Jump to content

Dani22

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 din 2011

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Dani22's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

5

Reputation

  1. Asta sincer nu știu să vă spun,abia am inceput sa fiu mai implicat cu tot ce tine de mașini de când o am pe aceasta și inca am extrem de multe de învățat,da ce știu acuma,mai scriu pe aici că poate ajuta pe cineva
  2. La BMW GROUP WEST,foarte buni băieții,chiar îi recomand cu încredere!
  3. Domnilor și doamnelor,dacă este cazul,am promis că va spun ce am rezolvat la reprezentanta,poate va vor ajuta așa ca idee informațiile. Mi-au schimbat modulul FRM cu unul nou,toată afacerea asta ajungând undeva la 2600 de lei. Aparent,nu îi prea ok sa se circule mult cu mașina daca are erori in bord,chiar daca sunt erori relativ banale,gen un bec ars,sau mă rog,din astea amu,deoarece FRM-ul le stochează și când se umple,de la diferența de tensiune,cedează.Poate dumneavoastră știați deja de chestia asta,eu nu prea aveam idee că am citit multe variante și opinii,dar asta mi-au explicat domnii de aici. Acuma costurile nu au fost atât de exorbitante pe cât am crezut că vor fi,a fost gata in câteva ore de lucru,băieții chiar au lucrat frumos și elegant. Totul merge ca înainte,nu mai am nici un fel de problema.Am zis sa mă întorc să va spun cat a costat și cât a durat,poate mai ajuta pe cineva,deși va doresc sa nu fie cazul. Mulțumesc mult pentru ajutor,fraților! Numai bine,Doamne ajuta!
  4. Da la asta m-am gândit și eu...nu știu ce sa zic sincer,mă duc să cer o oferta de preț să vad despre ce ar fi vorba în prima fază. Măcar revin cu un răspuns și îl postez aici că dacă cumva mai e cineva în situație,poate îl ajută informația. Dacă vor mă ajutati mereu,atâta sa fac și eu.
  5. Mulțumesc mult de tot! Eu am tot cautat pe piese la el,da sincer nu știam nici ce caut,nici ce FRM am pe mașină,nici cum se procedează. Am vorbit cu un mecanic astăzi,el mi-a spus sa merg totuși până la reprezentanta să cer o oferta de preț,mizând acuma pe cât posibil pe faptul că măcar acolo am garanție și nu știu ce. Am zis că fug luni până acolo la ei,numai sper sa nu îmi ceara iarăși 12000 de lei că atâta am platit la revizie și distribuție când am făcut-o în aprilie
  6. Dar trebuie schimbat ceva in el ca sa se resursciteze? Sau e ceva tot așa pe baza de soft ce i se poate face să își dea drumul? Că am incercat sa duc azi mașina la unul cu un tester,i-a făcut ceva diagnoza,nu am înțeles nimic din ce a făcut.A stat la el mașina 7 ore și mi-a spus că a putut doar sa înregistreze bateria. Am incercat sa caut pe net sa vad cat e unul nou,da nu găsesc,nici nu știu după ce mă uit,nici nu știu de ce o umblat ăla la baterie dacă știa că poate crăpa FRM-ul că din ce am înțeles pe forum trebuia ținut totuși la puțină tensiune,da acuma aia e...
  7. Buna seara,grup! Fraților,am reușit iară să îmi fac o boacănă noua pe cap și am nevoie de un sfat de la voi. Deci recent o inceput sa îmi scrie in navigație mesajul Vehicule Battery și practic sa îmi spuna că bateria e slăbită și trebe schimbata din ce au zis băieții de la service. Am schimbat bateria,acuma nu mai merg luminile de stopuri,luminile din interior,faza lunga,avarii,semnalizări și geamurile.La service au spus băieții că e ars FRM-ul,dar că ei nu îl pot face sau schimba,doar la reprezentanta dacă incerc. Ați schimbat cumva la reprezentanta?Nu știți un preț? Că nu știu la ce preturi să mă aștept și de când am făcut distribuția la ei am o gaura in stomac. Mașina este un BMW E90 din 2011,2.0 diesel de 184 de cai.
  8. Am revenit cu o completare,poate mai ajuta pe cineva care are această problema. E bine că am schimbat capacul,pentru că acum nu mai pierde ulei. Am dat jos scuturile și m-am băgat sub mașina,am degresat tot ce am putut cu spray și apoi am degresat și scuturile. Am schimbat și tubul flexibil deoarece nu a fost ok și pierdea noxe,noxele încălzeau scutul și la final,uleiul se încingea și de acolo aburul care a continuat să apară. Acum,Doamne fi lăudat,in sfârșit e totul ok.Multumesc mult pentru sugestii și ajutor,băieți!Va sunt recunoscător!
  9. Revin cu o informație,poate are cineva nevoie de ea. Când se aude zgomotul ăla la pornire,este vorba de lanțul de distribuție.In cazul meu,era și lanțul și patina uzată,nu peste multi kilometri,lanțul ar fi cedat și se rupea in motor. Cel mai ok e sa cumpărați kit-ul original,dacă o faceți în reprezenta va fi undeva la 12000 de lei cu tot cu schimburile de ulei pe care vi le impun făcute tot în același timp pentru a nu se anula garanția. Garanția e pe o perioadă de 2 ani sau 1.000.000 de kilometri. Sper sa mai ajute pe cineva!
  10. Sincer să vă spun nu știu exact ce a făcut intelectualul asta de mecanic.Am fost la un service specializat pe BMW că am spus sa nu o duc la "vericu" știți vorba aia. Am platit 1830,dar nu am primit o factura,o garanție,nimic,mi-a dat cheia sa iau mașina și să mă duc,am spus că sincer nu e o problema cat timp nu mai am probleme cu ea. In rest știu sigur sa va spun că nu a curățat deloc nimic de ulei,ba mai mult,m-am trezit că am pete de ulei împroșcat pe alocuri,pe unde nu erau înainte. Apoi când am plecat la drum,am văzut că scoate fum,posibil sa fie de la cum a spus RaYn3,să ardă ce mai este nears încă de la cum s-a scurs uleiul de-a lungul timpului. Surpriza a fost sa vad din nou la un injector ulei acolo pe capac,chiar la injector. In rest nu pare prelins nicăieri,doar acolo sincer,mâine o duc la un prieten sa dam scuturile jos,degresam tot ce se poate și lăsăm motorul cat mai curat să vedem dacă se mai scurge ceva. As vrea totuși să vă întreb,sunt normale lucrurile astea la BMW? E prima mașină și primul BMW și nu mă pricep,aș vrea o părere sinceră,sunt într-adevăr problematice pe partea asta cu uleiul și atunci ma pot liniști sau ce sa ii mai fac oare? Distribuția la el am făcut-o în reprezentanta și de atunci am început să am problemele acestea,12000 de lei cu tot cu schimb de ulei ca să facă mașina ca locomotiva. Am fost pe garanție înapoi,au spus că e capacul,nu l-am mai schimbat la ei pentru că mi-au făcut o impresie proasta,l-am schimbat la alt service de renume din oraș,se întâmplă asta. Maine vreau sa îl degresez tot și să ii schimb și tubul flexibil.Sper să ajute și chestia asta cu ceva că măcar nu mai împinge și el sus fumul că era puțin copt și avea un loc în care nu era ok,mi-au spus cei de la reprezentanta. Un alt domn pe care îl știu mi-a spus că pentru uleiul de la injectoare să nu mă stresez că se arde ce e acolo în jurul lor și în timp,se cimentează și "se visează",deci nu o să mai curgă. Astept și părerea voastră sincer,ca eu sincer cum nu mă prea am cu ele și în mod clar nici cu noroc la mecanici nu mă pot lăuda,mă bazez pe voi
  11. Salut! Revin cu o informație după ce am fost la reprezentanta,au spus că e capacul culbutor.Am mai fost la un service,același diagnostic,am schimbat capacul,la nici trei ore distanță de mers cu mașina,direct ulei acolo sus pe capac din nou și din nou fum.Nu am ce sa mai spun,încep să mă satur total de mașină asta. Aveți cumva vreo sugestie? Capacul e nou,garnitura e noua,șaibele de foc schimbate și am ulei sus din nou.
  12. Teoretic fumul iese din spatele motorului,nu sunt sigur exact de unde.Am făcut programarea la service,dar abia peste o săptămână o poate verifica mecanicul... Așa ceva,frate...cu cât ai mai multa grija de ea,cu atâta parcă numa de ciuda crapă Da da,e din spatele motorului de undeva,dar nu îmi dau seama exact de unde.Imi e sa nu crape toată până săptămâna care vine,că nu aș vrea ceva bucurie pe cap...
  13. Salutare forum! VIn cu o problema la voi și sper că poate mă puteți ajuta. Detin un E90 din anul 2011,motorizarea 2.0 diesel de 184 cai putere.Masina are 253000 de kilometri reali verificați. Am sesizat acum de aseară încoace că începe să îmi iasă un fel de fum alb sau abur de sub capotă.Acum de dimineață am venit cu mașina la munca și fumul a fost din nou prezent acolo.Mentionez că nu am forjat mașina,nu am turat-o,nu am mers agresiv,am mers prin oraș undeva la 40-60 la ora.Nu știu de la ce poate să fie sincer,am verificat nivelul de ulei și e in regula,cel de antigel e in regula,lichid de parbriz mai am,deci nu e nici asta. Nu știu de la ce ar putea sa fie că eu chiar merg decent cu mașina și nu ii dau talpa,nu fac liniuțe,nu nimic. Aveți cumva vreo idee de ce ar putea sa fie cu mașina?
  14. VID_20230331_080600519~6.mp4 VID_20230331_080600519~6.mp4 VID_20230331_080600519~6.mp4 Salutare,grup! Vin astăzi aici cu o mică dilema de a mea.As avea nevoie de puțin ajutor cu E90-ul meu.Ideea e că am cumpărat mașina asta de cam o lună,totul a mers perfect și mașina face toți banii,dar am o întrebare. Un prieten mi-a când a auzit-o de dimineață că până a spus trage motorul uleiul, chiar în primele secunde la pornire,se aude că îi bate lanțul și a făcut și un clip pe care să îl atașez mai jos? Se aude într-adevăr lanțul și ar trebui să ii schimb distribuția sau așa se aud în general motoarele astea? Recunosc că nu am mai avut BMW până acum și încă nu cunosc prea bine mașina și motorul,dar dacă cumva știe cineva,va rog mult îmi spune Nu știu sigur dacă reușiți să vă dați seama din video, dar sper mult să ajute. VID_20230331_080600519~6.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.