Jump to content

alex24buc

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

alex24buc's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later Rare
  • Week One Done Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Am Fost la bcs performance foarte prompti si rapizi, in doua ore a fost gata revizia cu schimb de ulei motor, filtre si schimb de lichid de frana. Aubsi verificat-o la ramoa si totul ok. Recomand acest service, chiar sunt ok. Pretul a fost 1700 lei plus 200 lei schimbul de lichid de frana, exact cum ai spus si tu. Mersi
  2. Am inteles, multumesc. Am vazut ca se mai recomanda BCS performance ca fiind un service bmw bun, cred ca o sa merg acolo.
  3. Multumesc pentru raspunsul detaliat si sfaturi. O sa tin cont de ele. Important e ca am trecut cu bine si peste acest hop cu placutele si discurile de frana. Urneaza acum revizia ca vad ca au trecut 15000 km de la ultimul schimb de ulei iar in bord imi arata ca peste 15000 km sa schimb uleiul. Eu as vrea sa il schimb mai repede nunsa stau atat, voi ce parere aveti? Si cam cat credeti ca ar costa schimbul de ulei si filtrele la un service serios unde sa sa se mentioneze si in istoric operatiunea? Nu nai vreau sa merg la acelasi mecanic desi as putea scapa mai ieftin. Multumesc!
  4. Nu e prima masina, insa este prima mai scumpa pe care am avut-o. Sunt mai tipicar eu de felul meu si mai grijuliu si pentru ca am facut un efort sa o iau vreau sa am grija de ea.
  5. Am inteles asta dar acum ca a etrierul a atarnat de furtunul de frana se poate sa se fi intamplat ceva cu el? Cam asta e nedumerirea mea. De rupt nu s-a rupt. Mersi Am inteles asta dar acum ca a etrierul a atarnat de furtunul de frana se poate sa se fi intamplat ceva cu el? Cam asta e nedumerirea mea. De rupt nu s-a rupt. Mersi Am inteles asta dar acum ca a etrierul a atarnat de furtunul de frana se poate sa se fi intamplat ceva cu el? Cam asta e nedumerirea mea. De rupt nu s-a rupt. Mersi
  6. I am zis dar a sous ca stie el cum sa faca si era si cam morovanos
  7. Am reusit sa schimb placutele si discurile de frana intr un final. Am stat langa mecanic, tot timpul. Ceea ce nu mi a placut e ca atunci cand a demontat ansamblul cu placutele de pe disc l-a lasat sa atarne de furtunul acela prin care trece probabil lichidul. Sper sa nu se fi intamplat nimic pentru ca si pe net la tutoriale se recomanda legarea acelui ansamblu fara a fi lasat sa atarne de furtun ca sa nu se rupa. Acum stau cu frica sincer sa nu se fi slabit acel furtunas dar de mers merge totul bine. Voi ce parere aveti sa stau linistit? Mersi!
  8. Multumesc pentru ajutor. Inca nu au venit discurile, doar placutele au sosit in urmatoarea zi dupa cea in care le-am comandat. Maine sper sa ajunga. Lichidul de frana nu a fost schimbat recent dovada ca mi a aparut in bord azi indicatorul ca trebuie schimbat lichidul de frana. Oricum il schimbam odata cu placutele si discurile de frana.
  9. Aha, da o sa o spal,adevarul e ca m-a prins si ploaia si e destul de murdara acum
  10. Acum dupa ce am mers vreo 200 km mi a aparut in bord mesaj cu driver assistamce temporarily restricted. Check the radar field of view and clean if necessary. Ce naiba o mai fi si asta?
  11. La bmw Filaret mi-au facut pretul de 9000 lei pentru piese (placute si discuri de frana) si manopera
  12. Am inteles, multumesc mult pentru explicatii, oricum o sa ma uit atent cand se face schimbul poate invat cate ceva. Ce inseamna bedding la placute ca nu prea am gasit ceva in concret despre asta?
  13. Multumesc inca o data tuturor, am reusit sa scot si hartia care se asezase intre parbriz si bord si cu un betisor subtire am ridicat-o in sus si am apucat-o de colt. Ieri am trecut si pe la mecanicul de la service-ul unde merg de ani de zile si pe care il cunosc si l-am rugat sa se uite la placute si discuri pentru ca atunci cand franez se aude un zgomot ca si cand s-ar freca ceva de discuri, ca un harait asa. Din pacate mi-a confirmat ce mi-au spus si cei de la reprezentanta cand am testat-o inainte de a o cumpara si anume ca placile si discurile trebuie schimbate la urmatoarea revizie ca sunt uzate. Nu mi-au aparut martori in bord la ele inca. Cei de la reprezentanta mi-au facut atunci si deviz cu costul pentru placute si discuri, in jur de 9000 lei. Asa ca mi a comandat mecanicul toate cele 4 discuri si cele 4 seturi de placute originale BMW, iar in total m-au costat in jur de 6000 lei. Intrebarea mea este credeti ca e foarte complicat de schimbat aceste piese avand in vedere ca nu merg la un service agreat BMW sau reprezentanta? Mecanicul care zic eu ca este un bun profesionist m-a asigurat ca se ocupa el de tot si rezolva doar ca o sa ia testerul necesar de la altcineva ca el nu avea. O data cu aceste piese au venit si doua cabluri cu senzori pentru placute frana spate si fata. Nu ma deranjeaza ca nu o sa se poate face mentiuni in istoricul bmw, asta e, scap cu manopera mult mult mai ieftin, insa o sa am facturi la piesele comandate. Azi au venit placutele si luni vin si discurile.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.