Jump to content

FlaviusApostol

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e60 2004

FlaviusApostol's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-6

Reputation

  1. Tot respectu ,mai rar oameni ca voi..sincer
  2. Uite in sfarsit omu pe care l-am cautat pe forumu asta,iti multumesc din suflet iar voi ceilalți destepti aroganti loati si invatati de la omu asta ce inseamna bun simt ai respect..suntem oameni,inainte sa dati cu pietre...obinuinta romanului,tare in clanța da la fapte varza,merci frumos esti un Domn!!!
  3. Popesco,merci o sa incerc,o refac sa vad,SDC,vezi de oile tale
  4. Nici voi nu sunteti in masura sa judecati,deci nu luĂŁm masuri acuma,vorbiind de investitie,modelu asta mi l-am dorit de copil,si vreau sa o fac cat mai bine,nu vreau alta masina,nu vreau sa o fac tigaie,doar din vorba altora si din cate am mai vazut pe aici pe forum,pareri pro si contra unii spun ca e mai ok fara dpf,atat ca nu respecta normele de poluare,nu sunt mecanic repet nu mai dati cu pietre ca stiu ca aveti ținta...cer doar parere Se poate reface...doar sa stiu ce e mai bine,cand am loato nu am stiut de problemele ei,si m-am trezit ca e gata turbo,si cauzele au aparut pe urma,dpf,cata.....egr u nu e anulat
  5. Sunteti minunati sa mor eu,merci de ajutor,foarte multi inteligenti,de unde sti ca nu le schimb? Am investit in masina 6000 de lei pana acuma si nu imi permit sa o intretin?am cerut o parere,nu sunt mecanic,si nici nu se mai gasesc mecanici,in legatura cu clapetele intereseazate sa vezi ca exista riscul sa se rupa sa cada in motor In romania nu se poate axa pe intrebarea pusa?...decat sa va dati cu parerea despre ce fac eu cu masina? Si in primu rand spune-mi un lucru legal in tara asta si in al doilea rand sunt singuru cu dpf off?
  6. Clapetepe swirl le-am anulat,pt a evita pericolu distrugerii motorului,am inteles ca asta e boala lor,dpf ai catalizatorul,din cate am inteles nu vor mai fi lafel ca cele originale,si din cauza lor sa stricat turbina,masina am cumparato recent...nu stiu cand si cum au fost curatate dpf si cat
  7. Buna,am un e60 2.5d,am schimbat turbina cu actuator,anulat dpf catalizator,curatat egr,anulat clapete swirl,schimbat garniturile de la egr si galerie stiu doar ca injectoru 1si4 sunt cu probleme,masina trage dar ar o intarziere la boost,si scoate fum albastru uneori la relanti..aveti vreo idee?multumesc
  8. Posibil,am dat turbina mea jos ,au adus una noua cu tot cu actuator si au loato pe cea veche, Masina asta e minunatĂŁ in ciuda costurilor,incerc sa ii prelungesc viata cat de mult posibil,nu am de gand sa o vand
  9. Turbina*doar una ,am gresit eu,catalizator sau filtru nu stiu,stiu doar ca au fost doua una dupa turbo si una sub masina,aman2 cu sita ceramica in interior,6500 lei ma costat,mecanicu fiind prieten bun si manopera nu a fost uriasa Doar turbina cu electronica noua,garantie 6 luni a fost 1900 lei,comandata de undeva de la cluj parca
  10. Rezolvat,am ajuns sa schimb de la turbina actuator egr,dpf si catalizatorul a fost groaznic,anulate swirl flapsu pt siguranta si masina e avion,merci pt ajutor
  11. Am rezolvat,cu schimbare turbine plus actuator,curatare egr,schimbat filtru de particule plus catalizator....anulare swirl flaps,masina e avion acuma
  12. Merci frumos,o sa incerc si revin cu rezultate
  13. Se reconditioneaza sau se schimba? Nu trebuie recalibrat sau ceva de genu?
  14. Valvla incarcare presiune,intermitent Supapa presiune supraaalimentare,activare Astea sunt erorrile de pe diagnoza
  15. Aceeasi problema o am si eu,doar ca mie imi da pe diagnoza delphi,supapa presiune supraalimentare,activare...dar aceleasi simptome ca si tine,daca opresc si repornesc,fluiera rotiile...doar o perioada
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.