Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/20/22 in Posts

  1. Ce de probleme aici cu jantele. Ce diferenta asa mare la acceleratie poate fi intre jantele pe 17 si cele pe 18? Astea deja sunt exagerari, maine poimaine vad ca mai bine mergi cu rezervorul gol ca e masina mai usoara si trage mai bine sau te miri ce alte bazaconii.
    2 points
  2. Stai liniștit! Dacă nu ai mai găsit claptele lipsa în canalele de admisie ale chiulasei înseamnă că au fost măcinate și aspirate în cilindru, iar ce a mai rămas apoi din ele a fost scos pe evacuare. Dacă nu a patit nimic motorul pana în faza asta, nu o sa mai ai probleme nici de acum înainte.
    1 point
  3. Salut, Multumesc mult. Ai avut dreptate, mufa de la antena cheii, era desfacuta. Am conectat mufa si acum merge perfect. Multumesc
    1 point
  4. Dpdv condus, tinuta de drum, absolut orice, ambele sunt la fel, doar ca este ff greu sa treci de pe una pe alta, asta incercam sa spun. Mi-a fost extrem de greu sa trec pe Audi, mi se parea totul anormal inclusiv dpdv condus, pozitie la volan. Absolut tot si mi-a trebuit o luna sa ma obisnuiesc si aprox 1500km. Seria 5 l-am vandut lui frate-miu. La cateva luni distanta a trebuit sa ii mut masina. Am ramas socat cand m-am urcat din nou la volan. Totul mi se parea anapoda, de parca nu aveam curaj sa plec cu ea de pe loc. De asta ziceam ca totul este chestie de obisnuinta si de asta oricarui posesor de oricare din cele 3 branduri i se face sila cand se urca la volanul celorlalte si fiecare dintre posesorii celor 3 marci are impresia falsa ca are masina net superioara cand incerca si pe celelalte. Da, A6 este "campion" la buguri si la calitatea proasta a fabricatiei...repet, a ceea ce nu vezi(sau poate am avut eu ghinion). Ca altfel, la finisajele aparente si la calitatea exterioara a fabricatiei, este incomparabil superior. Daca este sa raspund care este mai de familie, prefer spatiul interior de la Audi si portbagajul de la BMW. Totusi, portbagajul de la BMW isi pierde superioritatea daca nu ai nevoie sa cari obiecte voluminoase, el fiind mai inalt ca la Audi, insa cu o lungime si o latime mai mica, volumul care reiese fiind identic intre cele 2. De altfel, si Audi isi pierde superioritatea spatiului interior tinand cont ca suntem 3 insi, unul fiind copil mic, iar noi neavand 2 metri. Dracul asta de tricicleta imi incape si culcat si in picioare la bmw, la celalta masina trebuind demontat. Ca sa nu mai vorbesc ca nici 2 roti de 245 nu imi incap una peste alta in portbagaj la A6, ca atare trebuie sa merg cu un coleg cand schimb rotile. la bmw puneam una de 275 si una de 245 in portbagaj si 2 pe bancheta spate. La harbul asta este imposibil sa pun 3 roti in masina, tinand cont ca pun doar una in portbagaj.. Ca atare fie fac doua drumuri(cu cate o roata in portbagaj si una in masina), fie ma ajuta un coleg si imi cara rotile.
    1 point
  5. Este greu de spus. La A6 nu imi place nici AC-ul. Efectiv nu are putere. La seria 5 prefer portbagajul pt ca e mai inalt. La seria 5 linia bordului si a volanului sunt cu cativa cm mai sus astfel incat pt a vedea in fata, desi am 185, stateam cu capul ridicat si ma durea gatul. La orice masina scaunul la mine sta la maxim in jos. La A6 vezi usor si capota in combinatia asta de reglaje. Din cauza reglajelor mele, trebuia sa imi ridic spatele de pe spatar la seria 5 ca sa tastez pe tableta din consola centrala(desi nu stau cocalareste pe scaun). Tot din cauza reglajelor nu vedeam primul sfert de jos al displayului din dosul volanului la bmw, pe cand la A6 oricat de prost imi propun sa fiu, nu am problema asta. La A6 nu poti pune scaune incalzite spate decat in combinatie cu clima pe 4 zone, ca atare am renuntat, desi voiam mult si in spate (nevasta-mea acolo merge de 3 ani)...eu negasind utilitate pt clima pe 2 zone, ce sa mai zic de 4 zone. La A6 nu poti pune scaune sport decat cu tapiserie f inchisa, ceea ce e exclus dpmdv, ca atare am scaune standard care sunt nasoale. A6 mi se pare si mai zgomotos in interior desi am geamuri antifonate si am urmarit mai multe teste comparative cu motorizari echivalente si pare ca A6 ar fi mai bine antifonat, desi eu percep mai mult zgomot in interior, zgomot care nu vine doar de la anvelope. Ca atare, la ambele sunt extrem de multe de imbunatatit dpmdv, dar daca nu ar fi problemele astea tehnice sacaitoare la A6, cred ca inclin 55-45 in favoarea astuia. Apropo, desi sunt masini identice, mi-a trebuit o luna sa ma obisnuiesc sa conduc Audi, asa de diferit si anormal mi se parea. La juma de an cand m-am urcat din nou in sera 5, total anapoda si nefamiliar mi se parea Bmw-ul la condus. Este chestie de obisnuinta, de timp de adaptare si de asta daca ai bmw si testezi audi sau mercedes, rezultatul este esec. La fel valabil si invers. O sa vreau sa incerc peste 3 ani si E klasse daca o sa fie posibilitatea, desi astia sunt zgarciti si nu dau discount consistent. Probabil peste 3 ani o sa trec tot la seria 5, pt ca nu cred ca apare o noua generatie de A6 pana atunci ca sa am un termen clar de comparatie intre 3 modele noi. De fapt masina ar trebui sa mi-o comand peste vreo 2 ani vreo 8 luni ca sa ajunga in martie 2025 si la mom ala vor fi doar noile modele de E si de seria 5 si de fiecare data cand le-am luat pe astea 2 pe care le-am incercat, la mercedes discountul a fost cu aprox 10% mai mic. Mai bine zis, concluzia finala este sa nu ai termenul comparatiei, ca atunci esti fericit.
    1 point
  6. Bun. Problema a inceput din momentul in care am achizitionat masina. La inceput dupa cum am zis si in postarile de mai sus masina "sacada" pe acceleratii usoare ( cand o tineam la o viteza constanta si mica ) Primul gand a fost " alta teapa romaneasca " si eu am fost fericitul castigator. Am cautat pe toate forumurile din anglia si america in care oamenii toti spuneau ca acest motor pe, benzina in "cardasie" cu, cutia de la ZF sunt "tanc" impreuna. Nimeni nimic. Am schimbat uleiul in cutie ( gandindu-ma ca poate fii uleiul ) si nimic. Aceleasi simptome. Cautat mecanici prin toata zona de S-V a tarii si toti imi spuneau nu ai nici o eroare pe motor sau cutie. Simptomele nu s-au agravat neaparat doar ca "sacada" mai des decat la inceput. Intr-un final am gasit un baiat destul de bun in Timisoara care mi-a scanat ( a 10-a oara ) masina si mi-a zis ai probleme cu actuatorul de la vanos. Eroarea arata asa VANOS solenoid valve, Inloet. Position not reached( eroarea de emergency battery a fost rezolvata si ea dar daca doriti detalii fac alt post ) Ca si solutionare ar fii fost : Actuatorul , Daca actuatorul a fost inlocuit trebuia sa fie verificate cablajele daca nici cablajele nu functionau schimbat VANOS. Codul de piesa pentru actuator la 540i G30 este 11367614288 ( 250 ron piesa pe original ) : Problema nu era piesa in sine cat era locatia ei ( se afla undeva intre peretele ignifug si spatele motorului ) Nici un mecanic din zona Timisoara nu a vrut sa o schimbe deoarece este nevoie de o cheie speciala pe care cei de la BMW o au. Pe scurt e un kkt de cheie care a facuto tatal meu la serviciu la el ( de care nu aveti nevoie deoarece actuatorul se desface si cu mana libera ) Pe scurt locatia acestui actuator cat si cheia "speciala" pot fii vazute in pozele de mai jos: Actuatorul si cheia speciala : Pe scurt: Inlocuit actuator cu cel nou si masina merge impecabil. Parca si sunetul motorului sa schimbat putin si merge impecabil. Nu mai sacadeaza absolut de loc. Pentru cine are eroare in bord de Baterie GPS pot da si acolo ajutor ca e putin de lucru
    1 point
  7. Salut. Am rezolvat problema cu mersul sacadat. Pe scurt era actuatorul de la admisie al vanosului. Daca cineva este interesat pot da mai multe detalii cu poze, coduri de eroare s.a.m.d
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.