
pvsilviu
Contributors-
Posts
874 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
24
pvsilviu last won the day on April 18
pvsilviu had the most liked content!
About pvsilviu

Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
BMW E46 318ci cabrio, E39 520i
pvsilviu's Achievements
-
Cand vad cate probleme ai cu ea si cata rabdare, imi aduc aminte de 325xi si de mine. Pana la urma, am dat-o, e deja istorie.
-
Daca sansele sunt mici, imi asum. Spre deosebire de e46 325xi unde am pierdut foarte multi bani, dar, mi-am asumat pierderea, masina nefiind ce trebuie dupa standardele mele, in ce le priveste pe cele doua (e39 si cabrio) lucrurile sunt total diferite. Pe scurt, nu le vand ca samsar, nu le vand ca am nevoie de bani, le vand pentru ca am ajuns la concluzia ca imi rapesc prea mult timp (sa fim clari: nu sunt genul de om care sa le lase sa zaca in parcare pana se taie cauciucurile, pline de praf si kkti de pasare; eu le plimb daca trebuie, le spal, le ingrijesc, chiar daca nu am chef in momentele alea). Dar, daca eu am calculat costurile cu ele, nefiind fortat, nu pot sa le dau in pierdere (in special e39, pe care-l am de 5 luni). Ce am cheltuit cu ele sunt lucruri normale, obligatorii pentru cei carora le pasa de masini, altfel, e39 putea sa stea si acum la fel ca in ianuarie. In plus, chiar daca sunt consumabile, ele raman valabile prin nr mic de km pe care-i fac. Cine le cumpara nu mai are de schimbat nimic. Niciuna dintre ele nu se adreseaza pustanilor de 18-20 ani care vor o masina cu care sa se duca la mare si pe care sa dea 2,3k euro. Este pentru alt tip de cumparatori, mai rari, cei drept. Este mult 8k pentru e39? Eu zic ca nu, dar, suntem in Romania, recunosc. E39"simplu" - nu inteleg ce vrei sa spui, masina are destule pe ea, sigur, nu are senzor de ploaie si lumini, in rest, cam tot. La baza ramane felul in care merge si cum arata dupa 24 ani si 127k km. Sa mai spun ca nu mai are rugina? Ca am bagat 4 spray-uri in praguri cu ceara anticoroziva? Ca e suflata, curatata si cremuita obsesiv? A, ca am pus o navigatie aftermarket, ok, dar are si modulul radio original, si, la fel ca si la cabrio, se livreaza cu totul. Oricum, navi arata si merge super, isi merita toti banii (refuz sa cred ca ar da cineva navigatia jos in loc sa o foloseasca). Eu, pe forum, am fost sincer si deschis, nu vin cu: in masina sa investit foarte multi bani, ca urmare, daca se vand bine, daca nu, iarasi bine.
-
Ontopic, dupa ce rezolv cu cele 2 probleme electrice (descarcat baterie si nefunctionare comenzi electrice), o voi pune la vanzare. Pretul va fi de 8000 euro negociabil, reflectand ce am investit in ea, de la achizitie si pana in prezent.
-
In momentul de fata, W211 sedan imi place, dar, numai la exterior. Tot BMW ramane in top, :).
-
Trec pe Mercedes, .
-
Am vorbit la Bavaria Craiova, pentru ambele probleme. Ar trebui sa le rezolve (de fapt, asa a zis cel cu care am vorbit - specialist diagnoza). Dupa, o pun la vanzare. Vreau sa le vand pe amandoua, E39 si E46 Cabrio. Nu stiu ce fac dupa, as lua o pauza, .
-
7890 euro, !!!
-
O minivacanta super misto, am plimbat toate cele 3 tigai. Misto pana ieri, cand am vrut sa ma ocup un pic de e39. Surpriza, bateria goala! PLM! credeam ca am rezolvat problema cu o piesa cu tepi sh. Dupa un mic studiu, trebuie sa verific urmatoarele: senzor vaporizator, senzor temperatura interior, modul clima (panoul frontal) si un releu de prin torpedou. Ar mai fi piesa cu tepi dar, nu cred ca este ea de vina. Oricare din cele enumerate poate functiona defectuos si descarca bateria. Problema este ca fenomenul se produce aleatoriu. Ramane valabila si problema nefunctionarii (tot aleatoriu) a comenzilor din modulul usii soferului (ferestre, oglinda dreapta, memorii scaun sofer, etc). Pff, trebuie sa o bag in garaj de azi dupa masa si sa incep cautarile.
-
Style 65 plus anvelope = 1500 euro. Minim.
-
pvsilviu started following Sfat achizitie E39 FL 525i/520i/525d la 18 ani
-
Nu, in Craiova, exemplul de consum era de la e46 325xi, la asta (e39, 2.2 benzina), nu stiu cat e consumul, ca merg f rar si doar in exterior, pe langa Craiova. RCA pentru motor de 2.5, pe numele tatalui evident, nu cred ca este 1200, eu la motor de 2.2 am platit 1700, clasa B5, in februarie. Cheltuielile se aduna, intelege ca sunt masini vechi si cer bani tot timpul, daca mergi zilnic. In plus, mai vrei un retrofit, etc. La e46 325xi am schimbat de m-am plictisit, articulatii, bujii, bobine, alternator, electromotor, cardane, planetare, rulmenti, frane, vopsit total, reconditionat interior, pachet M interior/exterior, ............ anvelope vara/iarna, jante, .............. toate in vreo 3 ani si jumatate, 40k km, aproximativ 10k euro, dupa ce platisem pe ea 3300. Imi amintesc de un e46 325xi din Germania, pe Mobile.de, la vreo 80k km, unic proprietar, 10k euro. Tzipla. Eram mult mai castigati, eu si cu fii-miu, daca o luam pe aia (sigur am fi avut-o si acum).
-
Salut, ca proaspat posesor de E39, 2001, FL, cred ca pot sa-ti dau cateva sfaturi. 1. Rugina. La 3000-4000 euro, este imposibil sa gasesti o masina fara rugina. Chiar si a mea, adusa din Germania, km putini, garaj, tot a avut rugina la un prag si, probabil, voi mai gasi mici puncte. Aici, insa, depinde cat esti de pretentios. 2. Diesel sau benzina? La diesel nu ma bag, tot ce pot spune este ca le vei gasi cu multe sute de mii de km in Romania + km dati inapoi. La benzina, motorul de 2.5 consuma intre 16-22 % in oras. In exterior, depinde, dar, sub 7.5 % este exclus. Impozit mare, RCA mare. Motorul? Este un motor super ok, daca a fost ingrijit. Sansele sa gasesti un motor ok in Romania, la banii aia, sunt extrem de mici (chiar daca ti se va parea ca merge bine, va papa ulei la greu, minim 1l la 1k km). Cheltuieli cu el vor fi, in functie de cat de bine a fost ingrijit si, evident, cat de mult mergi. Cutie manuala as zice, sunt indestructibile. Plus ca sunt mai ieftine (desi, daca ai bafta sa trebuiasca sa schimbi ambreiajul, ...). 3. Daca mergi pe varianta benzina, sa te astepti la vreo 2k euro pe an ca si cheltuieli cu reparatii, schimbari, modificari, rca, impozit, etc. La diesel, nu ma bag. 4. Un exemplu: cu al meu E39, adus in ianuarie, 4400 euro pret de achizitie, am ajuns la 8000 euro si masina are doar 127k km. Dar, e o diferenta aici: la mine totul trebuie sa fie perfect, in detaliu nu in mare. Probabil ca nu va mai cere prea mult, de aici incolo, dar, eu nu merg cu el mai mult de 100 km pe luna. 5. As zice sa cauti bine, sa citesti despre e39 ca sa stii ce sa cauti, sa vezi piata din Romania si sa te orientezi mai degraba spre cea din Germania. Varianta ok pe care o vad, la bugetul asta este diesel, nu 2.5 benzina. In Germania, poti gasi un diesel cu km sub 200k la bugetul asta. Dar, te mai costa adusul, inmatricularea, etc. 6. Nu te grabi, altfel risti sa te pacalesti. Eu, pentru cabrio am cautat un an si jumatate, pentru e39, 8 luni. Nici chiar asa, dar nici nu cumpara primul e39 pe care-l vezi. Bafta!
-
App de lucrul bine facut in service: caseta masinii avea pierderi de ulei. A fost mai simplu sa cumpar alta si sa o montez pana cand o voi reconditiona. Rezolvat. Dar, ce sa vezi: sub borcan, colierele nu le-au schimbat (dar au umblat pe acolo), ca urmare au pierderi. Asa ca maine iar am de lucru: tras lichid din borcan si inlocuit cele 2 coliere. in mod normal ar trebui sa ma duc la ei dar, dureaza mai putin asa.
-
Buun, scurt update: Problema persista! Am vorbit cu fostul proprietar si el spune ca nu avea astfel de simptome la masina. Deci, ceva s-a intamplat aici. Pe scurt, simptomele sunt urmatoarele Uneori, fara motiv, nu mai merg urmatoarele: -Deschid masina din telecomanda si usa sofer ramane inchisa fiind necesara deschiderea cu cheia (atunci stiu ca am probleme). -Din modulul de comanda din usa soferului nu pot actiona decat geamul sofer si reglaj + pliere oglinda sofer (ma gandesc ca toate astea, desi sunt integrate in modul, au cablaj separat spre GM3) -Restul comenzilor din modul: geam dreapta fata si cele din spate, reglaj + pliere oglinda dreapta, memorii scaun sofer, nu mai merg. -De asemenea, nici butonul de inchidere usi din consola centrala nu mai merge (aici, sincer, nu stiu exact cum se manifesta). Fara nici o inteventie, fara nici o logica, totul revine la normal. Fara erori pe ISTA Singura modificare a fost codarea unor elemente: lumini de zi, inchidere centralizata, geamuri, ... Sa fie ceva de aici?
-
Nu am mai facut nimic, intre timp. Nici macar nu am plimbat-o (poate maine). Se pare ca a venit timpul sa inlocuiesc si bateria (cam da semnale de ceva timp).