@bimmer90f30 tu nuniti intelegi nici ideile tale… iti mai explic o data, sper sa reusesti sa intelegi ce spun eu nu ce vrei tu
1. senzorul de diferenta de presiune conectat in mufa, dar scos din dpf
2. normal ca dpf se umple FIZIC atat timp cat motorul este pornit
3. masina nu ar trebui sa mai stie cat de incarcat este filtrul, ar fi trebuit sa arate diferenta de presiune 0, adica filtrul gol sau EROARE, insa pe diagnoza crestea SOOT, asta imi da mie eroare
@trafycante @cosmin_86
4. am stat de vorba cu un amic ce lucreaza la bmw si mi.a mai aratat un x2 cu b47 care face regenerare la 200 km
5. sunt absolut sigur ca problema este versiunea de soft din 07.2023 si cel mai probabil din cauza tuv germania / austria unde se masoara particulele de liberate de masina pe evacuare, am citit f mult pe forumuri din germania si austria. Are ceva logica, daca filtrul este lasat sa se incarce mult va elibera si particule in atmosfera, cu cat se regenereaza mai des si mai complet cu atat va scoate mai putine particule.
6. @bimmer90f30 daca nu vii cu o solutie sau nu te afecteaza aceasta problema te rog sa fii DOMN si sa te retragi politicos ( poti cauta in DEX : DOMN , POLITICOS ) nu exclud sa iti fie straine definitiile, dar cat traieste omul invata.