Jump to content

Cosmin0725

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    w204

Cosmin0725's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare! As vrea sa incep prin a spune ca stiu ca mai sunt ceva topicuri pe tema asta, dar nu am gasit ceva in contextul in care ma intereseaza pe mine. Vreau sa imi achizitionez in viitor, eventual cand mai trece si agitatia cu pandemia, un e46 stock pe care sa il reconditionez in timp si sa il pastrez cat de mult voi putea. Unde sunt cel mai nehotarat si vreau sa va cer parerea este partea de motorizare. Am de gand sa o folosesc ca masina de weekend, poate un timp si ca daily, dar in mare am de gand sa fac drumuri mai lungi, asa ca nu vreau sa ma lase in drum. Nici pe partea financiara nu as vrea sa fie un efort prea mare, deci cred ca un motor pana in 2L ar castiga lupta cu timpul, altfel mergeam direct pe 325i, dar nu stiu daca merita L6. Am sa va spun ce stiu eu pana acum, as fi bucuros daca ar fi proprietari sau oameni care au avut legatura cu ele si imi pot spune daca am inteles bine care este treaba si ce experienta ati avut cu ele. N42/6: Motorul care sta in teorie cel mai bine pe partea de costuri/putere daca a fost intretinut ok si ii rezolvi problemele cu valvetronicul, din ce am citit pana acum nu ar avea alte probleme, dar chiar este asa bun precum suna in teorie unul intretinut? oare se vor gasi piese ok pentru acele sisteme complexe peste multi ani? M43: Acesta suna cel mai bine pe termen lung, un motor foarte simplu, problema fiind puterea, dar nu tin asa mult sa am o racheta. Problema mai mare ar fi lipsa obd2 la nonfacelift (iar aici sunt curios cat de mult ar ajuta totusi mufa asta daca as lua un facelift) si lipsa cruise control (am vazut ca unele il au, exista modele care il au din fabrica? De pus pare complicat). M52TU/54: Pe partea acesta L6 desi sunt foarte multi fani am citit si chestii nasoale precum multi senzori si costuri ridicate fata de L4 dupa atata timp. Sunetul este genial, puterea la fel, dar pe langa costuri se adauga si consumul cu 1-2l mai mult decat la L4. Sunt asa mari costurile in realitate sau fanii au dreptate si chiar merita mai mult decat L4? acel 2.0 e prietenos cu taxele, dar la nonfacelift mai adaugam si partea cu puntea spate care se rupe si este foarte costisitoare, dar sa zicem ca se poate verifica la achizitie. In final mie imi este cam greu sa ma decid si vreau sa apelez si la parerea voastra, apreciez orice raspuns. Iar ultima intrebare pentru cei care le-au detinut, este un compromis mai bun coupe-ul? Diferenta aceea de confort compenseaza indeajuns la stabilitate in curbe? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.