Salutare tuturor, Masina in cauza este un BMW E46, 318d, an 2004 1. Pana de curand, cand mergeam in treapta a 2-a si o scoteam pe liber incepea sa oscileze relantiul, uneori dadea sa moara. Am dat jos EGR si senzor aer din capatul filtrului de aer, le-am curatat perfect, am schimbat si filtrul de motorina si... s-a mai imbunatatit putin situatia, tot mai apar acele fluctuatii dar nu asa violente. 2. Dupa o vreme a mai aparut, pe langa oscilatiile de sus sau probabil din cauza lor, o oscilatie a vitezei cand pun masina pe pilot automat la 70km/h . Adica scade viteza pana pe la 65 - 60 km/h apoi creste iar la 70 si tot asa. Daca pun pilotul automat la 60 sau 80 sau mai mult nu misca deloc, asa sta. 3. Aseara am mai observat o ciudatenie, stand in parcare sa astept pe cineva (undeva la 1 grad afara), cu caldura pornita la maxim a inceput sa oscileze relantiul. Am oprit caldura si s-a stabilizat relantiul. Am citit pe aici pe forum ca ar fi de vina incalzitorul auxiliar. Ar putea ca defectarea lui sa duca la atat de multe simptome/probleme? Multumesc anticipat pentru raspunsuri