Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Criminus

Members
  • Posts

    82
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Criminus last won the day on June 17

Criminus had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    X5 (E70)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Criminus's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

76

Reputation

  1. M-am apucat sa documentez putin situatia cablului de masa. Pt cat de raspandit e modelul am fost mirat cand abia am gasit ceva pe subiect. Dar totusi am aflat ceva nou, si anume ca mai exista un cablu de masa, prins de finala, din care la mn mai ramasese doar o ureche. Asa ca am pus o banda de masa principala considerabil mai strasnica decat cea OE si am relocat-o pt acces si vizibilitate sporite, am pus-o si pe cea secundara in spate. Iar ca bonus am schimbat si stergatorul de pe luneta cu unul nou.
  2. Nu am facut eu lucrarea, am pus detaliile lui intr-un post anterior
  3. Au ajuns-o batranetile si pe ea saraca dar are noroc cu masochistu' de mn ca-i fac toate hatârurile :)))
  4. Pt ca m-am trezit subit ca nu mai porneste masina cand am vrut sa ies din spalatorie am sfarsit prin a reconditiona electromotorul. Erorile gasite au fost: A0C1 output terminal 50 A0C2 output terminal 50 rs Doar ca dupa ce l-am dus la recontitionat oamenii de acolo mi-au zis ca nu e stricat si pe umdeva pe la jumatatea vietii carbunilor(periilor). Le-am schimbat chiar si asa si am reinceput documentarea ca sa vad de la ce ar putea fi. Si ce sa vezi, era cablul de masa de la motor, verde de oxidare si sectionat complet.
  5. De-as avea vreodata norocul sa-l intalnesc pe "geniul" ala care a zis ca e ok sa desfaci un sfert de masina ca sa schimbi pompa de la stergatoare ... In sfarsit ... numai bine ca am comandat 2 pompe pt ca cea de la luneta s-a ars cand incercam sa mai scot lichid din vas prin spalarea lunetei. Deja cred ca e a 4-a sau a 5-a oara cand umblu in zona aia si a 2-a oara cand schimb pompele acelea 2. Am aflat si dc s-au ars, din cauza algelor stranse pe sitele care protejeaza pompele, munceau mult mai mult ca sa traga apa din vas, le-am curatat dar ceva imi spune ca la cum mi-e norocul repet operatiunea vara viitoare :))) Am pus si clipsuri originale la praguri, nu ma asteptam la plastic asa mizerabil de la piese OE, 2 s-au spart la montaj. Platit pret premium pt marfa "chinezium", data viitoare iau direct de la sursa ...
  6. Foarte probabil "muntele" de electronica e motivul pt care au pus capacitatea aia enorma, si "pt ca" start/stop au facut-o si AGM Ieri a venit pompa pt spalatoare, astazi demontez un sfert de masina ca sa o schimb :)))
  7. M-am uitat in istoricul de schimburi de baterii din ISTA si ultima schimbare aparea pe la ~175k, estimez cu putin timp inainte sa cumpar masina caci eu am luat-o in octombrie 2020 pe la ~180k Am pus pana la urma un EXIDE EK960 cu capacitate de 96 amperi si 850 la pornire. Cea pe care am scos-o este un MOLL(nu am mai auzit de brand pana acum) cu aceleasi valori. Ca si idee pe RealOEM apare ca din fabrica a plecat cu 90A dar intre timp s-a facut revizuire la 92A, asa ca nici nu ma mai deranjez sa o programez pt diferenta de 4A 105A pe 2.0? Ciudat, avea start/stop?
  8. Am ISTA ca sa ii spun ca am pus baterie noua dar inca nu m-am decis daca vreau sa ii pun capacitate mai mare :))
  9. Ti-ai codat tu capacitatea marita sau ai lasat-o asa?
  10. N-am mai postat de mult legat de Pretioasa pt ca nici nu am mai scos-o la aer. Dupa o plimbare de 3000km prin tari straineze cu mers, in mare parte, regulamentar consumul a fost undeva in jur de 9-9,5%. Din pacate a reusit si sa ma enerveze oleaca, poate ca sa-si arate nemultumirea. Desi au fost echilibrate rotile de 3 ori, in locatii reputabile, tot mi-a vibrat volanul intre 110 si 140 km/h de-mi "sarea ceasul de la mana". Inca n-am gasit faptasul dar n-o las asa sigur. Protectiile discurilor de frana mi-au harjait in creieri tot drumul pt ca de-a lungul timpului au tot fost deformate la scoaterea rotilor si tocmai ce le-am schimbat cu unele OE. Daaaaar, in dim cand am plecat cu ea catre service pt schimbarea acelor protectii a decis sa mai adauge ceva pe lista, pompa de la spalatoarele de parbriz. Sper, desi ma indoiesc din cauza ca cele de la faruri si luneta functioneaza, ca ar fi o siguranta pt ca cine a mai schimbat pompele astea pana acum stie cat de enervant e sa ajungi la ele ca sa le schimbi. Si desi am amanat momentul asta ii cam datorez o baterie noua pt ca actuala deja da semne de oboseala de ceva timp, ma gandesc la un Exide AGM, a mai folosit cnv de la ei?
  11. Nu mai caut sa o vand activ dar daca e cineva interesat de ea putem sta de vb Intai am facut programare pt constatare, au facut comanda si cand au venit piesele am dus-o pt operatiune. A durat 2 zile schimbul propriu zis pt ca e nevoie sa scoata bordul pt schimbul airbag-ului de la pasager.
  12. Am primit si airbag-uri noi gratie unui recall, au fost schimbate cele frontale, de la pasager si sofer. Au avut ca furnizor Takata pt ele si de aici nevoia de schimbare a lor. Partea distractiva este ca acelasi recall, pt modelul asta de masina, in Canada, s-a facut acum 6 ani
  13. Reconditionat complet trapa, kitt-uri originale OEM.
  14. Sarbatoare mare, ieri am trecut pragul de 200.000km :)))
  15. Plasticele alea au rolul de a prelua si redirecta apa venita de pe parbriz catre scurgerile laterale. E o problema comuna la platforma asta E70/71, se crapa plasticele alea si apa ajunge sa curga pe injectoare si ramane acolo. De obicei cele mai afectate sunt 5, 6, 4.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.