Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/19/21 in Posts

  1. Probabil de pe Romania , sa fie asa cum zici , nu vb de masina peste 200000 km .Pana acum cateva zile am avut un Touareg din 2012 , am facut 60000 km , si am schimbat doar consumabile, nu am avut probleme , si masina inca mergea la 230000 km .Masina de 9 ani
    2 points
  2. Daca vrei sa o refaci originala, urmand ca in urmatorii ani sa o inmatriculezi ca si vehicul istoric, eu zic ca merita sa refaci motorul original;
    2 points
  3. Cam asta incercam sa zic Si daca faci upgrade de un motor putin mai potent, tot o masina slaba ca performanta/viteza o sa fie. Vrei performanta ai deja racheta cealalta.
    1 point
  4. @Itarachiu, și eu m-am gândit să las actualul motor pe el, doar pentru ca pe viitor să își mențină din valoare. Chiar daca este cel mai slab motor de pe E36, dacă doresc putere și viteză am E93-ul în curte și pot oricând să-l conduc.
    1 point
  5. Ma uit și eu la ce se mai vinde pe la noi și parcă prind curaj...știi vorba aia. La prima vedere veți spune ca cer mult, dar sa fac doar așa un calcul cu ce am băgat în ultima perioadă(4 luni)doar pe mentenanță, reparații preventive...Repet, tot ce am schimbat a fost doar preventiv, nicidecum ca ar fi fost probleme la masina asta, nu mai pun munca și alte detalii care nu-si mai au rostul, dar per total s-a cheltuit peste 17500 lei.As pune lista cu tot ce tine de upgrade-uri, customizare(interior-exterior, codări, modificari, soft-uri) dar dacă as trage linie sigur nu mi-ar face bine -6 Injectoare index 12 + distantiere (6000 lei) -Pompa înalte HPFP(1700 lei) -Bujii NGK Cold Start+ Bobine BOSH OEM(1300 lei) -Pompa apă+termostat(2100 lei) -Baterie AGM(1000 lei) -Ulei + filtre(450 lei) Le-am comandat, urmează sa le primesc: -Volanta(2500lei) -Kit ambreiaj 335is( 1800 lei) -kit complet furtune frână metalice (600 lei) -Filtre aer DCI VRSF(500 lei)
    1 point
  6. Salutare dețin un BMW 520 din 2012 de la un timp simt un miros de ulei ars ĂŽnĂŁuntru si dupĂŁ un drum de 30 de km sau dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește ĂŽmi iese fum de sub capota si miroase rĂŁu a ulei ars ? Cineva care știe va rog help !! PIERDERI DE ULEI NU AM !!
    0 points
  7. Chiar cum sunt curios cum iesea fum PRIN capacul de la ulei ?! Mai mult ca sigur nu ti-a pus bine(sau deloc) garnitura la capacul de la filtru de ulei si iti curge uleiul pe acolo. Verifica nivelul uleiului , s-ar putea sa fii pe zero !
    -1 points
  8. La 10 ani vechime,99% sunt rupte . Asa ca varianta motorizĂŁrii este ultima ta grijĂŁ.
    -2 points
  9. La dealer bmw nu prea mai gĂŁsești peste 4 5 ani vechime,pentru ca aia nu mai pot s o vândĂŁ ca fiind o mașinĂŁ la standarde bmw. La parcuri de turci și sârbi,da,mai gĂŁsești d astea vechi .
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.