Jump to content

Alex M.

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318d

Alex M.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare tuturor, Masina in cauza este un BMW E46, 318d, an 2004 1. Pana de curand, cand mergeam in treapta a 2-a si o scoteam pe liber incepea sa oscileze relantiul, uneori dadea sa moara. Am dat jos EGR si senzor aer din capatul filtrului de aer, le-am curatat perfect, am schimbat si filtrul de motorina si... s-a mai imbunatatit putin situatia, tot mai apar acele fluctuatii dar nu asa violente. 2. Dupa o vreme a mai aparut, pe langa oscilatiile de sus sau probabil din cauza lor, o oscilatie a vitezei cand pun masina pe pilot automat la 70km/h . Adica scade viteza pana pe la 65 - 60 km/h apoi creste iar la 70 si tot asa. Daca pun pilotul automat la 60 sau 80 sau mai mult nu misca deloc, asa sta. 3. Aseara am mai observat o ciudatenie, stand in parcare sa astept pe cineva (undeva la 1 grad afara), cu caldura pornita la maxim a inceput sa oscileze relantiul. Am oprit caldura si s-a stabilizat relantiul. Am citit pe aici pe forum ca ar fi de vina incalzitorul auxiliar. Ar putea ca defectarea lui sa duca la atat de multe simptome/probleme? Multumesc anticipat pentru raspunsuri
  2. O sa fac asta. Mi s.a parut ciudat rau ca face asta numai cand merg pe drum drept cu viteza constanta. In oras sau in orice alte conditii nu apare acea bataie/tacanit... ma apuc zilele astea de dat rotile jos si verificat/curatat etrieri si buzele la discuri.
  3. Va multumesc pentru raspunsuri. Nu am mai avut BMW pana acum dar stiu ce e ABS.ul si cum lucreaza. Treaba aia cu testul am citit.o pe undeva pe net. Nu mai stiu exact unde din pacate. O sa schimb discurile si placutele si cand le schimb curat bine si etrierii si oi vedea apoi daca mai apare sunetul. Ma gandeam sa nu fie de la rulmentul intermediar sau de la flanse (pe care intentionez sa le schimb preventiv dar nu acum ca deja am dat o gramada de bani). Multumesc inca odata pentru raspunsuri.
  4. La o inspectie vizuala si la "deget" discurile par bune iar placulete sunt la jumatate. Nu e asta o problema, oricum am in plan sa le schimb DAR... daca era de la placute/discuri nu trebuia sa se auda zgomotul in permanenta? La mine zgomotul apare dupa cativa km parcurisi pe drum drept si dispare daca ma opresc si plec din nou si nu mai apare... aia ma deruteaza rau de tot. Auzisem ceva ca si-ar face masina un test de ABS cand esti in mers si de la asta ar fi pocnitura initiala. E adevarat? Daca e asa, atunci e clar ca de la discuri/placute e zgomotul (pocneste ABS-ul in ele si ramane o placuta mai apropiata si atinge neuniform pe disc). Multumesc
  5. Salutare tuturor, Am cumparat recent un BMW E46 318d Tournier din 2005 si am o mica problema cu el. In mers, la drum drept, dupa cativa km de mers constant la 70 / 80 km/h se aude un pocnet metalic apoi niste sunete ca si cum ar pocni ceva usor, infundat, parca ar fi discul de frana ovalizat si ar lovi in placuta... ceva de genul asta. Sunetele astea se aud chiar daca o las pe liber. Inceteaza daca franez pana la oprire iar apoi, dupa ce plec iar de pe loc nu se mai aud deloc. A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce ar putea fi? P.S. nu am reusit sa imi dau seama exact de unde vine sunetul. Daca ascult inspre bord pare sa fie din fata, daca am pe cineva pe bancheta din spare ii pare ca se aude de pe la mijlocul masinii, daca baga capul in portbagaj si asculta pare sa vina de acolo... deci, nu stiu locul exact de unde vine sunetul. Multumesc frumos pentru idei si raspunsuri
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.