Jump to content

adelina

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 120d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

adelina's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. @FiveThreeFive mulțumesc mult de răspuns! Lichidul de la picioare era antigel, se pare ca era defect schimbătorul de caldura sau radiatorul din interior, nu știu exact cum se numește. Am schimbat piesa asta și nu mai am probleme. Lichidul de sub mașina e apa, cel mai probabil condens de la AC. E normal sa curgă pe acolo sau prin alta parte trebuie? Fumul albăstrui și zgomotul ciudat au dispărut odată ce am anulat EGR-ul și răcitorul de gaze, acum nu știu dacă era racitorul de gaze defect sau termostatul acestuia, cert e ca de când l-am anulat nu mai am probleme.
  2. Salut, am următoarele probleme la mașina, un seria 1 2.0 diesel 163 ps M47 2006, cand activez AC-ul este foarte ciudat, se scurge pe sub mașina lichid de răcire din vasul de expansiune si in interiorul mașini pe mocheta din zona șoferului. Cand merg cu el dezactivat nu am aceasta problema doar cand îl activez ma trezesc ca pierd apa din vasul de expansiune.. si culmea după ce merg o perioada așa ma trezesc cu apa la picioarele mele. De cand a început sa se încălzească afara, dacă merg 15-20 de minute cu mașina se supraîncălzește motorul face si un zgomot ciudat cand accelerez pana in 40-50kh, iar cand iau piciorul de pe acceleratie iese un fum albastrui. Dacă merg cu AC-ul pornit nu am aceasta problema. Cand opresc motorul, după 10-15 minute încă e fierbinte, nu se răcește, cand pun mâna pe furtunul de la radiator care duce lichidul de răcire in motor este foarte fierbinte. Am observat ca ventilatorul nu se pornește automat, el pornește doar cu AC-ul activ. Ventilatorul nu ar trebui sa se pornească automat cand motorul e cald? Am schimbat senzorul de temperatura al lichidului de răcire, capacul de la vasul de expansiune, termostatele si pompa auxiliară, am schimbat lichidul de racire si l-am aerisit corect. S-a confruntat cineva cu una dintre aceste probleme? Ce părere aveți?
  3. Salut, ai rezolvat problema? Și eu ma confrunt cu aceiași problema.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.