@cristimate, 1700 euro este optiunea de auxiliary heating in configuratorul bmw. cum ar putea sa fie mai jos de 2000 euro ca retrofit aceeasi optiune? #@deejay, a doua telecomanda care comanda instalatia de saraci de incalzire de genul Falcon, nu e o telecomanda de masina ci e ceva care porneste un dispozitiv auxiliar al masinii. nu are ce problema sa fie la casco, ca nu e ca si cum ar trebui sa raportezi la asigurator ca ti-ai mai luat 5 chei cu care incui si deschui masina iar in caz de furt, trebuie sa demonstrezi ca le ai pe toate in buzunar. dpmdv, e placut sa ai auxiliary heating, insa nu sa faci vreun efort financiar mare pt asta. decat sa platesc acum 2000 de euro, ma a cac in el. practic, vremea afara nu e nici ca sa imi pun manusi...ar fi fost bine sa am auxiliary heating, insa nu e ca si cum in primele 3-5 minute pana se schimba un pic aerul inauntru ar fi de nesuportat. in alta ordine de idei, ma deranjeaza teribil ca BMW in Romania e o curva scarboasa care vrea sa duca de nas pe prea prosti: <<Putere maximă în kW (CP), la 1/min. 140 (190)/4.000 [148 (201)/4.000*] Cuplu maxim în Nm, la 1/min. 400/1.750-2.500 [430/1.750-2.500*] * cu tehnologie „Mild Hybrid”>> Pe site-ul din germania nu e o asa dezinformare. acei 11 cp si 30nm NU se adauga la puterea maxima a motorului, pt ca ei se manifesta la turatii joase. practice, cand ai 1500 ture iar motorul termic iti dezvolta, sa spunem, 100cp si 300NM, apesi blana pe acceleratie si mai ai pt scurt timp 11cp si 30NM din acel mild hybrid. In nici un caz acel surplus de putere nu se insumeaza cu puterea maxima a motorului obtinuta la puterea maxima.