Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/21/23 in Posts

  1. @six in line, eu as aborda acesta dilema astfel: in domeniul auto nu exista magie. Cutia ZF8, oricat de avansata ar fi, se supune legilor fizicii si limitelor tehnologice. Nu exista nicio logica in baza careia un schimb de ulei corect efectuat sa dauneze cutiei. De asemenea, este lipsit de sens ca uleiul uzat sa fie mai bun pentru cutie decat un ulei proaspat. Dimpotriva. Daca in urma schimbului de ulei - repet, corect efectuat - cutia nu va mai functiona la fel de bine, singura concluzie va fi ca exista deja o problema tehnica a cutiei, dar care era mascata - spre exemplu, prin depuneri care au fost "inlaturate" odata cu schimbul de ulei. Cu alte cuvinte, intr-o astfel de situatie ar fi doar o chestiune de timp pana cand cutia ar incepe sa prezinte diverse simptome.
    4 points
  2. Android Carly OBD2 Car Scanner v48.65 Unlocked What's New: - All Carly brands in ONE app - New app dashboard design & easier access to features, please check it out! - Improved diagnostics for VW, Audi, Seat and Skoda models between 2015 and 2022 - Extended repair & maintenance guides for all available vehicles in Carly starting 2007 https://www.mediafire.com/file/957agc0l9udyi1j/Carly+OBD2+Car+Scanner+v48.65+48065.apk/file
    1 point
  3. Da, cea de mai jos. Imi amintesc si acum VIN-ul si am reusit sa gasesc piesa.
    1 point
  4. Exact.. nimeni nu si asuma, de aceea este greu sa ai încredere.
    1 point
  5. Eu am facut revizia la cutie la 118 mii km,acum am 170 mii si schimba perfect. La ZF Faur am facut schimbul prin metoda gravitationala.Mergi la ei ,sigur nu o sa ai prb dupa schimb.
    1 point
  6. Experienta personala. Fosta masina, un E84, ZF8HP, schimbat metoda gravitationala, dupa a dat suturi pana cand s-a readaptat cutia. Asta insemnand vreo 2k km daca-mi amintesc eu bine, asta fiind prin 2018. Merge si-n ziua de azi perfect, tin legatura cu noul proprietar fiind un tip foarte fain. Da, adaptarile cutiei s-au facut dupa schimbul de ulei. Actuala masina, un F34, are uleiul schimbat de fostul proprietar. Cand am cumparat-o, schimbul era facut de 6k km, merge lin si-n ziua de azi, am mai adaugat eu aproape 10k km la rulaj. Tot cu metoda gravitationala a fost facut schimbul si la aceasta si tot cu refacerea adaptarilor cutiei. Din ce-am citit si eu, cu metoda flush, daca ai span intre discuri, presiunea inlatura/curata si acel span care cumva s-a asezat acolo si impiedica acele discuri sa patineze in cazul in care sunt uzate. Din cauza asta nu ar fi recomandata metoda flush daca masina are ceva km in bord si schimburile nu au fost facute la timp. Cat o fi adevar si cat mit...nu stiu, asta am citit... Parere strict persoanala, fa-i schimbul si nu te speria dupa cand o sa-ti dea suturi o perioada. Oricum nu sunt suturi sa ti se para ca se rupe ceva la masina, doar ca nu este schimbul acela liniar, frumos. Apoi se adapteaza cutia si nu se mai manifesta asa.
    1 point
  7. Edwin, salutare! Da eu asa am vazut! Ideea e ca jantele asa sunt( o singura dimensiune toate4) Dar e mai ok asa?? Care e doferenta? Stabilitate mai mare sau doar aspect?
    1 point
  8. Poate aflu azi, a dormit in service, noaptea trecuta. Sper sa incerce sa vada de unde se blocheaza, nu doar sa dea un verdict, caseta schimbata si gata. Plus pocniturile, in mers. Repet simptomele: dimineata, volanul este blocat complet; trag de el cu ceva forta si se deblocheaza cu niste pocnete, cand virez stanga si dreapta (lucrul acesta a aparut odata cu venirea frigului, probabil va disparea cand este foarte cald). Dupa aceea, in mers, la viraje sau frane, nu des, pocnete din zona puntii fata. Eu nu le-as asocia tot cu caseta, servodirectia este ok, in mers. Am luat, ieri, bara fata, desi nu am fost multumit cum arata (adica, nu trebuie doar vopsita ci trebuie si reparata). Vad zilele astea ce zice colegul vopsitor. Daca nu mi se pare ok, renunt si mai caut. Oricum, la 400 lei, bara fata cu proiectoare, bara spate si praguri, nu-i problema, doar umplu curtea cu vechituri.
    1 point
  9. Mi-am facut cont de Germania si am putut sa adaug Driver Recording, l-am si testat din masina in varianta Trial de o luna. Intre timp a expirat si licenta de Connected Drive si, pe contul de Romania, nu se poate face nimic. Pe cel din Germania se pare ca pot cumpara licenta pe 1 an, la 99 Euro.
    1 point
  10. Sistemul asta de masurare a placutelor de frana la bmw e cam de cacao.Cel mai sigur e cand rupe senzorul si se aprinde becul,atunci se schimba,pana atunci nu are rost sa umbli acolo.Dupa ce se aprinde martorul,mai merg 1k km,dupa spusele mecanicului. De 2 ani imi arata 5000 km pe fata,si placutele au fost masurate la dealer,6-7 mm.Pe spate au 9mm si arata 40k km La frane nu a fost umblat niciodata,sunt din fabrica si au 75k km,mers afara 99%. @Radu_F11 daca masina franeaza ok,las o in pace ,n o mai stresa. poti face un stand de frane,sa fii sigur ca e ok.
    1 point
  11. Unele modele de BMW au pe furtunul de ambreiaj o supapa care împiedica cuplarea foarte rapida a ambreiajului
    0 points
  12. Ai rezolvat cauza am aceiași problema Ai rezolvat cauza am aceiași problema
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.