Jump to content

Cozzart

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Chitila

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 525D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Cozzart's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Termostatul de la egr și termostatul de la pompa de apa, m-am exprimat greșit! aveți idee cât se poate circula cu mașina așa pana începe filtrul sa se înfunde? Și cum se procedează după ce rezolv problemele astea? Ies pe autostrada, la o viteza de 70km/h in a 3 a și ii dau regenerare forțată din tester? Sau cum ziceți ca e cel mai ok ca sa dispară odată check Engine ul ăla galben din bord ca ma înnebunește!!!
  2. O sa verific, din păcate nu a dispărut problema. Am înțeles ca trebuie sa schimb termostatele de la EGR și pompa de apa deoarece nu îmi urca apa la 90 grade (sta pe la 70-75 aproximativ) și nu începe filtru de particule regenerarea.
  3. Am schimbat cu unul de la Magnetti Marelli. Sper sa numai apara.
  4. Și care ar fii costurile aproximativ pentru a anula acele clapete? Trebuie sa fie DPF off sau merge și cu el activ?
  5. Am înțeles, posibilitatea sa fie filtru de particule este? Deoarece este activ. Și care e treaba mai exact cu clapetele de admisie ce le anulează lumea?
  6. Mi s-a zis ca poate sa fie o posibilitate și de la incalzitorul de combustibil. Se poate și asta?
  7. Am înțeles, pe ce firmă sa merg? Am auzit ca unii au pus de la Bosch. Păreri, sfaturi?
  8. Am înțeles, parțial, presupun ca ISTA e un fel de diagnoza, dar ce reprezintă mai exact, dacă se poate sa îmi zica cineva, ca nu știu foarte bine treaba asta.
  9. Dacă erau altele presupun ca ar fii apărut pe tester, corect? Cum imi recomanzi sa verific egr-ul, senzorii pe evacuare?
  10. Salut băieți, îmi pare bine că există o comunitate de genul care să ne ajute cu unele probleme. Sunt nou in grup și as vrea sa va salut, dar totuși fără a ne întinde prea mult la vorba, am și eu următoarea problema: De curând am achiziționat un bmw 525D e60, cutie automata, 270.000 km reali(raport carvertical si rar.ro) a fost la o persoana 14 ani in Teleorman, totul bun, totul in regula, am fost cu ea am verificat-o, majoritatea persoanelor au zis ca se afla intr-o stare foarte buna cutia și motorul, ceea ce contează cel mai mult pana la urma la o mașina de genul. Zilele astea am fost la mare, pe drum a fost totul ok, la dus s-a comportat super, Depășiri pe autostrada, chestii normale. La întors, am stat in aglomerația la fetesti in aglomerație (cca 40 min aprox) și când am ieșit din aglomerație i am dat un kickdown ca deja îmi făcea cineva tailgating (era foarte supărat probabil de aglomerație) și brusc a apărut martorul asta cu increased emmisions. La câteva ore după ce am oprit mașina și pornit-o din nou, a dispărut, m-am bucurat, pentru mine a fost o ușurare pe moment. Ieri, am fost sa o spăl, și când am intrat in depășire, iar mi-a dat aceeași eroare. Țin sa precizez ca nu afectează in niciun fel mersul mașinii, doar îmi da aceasta eroare când ii dau kickdown. Aa, da, am uitat sa precizez. Când am luat-o am pus-o si pe un tester si îmi dădeau decât 4 chestii la ea (debitmetru, alternator, senzor baterie inteligent[nu am idee ce este] si încălzitor filtru combustibil). Mi s-a zis ca problema ar fii posibil de la debitmetru, dar m-am gândit ca v-ati întâlnit cu situația asta si puteți sa îmi dați un sfat.
  11. Deci este cum a dat și pe tester și mi s-a mai zis să înțeleg. Cauza acel debitmetru?
  12. Salut băieți, îmi pare bine că există o comunitate de genul care să ne ajute cu unele probleme. Sunt nou in grup și as vrea sa va salut, dar totuși fără a ne întinde prea mult la vorba, am și eu următoarea problema: De curând am achiziționat un bmw 525D e60, cutie automata, 270.000 km reali(raport carvertical si rar.ro) a fost la o persoana 14 ani in Teleorman, totul bun, totul in regula, am fost cu ea am verificat-o, majoritatea persoanelor au zis ca se afla intr-o stare foarte buna cutia și motorul, ceea ce contează cel mai mult pana la urma la o mașina de genul. Zilele astea am fost la mare, pe drum a fost totul ok, la dus s-a comportat super, Depășiri pe autostrada, chestii normale. La întors, am stat in aglomerația la fetesti in aglomerație (cca 40 min aprox) și când am ieșit din aglomerație i am dat un kickdown ca deja îmi făcea cineva tailgating (era foarte supărat probabil de aglomerație) și brusc a apărut martorul asta cu increased emmisions. La câteva ore după ce am oprit mașina și pornit-o din nou, a dispărut, m-am bucurat, pentru mine a fost o ușurare pe moment. Ieri, am fost sa o spăl, și când am intrat in depășire, iar mi-a dat aceeași eroare. Țin sa precizez ca nu afectează in niciun fel mersul mașinii, doar îmi da aceasta eroare când ii dau kickdown. Aa, da, am uitat sa precizez. Când am luat-o am pus-o si pe un tester si îmi dădeau decât 4 chestii la ea (debitmetru, alternator, senzor baterie inteligent[nu am idee ce este] si încălzitor filtru combustibil). Mi s-a zis ca problema ar fii posibil de la debitmetru, dar m-am gândit ca v-ati întâlnit cu situația asta si puteți sa îmi dați un sfat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.