Jump to content

50 CeNt

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

50 CeNt's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am si eu o dilema la un seria 1, vreau sa ii schimb faruriile stock cu totul, si vreau sa merg pe ceva angel eyes. Intrebare e sa aleg cu CCFL sau cu LED? Care sunt mai bune si mai trainice? Cele CCFL parca dau mai bine,a rata mai frumos, dar vorba ta @WIN60 , cand se ard, ce fac? A si sunt Legale? O sa pun aici linkuriile de la ambele variante, sa imi spune-ti parerea pe care sa il aleg daca e. 1. https://tuningtec.ro/pd4857/faruri-compatibile-cu-bmw-seria-1-e87e818288-04-11-angel-eyes-ccfl-negru sau 2. https://tuningtec.ro/pd3571/faruri-compatibile-cu-bmw-1-e87e818288-04-11-negru (Un mic aspect, masina este neagra, deaia am ales interioru faruriilor negre)
  2. Pai inca persista problema? Vad ca video este din 2019. Si la deschiderea capacului de la ulei, motorul moare de tot sau merge si doar ca stropeste putin ulei?
  3. Mda pai asa caut, pana la 118 cai si im da exact modelul care trebuie (cu motorizarea N45). Am fost, am vazut cateva...dezamagit. Zamuire de ulei pe la motor, fum alb la turatii de 3500-5000 (plus ceva pacanit asa zici ca se face pocorn in motor), clima ce nu merge, interioare murdare....patate sau rupte, motoare cu sunete asa ciudate (metalice parca), martori motor aprinsi in bord. Inca mai caut... Sambata o sa merg iara pana la Timisoara sa vedem mai multe, dade am noroc acolo. O intrebare stupida poate. La motorizariile astea cu codu motor N45, daca deschizi capatul de la ulei cu motorul pornit si motorul da sa se inece sau sa moara, este o problema nu? Cu cine am fost sa verifice, printre altele facea si treaba aceasta. Mai este relevanta sau? Eu stiu ca daca deschizi capacul de la ulei sau scoti joja in timp ce merge motorul nu trebuie sa isi schimbe turatiile (sau nu foarte mult) deci se mai poate verifica compresia cu treaba asta? Nu stiu dar par pana acuma la toate care a facut treaba asta, a pus rapid capaul inapoi pentru ca altfel se oprea motorul cu totu =)) Asa se auzea cum moare incet si sigur daca il mai lasi deschis :))
  4. Oare gasesc motorul N45 si pe facelift? Totusi as prefera anul 2008-2009...
  5. Pai posibil sa merg pe N45 atunci...
  6. Si eu sunt in acceasi dilema cu 116i Dar vreau sa vad si ce zic baietii despre 116d
  7. Pai da @ADRIAN HD sunt constient ca nu sunt masini SH in care sa nu bagi bani, dar am vrut sa zic ca nu multi. Dar dupa calculele de mai sus daca stau ca fac un total si sa am cel mai mare ghinion, pretul total pe care v-a trebuii sa il bag in ea este de undeva la 22,800 lei. Pai ce am facut? E pretul masinii aproape ii dublez valoarea? :)) Bine...asta in cel mai nefericit caz sa trebuiasca chiar toate alea schimbate. Dar si daca sa zic doar jumate din pret sa trebuiasca ar fii un 11,400 lei, 2375 de euro. Nu mi se pare tare pont sa imi iau masina cu 5000 si sa mai bag in ea inca jumate, in cazul cel mai plauzibil. DAR..... Totusi sa zic ca fac o MARE exceptie, si sa ma orientez catre un motor diesel pe accelasi model, seria 1 (116d sau 118d) nu as avea mai mult noroc sa scap de problemele de motor aferente si/sau sa nu fie asa de costisitoare? Sau cele diesel au si mai multe probleme?
  8. Multumesc tare mult @cristi822 Mda, dupa toate de mai sus, credca ma mai gandesc daca imi mai cumpar sau nu bmw :)) Alta varianta de masina putin mai premiu asa la 5000 euro oare care ar mai fii? Desigur sa fie fiabila si sa nu bag bani in ea :d Pe langa un a3 care l-am mai gasit eu cam in bugetul acesta. Nu caut sportivitate, cai multi sau mai stiu eu ce. Caut mai degraba o masina confortabila daca se poate si cu ceva dotari, care sa ma duca din A in B. Vreau un motor pe benzina de 1.6 maxim, sa fie hatchback (da stiu ca un hatch nu se incadreaza la confort...dar prefer masiniile mai mici in dimensiune) si daca se poate an cat mai 2008 sau pe acolo, plus-minus. A si musai in 4 usi.
  9. Salut, as vrea sa cumpar un seria 1 din 2008 facelift, motorizarea de 1.6 cu 122 de cai cod motor N43B16A Vreau sa imi spuneti daca sunt probleme cu aceasta motorizare? La ce sa ma astept? Sau care motorizare (numai pe benzina) mi-o recomanati? Totusi nu as vrea prea mare...de preferat doar 1.6 Se merita seria 1 ? Ma refer acuma la toate variantele de 115 cai, 120, 121 (cred) si 122. Care ar fii mai ok? Cu injectie directa (N43B16A) sau multi-punct (N45B16A) Sa fiu sincer tind intre un seria 1 sau un a3 sportback tot de 1.6 (8PA, facelift 2008) (in bugetul de 5000 euro). Sper ca nu am suparat pe nimeni cu acesta intrebari, si sper din suflet ca cineva o sa-mi raspunda!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.