Jump to content

Adin95

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW seria 1 F20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Adin95's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salutare, am si eu o intrebare la care nu am gasit un raspuns concret pe tot internetul, asa ca am zis sa fac un topic poate stie cineva. Si anume vreau sa stiu daca este posibil sa fac acest retrofit, masina mea este un F20 LCI1 2015 care are (0563 Light package) si am ambiental pe culoarea classic “portocalie” in menere plafon fata/spate si consola, doar ca fata de un alt model pe care l-am vazut si care avea “extended light packagde” unde avea ce am eu plus posibilitatea de a schimba culoare si noaptea luminau si lampile footwell odata cu restul ambientalului, pe mine ma intreseaza sa stiu daca pot face retrofit la acele lampi de la picioare care la mine se aprind doar cand deschid usa la masina dar noaptea nu stau aprinse cu restul luminilor. Asa ca trebuie sa iau lampile cu ambiental si sunt plug and play sau e mai complicat? Am gasit codurile pe realOEM eu am doar 1 led in lampa, cea Cu ambiental are 4 led uri, 2 pt lumina cand intrii in masina si 2 pt culorile de ambiental, pe mine ma intreseaza doar 1 culoare sa Fie portocaliu cea pe alb nu-mi place si nici nu aveam optiunea sa schimb in idrive, am codat-o eu dar nu face nimic. Am atasat 2 poze mai jos. Multumesc!
  2. Salut, mi-am schimbat recent modulul REM din cauza unei probleme cu portbagaju (am facut topic cu problema) in fine, s-a rezolvat totul ok am luat fix acelasi serie pe modul si l-am codat pe seria de caroserie, dar dupa am observat ca pe gemaurile de pe spate nu mai functioneaza functia auto-up doar auto down sau manual daca tin ridicat pe switch se inchid… iar daca tin apsat pe butonul de pe cheie se deschid doar cele din fata, am tot citit despre initializare prin tot felul de forumuri cu N modalitati diferite de reinitializare dar niciuna nu a functionat. Vreun sfat va rog? Masina este seria 1 f20 lci 2015
  3. Am gasit problema, este de la REM modulul de pe spate, aparent acel scurt de la iala a stricat circuitul care se ocupa strict de deschis portbagaj. Am noroc ca este in jur de 400lei REM ul de la dezmembrari
  4. Eu am dat 650 pe butuc dar aparent n am avut norocu sa se rezolve dupa:))
  5. Exact, totul e ok dar defapt nu e:))) din telecomanda si buton interior nu trimite comanda, doar din diagnoza …
  6. Salut baieti, am si eu o problema care pare ca nu are rezolvare… si anume la un BMW F20 seria 1 LCI 2015 portbagajul nu se mai deschide/deblocheaza initial problema a inceput treptat uneori imi facea fite, cand dadeam de clapeta sa deschid portbagajul parea ca si cum masina ar fi incuiata dar daca insistam respectiv porneam masina sau puneam contactul isi revenea pana intr-o zi cand nu si-a mai revenit:)) in fine, ma programez la mecanic pe care il cunosc si in care am incredere fiind si electrician pune omu diagnoza pe masina si apare eroare pe broasca/iala cum s o numi apare scurtcircuit, imi recomanda schimbarea ei pt ca e arsa, comanda piese noua originala, monteaza piesa si surpriza masina tot nu deschide portbagajul dar acum macar eroare a disparut iar socul tuturor este ca aparent diagnoza deschide portbagajul deci cand din diagnoza actionam “deschidere portbagaj” frunctioneaza normal dar din cheie si buton interior nu… ok… se apuca omu verifica tot calburi, sigurante, semne umezeala ceva ce ar putea fi o problema… si nimic totul pare in regula imi recomanda sa merg la reprezentanta merg la BMW FILARET pun si ei diagnoza pe masina constata acelasi lucru se apuca de acelasi set de verificari si ma cheama s o iau ca n au gasit nimic=)) deci sunt blocat… pe langa asta la cererea mea I-am pus pe cei de la bmw sa-mi resofteze/actualizeze toate modulele de pe masina poate era un glitch ceva.. tot degeaba. Ajutor!! Ca pare ca nu s a mai intamplat nimanui ce mi s a intamplat mie. Am mai discutat putin tot pe forum aici cu niste baieti prin comentarii dar vreau un new topic pt ca nu i dau de cap la prob.
  7. pai am facut resoftare la BMW filaret si nu am avut probleme ulterior, softu e la zi
  8. Am auzit si eu ca sunt mai ok la baneasa dar merg pintr-o relatie ca sa zic asa si poate isi dau interesul mai mult
  9. Am cerut eu la cei de la BMW filaret resoftare si mi-au zis ca au facut si toate calculatoarele sunt cu softu la zi… dupa sarbatori o sa merg la cei din militari si cu ocazia asta sa-mi si confirme daca au facut resoftarea respectiva cei de la filaret.
  10. Mersi! Am gasit, am introdus VIN-ul si am gasit ca am si FEM si REM, acum in situatia in care unul din module ar fi problema, care dintre ele comanda iala la haion? Logic REM-ul, nu? Desi mie multi mi-au spus “schimba FEM-ul” practic nu mai stiu unde sa ma duc ca sa-mi spuna care este problema pana la urma:)) iar ca si pret de achizitie FEM e dublu fata de REM… dar iar ma intorc la intrebarea initiala cum rahat deschide haionul din diagnoza daca eu am unul din module defect?
  11. Nu am sustinut ca mi-ai spus sa-l schimb, eu am zis doar ce mi-au spus niste baieti care fac lucrari pe module, si eu sunt sceptic dar aparent si cei de la BMW otopeni au spus acelasi lucru si lui daniel la probema lui. sunt deschis sa incerc si altceva mai ales ca pana acum nu am ajuns nicaieri, problema la mine a plecat de la faptul ca s a ars iala la haion, iar dupa schimbarea ialei problema e tot acolo eu nu pot deschide portbagajul. Alta chestie dubioasa e ca nu am nici erori pe diagnoza spre deosebire de cazul de mai sus, multumesc pentru sfatul de a verifica/schimba cablajele la volan voi verifica! Cat despre intrebarea pe care mi-a pus-o “ce model am” am REM pe f20? Sau FEM comanda inclusiv si haionul? Multumesc pentru raspunsuri!
  12. Salut, am seria 1 f20 LCI 2015 Mi-l deschide din orice diagnoza chiar:)) problema e ca am fost la 4 service uri diferite inclusiv bmw filaret toti dau din umeri (verificand tot ce e de verificat) dupa m am dus la niste tipi care sunt pe reparatii calculatoare si mi-au zis ca ma costa 4000 lei sa mi schimbe modulul plus scriere ceea ce mi se pare mult in situatia in care deja am spart 2000 lei nerezolvand problema… si eu speram sa fie altceva in situatia in care din diagnoza imi deschide, sunt deja disperat:)) de 1 luna stau cu ea asa si nimeni nu i ea de cap…
  13. Salut, care a fost costul pentru inlocuirea FEM in reprezentanta? Am si eu posibil aceeasi problema si anume cu FEM-ul, dar fara erori singura problemea e ca nu-mi mai deschide portbagajul nici din cheie nici din interior (chiar si dupa ce am schimbat iala) dar il deschide din diagnoza (asta e ciudat) cei de la bmw filaret nu mi-au gasit solutie..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.