Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/19/22 in Posts

  1. Fara sa te judec, sau sa conving pe altii, dar daca sotia ta face 8000 km pe an, presupun ca are trasee scurte, poate si multe trasee urbane, de ce nu te orientezi catre ceva cat mai nou, cat mai putin rulat, o masina din clasa compacta, automata, cu dotari actuale, care per total ofera o satisfactie mult mai mare, si un rulaj lipsit de griji, fata de niste bmw destul de obosite, atat fizic, cat si moral.
    1 point
  2. Daca respecti dimensiunea anvelopelor recomandate pentru masina ta nu ai de ce sa iti faci griji, poti pune non-RFT fara probleme. Ai scris ca anvelopele RFT sunt galagioase si deloc comfortabile. La partea de comfort e clar ca sunt mai rigide, dar retine ca sunt mult mai rezistente si ofera o stabilitate mai buna la viteze mari. Vizavi de galagie asta tine mai degraba de marca anvelopei, model, sau tip, cele de iarna sunt mai galagioase, nu de faptul ca e runflat sau nu.
    1 point
  3. Rotile normale sunt mai usoare, deci masinii ii va fi mai usor pe partea trenului de rulare cu anvelope normale. Recomandat este sa fie acelasi producator, dot asemanator sau identic si acelasi tip. Se pot folosi si anvelope in 2 marimi, dar trebuie alese cu atentie(jante pt xdrive in 2 latimi, marimea razei anvelopelor de pe fata sa fie cat mai apropiata cu marimea razei anvelopelor de pe spate).
    1 point
  4. @cristimate, 1700 euro este optiunea de auxiliary heating in configuratorul bmw. cum ar putea sa fie mai jos de 2000 euro ca retrofit aceeasi optiune? #@deejay, a doua telecomanda care comanda instalatia de saraci de incalzire de genul Falcon, nu e o telecomanda de masina ci e ceva care porneste un dispozitiv auxiliar al masinii. nu are ce problema sa fie la casco, ca nu e ca si cum ar trebui sa raportezi la asigurator ca ti-ai mai luat 5 chei cu care incui si deschui masina iar in caz de furt, trebuie sa demonstrezi ca le ai pe toate in buzunar. dpmdv, e placut sa ai auxiliary heating, insa nu sa faci vreun efort financiar mare pt asta. decat sa platesc acum 2000 de euro, ma a cac in el. practic, vremea afara nu e nici ca sa imi pun manusi...ar fi fost bine sa am auxiliary heating, insa nu e ca si cum in primele 3-5 minute pana se schimba un pic aerul inauntru ar fi de nesuportat. in alta ordine de idei, ma deranjeaza teribil ca BMW in Romania e o curva scarboasa care vrea sa duca de nas pe prea prosti: <<Putere maximă în kW (CP), la 1/min. 140 (190)/4.000 [148 (201)/4.000*] Cuplu maxim în Nm, la 1/min. 400/1.750-2.500 [430/1.750-2.500*] * cu tehnologie „Mild Hybrid”>> Pe site-ul din germania nu e o asa dezinformare. acei 11 cp si 30nm NU se adauga la puterea maxima a motorului, pt ca ei se manifesta la turatii joase. practice, cand ai 1500 ture iar motorul termic iti dezvolta, sa spunem, 100cp si 300NM, apesi blana pe acceleratie si mai ai pt scurt timp 11cp si 30NM din acel mild hybrid. In nici un caz acel surplus de putere nu se insumeaza cu puterea maxima a motorului obtinuta la puterea maxima.
    1 point
  5. nu stiam ca se poate da minus ti-am dat
    1 point
  6. Lol,waze s a blocat pe centura Budapestei,am stat 3 ore in coada Cred ca tot RTTI e baza,dai 60 pe an si ești boss Bine ,RTTI nu merge in RO..
    1 point
  7. In reprezentanțĂŁ ĂŽți pun același ulei vĂŁrsat din butoi de 200l..
    1 point
  8. Am fost la un centru de dezmembrări BMW din Cluj, de la ei am cumpărat maneta și capacul de la volan și le-au și montat/codat. Preț total 750 lei.
    1 point
  9. Si castrolul 5w30 nu e volatil la cald? E pasta?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.