Jump to content

Tudor650

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 120d

Tudor650's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Sincer am fost la service doar ca să păstrez istoricul, din punct de vedere mecanic sunt chiar ok, nu inginer dar decent
  2. Salut, ultima data 1500 lei (ulei, filtru ulei și combustibil).Vin la pachet
  3. Salut! Pana acum, am mers cu mașina în service pentru fiecare schimb de ulei/frane/ inspecție. Dar vreau sa încep sa fac eu lucrurile astea banale pentru care ei cer enorm de mulți bani. Întrebarea este, pot sa înregistrez cumva în calculatorul mașinii ca I am schimbat ce mi a zis ea sa ii schimb:)) astfel încât sa primesc în continuare "notificare" cu următoarea service requirements? De asemenea, dacă ma apuc eu sa ii fac serice ul, nu as vrea sa înceapă sa tipe la mine de fiecare data când o pornesc ca trebuie dusa în service (în ideea în care ii schimb eu la timp tot și o ingrijesc) Mulțumesc pentru atenție și răspunsuri!
  4. Cred ca urmeazĂŁ sa fac exact asta. Am cĂŁutat pe net (la BMW pe site) și aparent dacĂŁ lași mașina in condiții umede ceva vreme este posibil sa scârțâie la frânare dar faptul ca frâneazĂŁ ciudat, asta chiar e ĂŽngrijorĂŁtor. M am uitat la plĂŁcute și par sa fie destul de noi/groase dar discul de frâna cu toate ca nu are Șanțuri, are o buza relativ pronunțatĂŁ.
  5. Salve! Am cumpĂŁrat de curând un F20 118d 2015 M paket și cutie automata. Mașina merge chiar bine, pe tester a reieșit ca trebuiesc ĂŽnlocuite 2 sonde Lambda iar pe elevator mi s a spus ca la un moment dat o sa trebuiascĂŁ sa schimb bucsele (momentan nici un zgomot peste gropi/canale/limitatoare de viteza). Discurile de frâna fata au puțin sant, in rest plĂŁcuțele noi fata spate. Problema este urmĂŁtoarea, asearĂŁ când am plecat cu mașina, dupĂŁ ce a stat toat ziua nemișcatĂŁ, in ploaie și relativ frig (2 grade) am observat ca atunci când franez, spre exemplu ma apropii de semafor 50kmph ĂŽncep sa franez și totul este absolut normal pana când ma apropii de viteza probabil 3-5 kmph. Aici ĂŽncepe sa apĂŁra un scartait foarte scurt, exact ĂŽnainte ca mașina sa se opreascĂŁ pe loc, nu foarte tare (cu muzica in surdina nu ĂŽl auzi) dar ascuțit . De asemena mașina când franez ușor la viteza aceea de 3-5 kmph și vreau sa ma opresc, parca pentru o fracțiune de secunda scapĂŁ frâna și apoi cupleazĂŁ brusc smucind ușor mașina. Nu este o frânare lina, cum de altfel am avut pana acum. Are cineva idee despre ce este vorba? Sa aibe legĂŁtura cu umezeala/frigul? Uzura discului de frâna (repet cele de pe fata au marginea pronunțatĂŁ dar mecanicul de la Bforce mi a spus ca nu este nici o problema și mai țin) Problema la partea de bucse? Aștept niște pĂŁreri, sper ca am explicat problema destul de precis! Mulțumesc anticipat!
  6. Salut! As vrea sa gĂŁsesc o mașina ĂŽntreținutĂŁ in țara, care sa nu fie alergatĂŁ prin Germania 50km pe zi ca sa ajungĂŁ omul la job dintr un sĂŁtuc in altul...dar tot ce am gĂŁsit la noi in anunțuri par a fi mașini neĂŽngrijite. Nu ma uit neaparat la numĂŁrul de km, pentru ca știu ca este relativ irelevant, dar majoritatea mașinilor vĂŁzute au peste 230.000 și par tronconite bine. Doar cele aduse din Germania acum 1-2 ani aratĂŁ ok-isi, dar oricum am reticente. Știu ca Neamțul in principiu aleargĂŁ o mașina pana cade apoi ĂŽși ia alta in rate, deci sunt intr o dilema. Motorul este N43B20!
  7. Buna seara/ziua oameni buni! Urmeaza sa imi fac curaj sa ma intalnesc cu un tert ce vinde un 120i 2007 ce din poze pare bine intretinut. Pretul este detul de mic as zice eu, 3100 euro, pentru masina asta. Sigur nu exceleaza in dotari, este o transmisie manuala, fara navigatie si interior textil. Masina are numere rosii, in anunt specifica ca a fost adusa din Germania, desigur sustine ca nu are probleme tehnice si km reli 170.000, acum informatia asta trebuie luata cu un gram de sare, dar problema este ca nu stiu exact cum sa verific respectiva masina daca este intradevar o oferta buna sau un ambalaj stralucitor care ascunde mult...vorba melodiei. Parerea mea este ca volanul pare purin cam uzat pentru 170k si butonul Start-Stop a inceput sa se stearga in centru, nu am idee daca sunt semne normale de uzura pentru numarul de km afirmati. Am cat de cat habar despre mecanica unei masini, obijnuiam sa lucrez la project car-uri cu tatal meu acum ceva vreme, dar as vrea sa cer sfatul unor persoane care poate stiu mai bine despre ce este vorba! As vrea sa cer parerea despre ce ar trbuii sa verific mai exact la momentul in care ma intalnesc cu vanzatorul. Care ar fi cele mai fregvente/usor de depistat probleme. Pe scurt, unde sa bag lanterna si de ce sa trag ca sa fiu sigur ca nu plec cu masina si peste 2 zile mi se aprind toti martorii din bord. Mentionez ca ma astept la cheltuieli pentru schimbul de fluide, frane si toate cele necesare pentru o masina, dar imi doresc sa nu imi iau asa numita teapa. Chiar imi place extrem de mult seria 1, si mi-ar face placere sa pot conduce o astfel de masina. Mii de multumuri!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.