Masina nu este xdrive. Mecanicul a gasit un mic joc la rulmentul intermediar de la cardan si o fisura la flansa elastica dintre cardan si diferential. Am decis sa inlocuiesc aceste elemente, sunt programat luni la service. Nu cred sa se rezolve ceva in ceea ce priveste miscarea stanga/dreapta a volanului si a vibratiei care sunt pe puntea fata dar mai devreme sau mai tarziu tot trebuie sa schimb aceste elemente. Elementele astea sunt pentru vibratul in caroserie de dupa 140km, nu le schimbi degeaba. In weekend am facut intalnire cu un prieten din liceu cu un 418d 2013 2014
, este masina lui, identic face si a mea prin drum pietruit ( mai multi mecanici ca e normal ca e bmw si are tractiune spate si etc. )Eu la munca am un passat 2014, sotia un Fiat punto 2008, fratele un Ford focus 2012, nici una din ele nu fac asa ceva. Testate pe acelasi drum, testata masina coleg ului 418d si am vazut ca face la fel prin pietre am zis asta e bmw ul. Acum problema trebuie gasita cu vibratul intre 80 - 100, uneori 60 - 100 , De la jante am exclus problema, am pus ambele set uri r16 face mai putin, r17 mai tare. Acum masina este in service schimb flansele si bieletele anti ruliu Disk uri placute ate - 5000km ( aici imi ridica un semn de intrebare cum ca nu sunt originale si ar fi mai greu usor aliajul disk ului, mecanici zic ca nu are treaba. Am tot verificat form urile majoritatea spun ca au schimbat, disk uri placute, bielete, brate si nimic dar nimeni nu a schimbat caseta, mi instictul imi spune ca este caseta chiar daca am verificat o la 4 mecanici si 2 centre de casete, altfel ar fi fost ceva mecanic ce sar fi vazut, mai putin caseta. Imi cer scuze de greseli am scris pe telefon in traffic.