Jump to content

MxV

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320d e90

MxV's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Unde pot sa gasesc? Ca pe net nu gasesc aboslut deloc si la service astia mi-au zis ca nici ei nu stiu
  2. Incerc marti si cu alt filtru dar sa vad daca e carcasa tot goala sau vine cu un filtru in ea. Ca din cate am inteles este o carcasa goala
  3. Revin cu inca o problema. Eu am schimbat epuratorul de gaze cu 1200-1500 km inainte de reconditionarea turbinei. Dar dupa ce am reconditionat-o nu am mai schimbat epuratorul,poate sa fie si din cauza asta?
  4. cred ca mai bine cumpar alt motor. Ce pareri aveti?
  5. Baietii am fost inapoi la service cu masina si surpriza epuratorul FEBI 270 lei schimbat acum 1 luna si 2 saptamani gazeaza foarte foarte rau si e plin de ulei. Urmeaza marti sa-i schimb iar epuratorul ,daca face la fel,segmenti noi
  6. Ca sa-ti explic. Merg constant in 2200 ture 2300 . Cum trebuie. Vitezele le schimb tot asa in 2200-2300 si cateodata maxim 2500. Turbinei i s-a curatat miezul dar a fost inlocuit cu altul cred ca e CHINA. Problema pe care am aflat-o de la alt mecanic este ca trebuie neaparat schimbata si geometria variabila . Mi-a zis ca din 100 de turbine maxim 1 -2 scapa cu geometria. Si a mea era terminata turbina din toate punctele de vedere. O sa merg azi la ei la service sa o verifice iar si sa-i faca ceva. Pentru ca mi-au luat exagerat de mult si nu imi place cum merge
  7. Merg cu 100 -130 maxim .N-am absolut deloc picior greu . Chestia e ca turbina nu ar trebuii sa fluiere deloc. Si oamenii cand au recondtiionat turbina n-au curatat absolut nimic.
  8. Mi-au schimbat si uleiul si filtru au zis ca e super curat ,nu are gram de span. Am recontionat turbina la Auto Alex Targu Neamt http://americanturbo.ro/contact/
  9. Salut,revin cu o problema ,am un E90 163cp 320d M47,2005. Masina manca ulei cam 800g-1l la 1000km . Am refacut turbo am mers cu ea cam 300km si hop iar 200g lipsa ulei si turbina se aude iar fluierand. S-a schimbat miezul turbinei din cate stiu dar fara Geometria variabila. Pierderea uleiului esti tot turbina? Tin sa mentionez ca filtru epurator a fost schimbat
  10. Am avut aceeasi problema si inca o am. Un injector 3 probleme si turbina ma punea in nas si la rece si la cald cand o calcam. Am reconditionat turbo si a disparut acea intrerupere si pus in nas. Acum sa rezolv problema cu injectorul. Vezi daca dimineata la rece iti da fum albastru las-o putin si dupa tureaza usor in 1500-1600 ture si vezi daca arunca fum schimba injectorul ca are 1.6 e foarte mare
  11. Termoflotul l-ai luat nou sau dezmembrari? Daca nu e nou,eu zic sa-l cumperi nou, Daca nu,incearca sa cureti bine traseul si daca face la fel din pacate garnitura de _chiulasa_ ciupita
  12. Buna dimineata,trebuie desfacute? Ca eu am fost la diferite service-uri si nu am fost la nea Dorel sincer si mi-au zis ca nu e umblat acolo ca nu am de ce sa umblu ca functioneaza bine si de astea. Eu am schimbat si filtru epurator dar mi-am cam luat teapa cu el ca mi-a pus unu Febi ceva de genul ieftineala si mi-a luat 500 lei Si ma gandesc ca de ce ar da cu fum albastru si nu negru? Sau ma gandesc ca poate fluctua macar relantiul sau ceva de genul. Oricum mersi,o sa merg sa verific si injectoarele dar de data asta o sa merg in reprezentanta BMW
  13. Am avut aceeasi problema la e90 , ai verificat turbina la service? La mine turbina dadea si prin fata si pe evacuare ulei. La 1000 km imi lua si 1 litru ulei si pe la epuratorul de gaze dadea o gramada de ulei
  14. Salut pasionati de bmw,sunt detinatorul unui Bmw Seria 3 320d e90 163cp M47,distrubutie fata ,an 2006. Am cumparat masina acum aproximativ 3 luni,am observat dupa o luna de zile ca mananca ulei Fac naveta 700km odata la 2 saptamani si undeva pe la 800-900-1000 km in functie de modul de condus imi lua cam 500-600-700 chiar si 1l ulei. Am mers la 2-3 service si mi-a dat turbina ,arunca ulei si prin fata si pe evacuare,era topita. Toate bune am reconditionat turbina acum 2 zile. Am mers cu ea in astea 2 zile cam 150-200km mers mai sportiv si nu mai vad pierdere de ulei aboslut deloc deocaamdata si masina trage in mintile ei ,adica nu face figuri daca o calc brusc sau sa intrerupa. . Dar acum am observat ca dimineata cand o pornesc da cu fum albastru si daca o las 2-3-4 minute si o accelerez usor la relanti in spate da cu foarte mult fum albastru. Dupa ce merg cu ea putin si se incalzeste nu mai da cu fum albastru,doar cu fum negru(e normal ca am dpf anulat) . Stiti cumva din ce cauza da cu acel fum albastru? Diferite pareri am auzit ca pana termina tot uleiul pe care l-a consumat inainte,fie s-a depus pe pisotane uleiul consumat,fie are probleme la segmenti ,dar ma gandesc ca daca avea la segmenti dadea non stop cu fum albastru. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.