Jump to content

hoya2

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 1

hoya2's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, Follow-up, mi-am comandat amortizore Koni Active Special (le stiu de pe alta masina - o detin - si pe care a transformat-o total). O sa pun impresii despre schimbare pentru cei interesati. O seara buna!
  2. Corect, nu ar fi trebuit sa le schimb, am incalcat regula "daca nu e stricat ..nu-l repara", influenta a fost ca eram intr-un proces de "reimprospatare" a masinii ca sa zic asa. Am schimbat mai multe la ea, am crezut ca 140 de mii e suficient pentru amortizoarele originale... gresit, stiu acum, si inca o data, cel putin pentru mine arata ca piesele aftermarket au sanse f mari sa fie de tot rahatul indiferent de sticker-ul de pe ele.
  3. Salut, Cei de la magazin le-au verificat dupa VIN-ul masinii, nu am suspensie sport. (desi masina e Sport Line - dar banuiesc ca e vorba doar de pachetul vizual si scaunele sport etc - la seria 1 nu merg ei atat de departe, am verificat-o ce specificatii are si pe VIN decodere nu apare suspensie sport) Tot ce doream e sa mentin caracterul stock al masinii. Arcurile nu le-am schimbat, dar nu ar fi trebuit sa se schimbe tinuta daca B4 erau relativ similare (chiar OEM) cu cele stock (asa cum au pretins cei de la magazin). Frustrant, daca le schimb alti bani alta distractie (si mi-e teama ca o dau la fel de prost sau mai rau), mersul cu ea acum e ciudat nu e masina care o stiam. Nu pot sa le returnez bineinteles fiindca au fost montate si nu pot invoca viciu de fabricatie, daca le prezint nu arata ca ar avea defecte.
  4. @Popescu 76 - multumesc pentru raspuns! Personal ai observat o diferenta pozitiva/negativa cand ai trecut pe Kyb ? Din pacate pentru mine diferenta e inacceptabila, inclusiv sotia a observat (careia nu-i pasa in general - nu e atenta la astfel de chestii) - disconfortul mai ales in spate (unde sta de obicei cu copilul) e accentuat.
  5. Salut, Am schimbat de curand amortizoarele la masina (BMW F20) cu Bilstein B4 (teoretic 10% mai 'dure' ca cele originale) masina are 140 mii km, foarte mult condusa afara. Prinderea la tije incepuse sa rugineasca un pic + burduf protectie spart pe spate (doar unul), am zis ca ar fi tipul sa le schimb. Din pacate dupa ce am pus Bilstein B4 tinuta de drum s-a inrautatit considerabil, la trecerea peste denivelari mari (drum ondulat) spatele 'topaie' e foarte elastic ca si cum nici nu ar functiona amortizoarele, efectul de minge dat de arcuri cand nu sunt controlate bine de amortizor este foarte evident, in curbe la fel se 'lasa'. Concluzia este ca amoritzorele originale (pe care nu le mai am) functionau in parametri dar poate cel mai dureros e ca aceste Bilstein B4 sunt foarte proaste.(poate sunt facute unele pentru EST altele pentru VEST - din ce am mai citit ar fi produse si la Sibiu) Intrebarea mea este care ar fi amortizoare cu adevarat originale BMW - nu as vrea sa dau peste 900 de lei pentru un amortizor fata orginal BMW doar ca are emblema BMW pe el. Cumva se stie care ar fi cele originale, de cine sunt produse, model etc. In speranta ca dau "jos" cateva sute de lei din pret. Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.