Jump to content

Andruti

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andruti's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Dedicated Rare
  • One Year In Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Imi poate spune cineva care e diferența între supapa pcv si filtrul epurator la bmw e90 cu motor n47d20a euro4. Sunt incorporate in capacul culbutori? Ca as vrea sa le schimb din cauza scurgerilor de ulei.
  2. Salut. Am recondiționat turbina in urma cu maxim 10 mii de km si incepe sa fluiere din ce in ce mai tare. Mai ales când schimb viteza se aude un șuierat. Si in accelerare la fel. Ce parere aveti.. masina e bmw e90 n47 177 cp.
  3. Scuze am uitat sa mentionez. Bmw e90 n47 177cp. Km in jur de 250 de mii
  4. Salut. Am recondiționat turbina in urma cu maxim 10 mii de km si incepe sa fluiere din ce in ce mai tare. Mai ales când schimb viteza se aude un șuierat. Si in accelerare la fel. Ce parere aveti..
  5. Mulțumesc de răspuns. Problema asta nu o aveam pana sa mi schimbe nea Dorel garnitura de la capac... o sa ma duc sa verific Am atasat niste poze poate va ajuta
  6. Am observat ca am pierderi de ulei la racitorul de gaze si in spatele motorului uleiul prelingandu se pe dpf vreo parere cineva de la ce ar putea fii?
  7. Galeria a fost dată jos de Dorelul ăsta care cică mi-a curățat și anulat clapetele dar trebuie sa o duc intr un loc serios sa o iau de la cap la coadă
  8. Termoflot si garnitura termoflot am pus noi ca aveam scurgeti vizibile si murdarea toata partea dreapta acum nu mai am de cand am schimbat in zona aia.. Nici un mecanic bun nu stiu in zona mea m-am dus din niste recomandari dar am dat o gramada de bani si am plecat tot cu probleme. Mulțumesc de răspunsuri Salut. E90 n47 177cp prima generație de motoare n47
  9. . O fost bataie de joc cu mașina asta.... am cumpărat-o vai de capul ei fără să mă pricep distribuția o are schimbată dar e un aftermarket pe ieftinache că am dus-o recent la un mecanic dar nu avea pompa de ulei schimbată si aveam probleme cu presiunea la ulei așa că am pus o pompă de ulei. Termoflot nou si garnitura noua tot nu mai am pierderi de acolo. Singurele pierderi vizibile sunt sub masina de la simeringul ala si asta de sub capac care cica de e de admisie. Am bagat in ea vreo 1500 de euro si iarasi pierde ulei imi vine sa i dau foc.. nu-mi amintesc inainte sa o fi dus la mecanicul ala sa piarda ulei pe la simering sincer nu stiu. Chiar astept o parere. Va mulțumesc pentru răspunsuri.
  10. Vreo idee cineva? Imi pierde mult ulei... am si un simering care pierde ulei, mai exact cel de la vibrochen de langa cutie dar nu cred ca de la un amarat de simering in 2000 de km trebuie sa bag un litru . Am capacul plin de ulei si firul ala tot.
  11. Mulțumesc de răspunsuri. Deci pot baga omv max liniștit. Multi recomanda aia standard ca cica e mai uleioasa si unge pompa de inalte si nu stiu ce. De aia am zis sa vin cu aceasta intrebare.
  12. Salutare. Voi ce motorina recomandați pentru renumitul n47 care cica face șpan uri la pompa si chestii de genu. Bag doar omv max dar cica e prea uscata. Masina e euro 4 cu prima serie de motor n47.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.