Vorbesc unii pe aici de motorizari de parca fiecare drum reprezinta turul decisiv pentru pole position in vreo cursa de F1. Zice bine colegul Cristian.O, totul se reduce in final la nevoile fiecaruia. Sa te tarasti pe drumurile noastre nationale si sa stai in trafic o faci la fel de bine si cu 2.0. Hai sa fim seriosi ca nu e 2.0 o putoare ordinara si 3.0 motor de racheta. Iti faci treaba foarte bine si cu un 2.0, cel putin eu cu stilul meu linistit de condus ma descurc foarte bine in trafic si la drum lung apreciez ca ma deplasez mai repede decat 70% dintre toate masinile cu care impart drumul. Si cand zic toate, ma refer la orice masina indiferent de motorizare. Sa fim seriosi si sa admitem ca la drum lung nu motorul mai mare te ajuta sa castigi timp in principal, ci nerespectarea limitelor de viteza in localitati. In localitati se castiga timp per total, acolo vezi soferi cu Logan 0.9 dar cu statie care ti-o iau inainte. Respect decizia celor care isi asuma cheltuieli mai mari cumparandu-si un motor de 3.0, dar nu inteleg parerile astea talibane de genul: "ce e sub 6 cilindri, nu e bmw".