Jump to content

Vlad Trofin

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e61

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Vlad Trofin's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. In Bimmerlink mia aratat 44% capacitate la baterie, iar dupa ce am deconectat borna minus si am reconecatat, mia aratat 91%, ideea este ca eu ma tot leg de acel releu de pe alternator si cred ca el e vinovat de incarcarea greoaie sau lipsa incarcare baterie.
  2. Multumesc, dar atunci dece daca pornesc la drum fara ca IBS ul sa dea comanda de încărcare, masina merge doar pe baterie pana o termina si se opreste din mers. Electrician bun nu gasesc, eu sunt tehnician automatist si cred ca pana la urma voi fi nevoit sa rezolv eu problema. Am intrebat aici pe forum pentru a vedea daca cumva cineva a mai avut aceasta problema. Masina este e61 n47 2009 lci 2.0 Alternatorul lam dus la un electrician auto si mia zis ca este ok, a zis ca a verificat si releul de pe el si este ok.
  3. Pe ISTA imi da eroare doar la modulul carligului de remorcare. Ideea este ca dimineata sau dupa ce sta mult imp oprita, este nevoie de mai multe porniri si opriri pentru ca alternatorul sami arate ca incepe incarcarea bateriei.
  4. Va salut, de ceva timp ma lovesc de o problema serioasa. Masina este un e61 lci 2009. Dupa ce sta masina oprita mai mult de 8 ore sau peste noapte, la prima pornire nu imi incarca alternatorul, ci dupa 3 sau 4 porniri imi incepe incarcarea. Am fost la un electrician si mia verificat alternatorul si releul lui care sunt ok, am verificat fir cu fir sa nu am pierderi de tensiune sau un scurt ceva, am pus un multimetru si am verificat amperajul cu motorul oprit si portierele blocate si am 4,50A consum, dupa 2 sau 3 porniri repetate incepe sa scada sub 0 indicând - 1,50 A cu 14,60 v. Daca a mai intalnit cineva aceasta problema, as vrea sa stiu care este cauza sau cum ati rezolvat aceasta problema. Va multumesc!
  5. Salutare, revin cu rezolvarea problemei suspensiei spate, am inlocuit compresorului ars dar si releul de la roata de rezerva, calibrare si acum totul e functional.
  6. Va salut, eu am avut probleme cu compresorul de aer la suspensie spate si adica imi ardea siguranta de 40A, am inlocuit compresorul cu unul nou si i sa facut calibrare in service, a doua zi mia aparut din nou eroare in bord si compresorul nu porneste si se tot lasa usor usor in jos. Va rog daca cineva stie ce alte componente trebuie sa mai verific. Va multumesc!
  7. Ma scuzati, nu sunt în autobuz, dar eu am postat acest topic in rubrica e61. Nu este pus la misto, se poate vedea unde e postat plus ce masina este in descriere la profil Masina mea este un e61 din 2010.
  8. Va salut, de curand am observat in sezonul rece, ca pe partea soferului se baga aer cald setat corect dar la pasager fiind pus la 22 grade, ii vine aer rece. Va rog daca stie cineva care ar fi problema si ce rezolvare este in acest caz?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.