ,nu la cineva care schimba piese pana descopera problema . E o diferenta foarte mare intre mecanici si schimbatori de piese !
  2. Daca iti gasesti masina in lista masinilor compatibile de pe pagina , inseamna ca e compatibila . Inca un truc ,este sa vezi cate conexiuni(fire) are sonda veche ,apoi verifici in descrierea celei pe care vrei sa o cumperi .
  3. Nu iti trebuie elevator ,sonda se afla montata pe dpf ,in partea stanga jos (daca te uiti din fata masinii). In schimb ,ai nevoie de o cheie speciala pentru sonda lambda (e vreo 30 de lei, sau 100 de lei un set) .
  4. Mai nou ,a aparut si la mine fenomenul . Suspectez calitatea carburantului. Faptul ca am bagat "motorina buna" ,nu inseamna neaparat ca ea e buna . Si nici faptul ca am platit mai mult ,nu inseamna ca e si calitativa . Mi-a spus un om odata ,sa termin cu "motorina buna" si "motorina proasta " ,ca toata motorina vanduta in Romania e la fel ,difera doar marketingul si pretul . Incep sa ii dau dreptate !
  5. 1 si 2 = senzorul MAP (e pe galeria de admisie) 3 = senzor presiune DPF , urmareste un furtun care iese din DPF si in capatul lui se afla acest senzor .
  6. De cel putin 2 ani se fac astfel de controale .
  7. CumpĂŁrĂŁ un stetoscop auto și o sĂŁ ĂŽți fie mai ușor sĂŁ descoperi de unde e sunetul ! CostĂŁ puțin (20 de lei) și face minuni ,pe mine m-a ajutat .
  8. Eu zic cã e fulia alternator ,când se blocheazã ,când nu . Când se mai Întâmplã ,verifica dacã nu cumva iese fum din curea . Chiar daca nu apuca sã iasã fum ,se vede fulia daca se Învârte sau nu .
  9. Uleiul are presiune mai mare decât antigelul . Deci ,de obicei,când este o problema de genul garnitura chiulasĂŁ ciupita sau termoflot ,gĂŁsești ulei in antigel ,nu invers !
  10. Nu cred cĂŁ asta e cauza ! Am condus pânĂŁ acasĂŁ ,300 de km ,cu axul turbinei rupt . Mergea foarte prost și fĂŁrĂŁ vlagĂŁ motorul ,dar am ajuns la destinație pânĂŁ la urmĂŁ .
  11. E o setare , cu volumul muzicii ĂŽn funcție de viteza mașinii . Vezi sĂŁ nu fie de acolo !
  12. Și eu zic la fel , @bimmer90f30 . Sunt 2 circuite ale antigelului : cel mic (unde circula antigelul inițial ,tocmai ca sĂŁ ĂŽți dea cĂŁldurĂŁ mai repede și care cuprinde caloriferul din habitaclu ) și cel mare (care cuprinde radiatorul și ĂŽl deschide termostatul ,dupĂŁ ce temperatura motorului atinge o anumitĂŁ temperatura ,89° de obicei).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.