Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/08/22 in Posts
-
Multumesc Multumesc Cred ca ma bucur mai mult de ele cand le construiesc, decat cand sunt gata Multumesc Adi Batranu' a fost si este superstar. Multumesc frumos E loc si de probleme daca ai ceva pe suflet Da, masina este de UK si este si va fi folosita in UK. Motivul pentru care termenul de finalizare a fost amanat a fost in principiu E9-le. A aparut in vizor si pur si simplu nu il puteam rata. Mi-a dat peste cap bugetul pentru a termina M5-ul in termenul stabilit. Ca sa nu mai zic ca eram si in plina pandemie si nu puteam sa vin in tara sa fac masina. Legat de latime, desi a crescut considerabil in ecartament, M5-ul nu mi se pare asa lat. Poate ca il compar cu E9le care este.......ingrozitor de lat Multumesc Multumesc. A durat si am avut atat de multe obstacole si lucruri care nu au mers deloc bine, dar......a meritat in final. Duminica este un show foarte mare, exlcusiv BMW. O sa revin cu poze, fiindca o sa fie prezente niste adevarate bijuterii ( 30 de e9 CSL, M1, si tot felul de alte avioane).2 points
-
Kit-ul nu este Pandem. Este dintr-o matrita luata dupa o masina originala de curse din 75' in urma cu foarte multi ani, de Chris Randall (aka Zaprace). Masina care a lansat divizia Motorsport la BMW.1 point
-
Data trecuta cand am fost la bForce, mi-au spus ca trebuie sa schimb bratele superioare fata, dar sa astept sa se mai incalzeasca vremea. Asa ca azi s-au schimbat, plus un set de stergatoare. Bucsile bratelor erau crapate, dar nu auzeam vreun sunet cand mergeam cu masina. 1673 Lei1 point
-
Cel mai probabil imbracamintea (daca e din material textil..) trebuie data jos.. Reparatia consta in inlocuirea, sa adugirea unei sectiuni (lungime) de cablu in locul unde cablu a fost intrerupt astfel incat reintregirea cablurilor (2-3-4 cate or fi x2)sa se faca obligariu intr-un loc unde conexiunile ale nu sunt supuse indoirii, stresului mecanic, aduca sa stea cat mai fix pe loc - ma refer la conexiune.. ideal ar fi sa fie cositorite prin lipire si adaugat cel putin un strat de tub heatshrink.. pentru permanentizare. Taierea si lipiturile trebui sa fie facute in locuri diferite pe cablul ala cu 2-3-4 fire pentru a evita rusc de scurt-circuit in caz de desfacere. Spor la treaba.1 point
-
Salut, nu poti sa pui o perna de un fel si una de altul in caz ca acesta este cazul tau, trebuie sa fie de acelasi tip, aftermarket sau originale. Da, se face procedura de calibrare cu Ista in care te intreaba si daca pernele schimbate sunt originale sau nu. Bafta.1 point
-
https://www.bmwux.com/bmw-performance-technology/bmw-technology/bmw-parking-assistant-complete-guide/ Da.1 point
-
Salutare, Pana la urma m-am decis pe benzina. Am dat comanda ieri pe cea neagra din anunt. Probabil pe 15 sau 16 Aprilie ma voi bucura de ea. De-abia astept!1 point
-
Multumesc frumos Bogdan. Trebuie sa ne revedem la o vorba odata Multumesc. Pasiune,nebunie......sinonime Multumesc. Ar fi putut, si ar fi trebuit sa fie gata intr-un an si jumatate. Dar situatia financiara nu a permis atunci. 4 ani e foarte mult pentru asa ceva. Dar pentru e9 de exemplu, am alocat 6 ani Multumesc! Ehe imi aduc aminte de e34 le tau de atunci. Vremuri frumoase Multumesc! Si eu mi-am dorit sa pun poze cu interiorul, dar nu am reusit fiindca nu mai aveam spatiu de upload. Tarziu mi-a picat fisa ca nu mai am privilegii de upload nelimitat de moderator Am atasat acum dupa ce am mai facut curatenie. Legat de suma totala, e foarte greu de estimat. Am un cost total la toate piesele achizitionate, manopera la tinichigerie si vopsitorie....dar e greu de pus un pret pe toata manopera mea, care ar fi fost costul cel mai mare daca ar fi facut cineva masina. Plus ca o sa mai inghita cateva mii bune pentru turbo. Tot ce pot spune e ca a meritat. Multumesc. Ca intotdeauna, in poze e totul mereu perfect. Dar cum stiu fiecare milimetru al masinii, pot garanta ca nu e Restul de poze: Cat era la tinichigiu, am decis sa construiesc si un model 1/18. Asa ca am luat unul, si m-am apucat sa il modific si pe ala Am gasit pe cineva care face jante custom pentru machete 1/18 si m-am apucat de bricolat.1 point
-
Area doar omologare de USA, acel SAE HL 13/DOT. Daca era si de Europa, trebuia sa scrie si ECE HR HC....plus numarul de omologare.1 point
-
Offtopic Daca ii spui la un dobitoc ce cauta F10, Full 180mii km REALI, cu 9mii ca ai bagat ~1.5-2000e dintr-un foc fara ca masina sa fie efectiv stricata zice ca esti nebun :hyper: Bafta cu masina!1 point
-
Dupa o foarte lunga si nejustificata pauza, am zis sa prezint un proiect aproape finalizat, care mi-a mancat ultimii ani din viata. Povestea incepe in 2018, cand intr-o seara, pe ebay (asa cum incep toate povestile de groaza) am dat peste o caroserie de M5 E34. Ii lipseau inima (motor+cutie), dar in rest destul de completa si ok pe acte. Intamplarea facea, ca aveam deja un motor de 3.8 M5 (fix motorul lipsa din acte) in Romania, uitat intr-un colt: nunta perfecta! Din pacate nu aveam cutia originala, Getrag G280, asa ca am ales sa merg pe alta varianta. Tot langa motorul S38, aveam niste jante modulare pe 18, pe care am decis sa le fac in stilul tipic (buze maaari ). Am comandat buzele monstru, reconditionat jantele, montate pe caroserie si..... Clar ca am exagerat umpic Originalitatea a iesit din discutie, asa ca am decis sa merg pe un resto-mod, facut sa para cat mai OEM in schimb. Asa ca am golit caroseria pana la tabla, am refacut absolut toate puncte de rugina ( si au fost foarte multe), si am reconstruit toate 4 arcadele ca sa pot sa inghesui jantele sub ele (2020 a fost tot alocat pentru asta). Fiecare piesa a fost schimbata sau restaurata. Din pacate e greu sa indes atata munca in cateva poze pentru un post, dar e usor de imaginat. Am luat masina de la vopsit si am inceput marea asamblare. Am avut mare noroc cu Brandex ca a avut un elevator liber si m-a lasat sa-mi fac de cap. Cuvintele sunt insuficiente sa exprime gratitudinea pentru ajutorul acordat. Din pacate am fost contra timp. Mi-am luat concediu din UK sa vin in RO sa fac toata mecanica si asamblarea. Nu am apucat sa termin tot, asa ca am pus masina pe platforma, am adus-o inapoi in UK (Octombrie 2021), unde am terminat-o usor usor in garaj. Luna trecuta am reusit sa o scot in sfarsit pe strazi. Putin poetic, fiindca am terminat-o fix la 4 ani de la achizitie (Martie 2018-Martie2022). Ce a fost adaugat fata de un M5 standard: - Cutie Getrag 265/5 Dogleg - Frane fata E31 850 - E31 850CSI X brace - Custom spring rates coilovers 10kg/8kg - Jante Hamann PG1 18": 9,25" ET-5 225/40/18 si 11,25" ET3 275/35/18. - Blocant 3,45 - QMS skid plate/sump guard (modificat) - Toate bucsile posibile de la Powerflex Faruri hella smoked bixenon, stopuri hella smoked, tot interiorul refacut si multe multe multe altele care sigur imi scap, dar probabil sigur se vad in poze. Masina a fost restaurata-modificata cap coada, si toate cu un singur scop: sa fie pregatita de turbo. Nu s-a intamplat inca, fiindca in timpul procesului de restaurare am gasit un E9 din 73' pe care l-am cumparat si am luat-o putin razna cu el (o sa ii deschid topic). Dar o sa primeasca turbina mult meritata....sper curand. Intre timp, asta e rezultatul povestii.0 points
-
Daca ma intrebi pe mine e gata de prin 2015 :)) Cu pretul actual pe litru de motorina, ce economie mai faci cu o motorizare diesel?0 points
-
Multumesc @claudiu1892 si @chitsro. Dupa cele 2 feedback-uri, mi se confirma benzina. Masinile pe care le urmaresc de vreo 2 luni, au pana in 50000km (cele pe benzina). xdrive nu tin neaparat sa aibe. Cred ca ma pot descurca si fara chiar daca conduc de 20 de ani doar tractiune fata. Acum sper sa invete si sotia sa o descurce mai ales iarna. Aveti idee daca au filtru de particule? Si daca au, se comporta la fel ca cele de pe diesel? Ma gandesc ca nu. Am tot benzina pe masina actuala si imi place f mult cum se comporta. Cu resoftarea nu prea sunt de acord, dar presupun ca la 300 de cai este cu totul altceva. Numai bine!0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00