Salut! Dețin un e46 compact 320td euro 3 150cp la baza, stage 1 la Motion Tuning 190cp.
Masina merge ok, nu da cu fum, dar cand ajunge la temperatura optima de rulare daca o opresc si o repornesc la cateva minute (de exemplu merg cativa km pana la kaufland, fac cumparaturi 15-20 de min) porneste mai greu, sa zic ca invarte minim 5 secunde. La rece, chiar daca sunt -15 grade porneste fara probleme la prima cheie.
Totodata cand e motorul rece simt o vibratie parca fix cand pompeaza un injector, dar nu puternica. Cand ajunge la 90 de grade dispare vibratia in proportie de 90%.
Am verificat injectoarele cu ISTA + si la rece am urmatoarele valori:
Cylinder 1 :-1.1 | 0.1
Cylinder 3: 0.0 | 1.7
Cylinder 4: -0.1 | 0.8
Cylinder 2: -1.0 | 0.0
Apoi am mers 30 de minute cu masina atat sportiv cat si normal, iar la cald cand apare problema am urmatoarele valori:
Cylinder 1 :0.0| 0.2
Cylinder 3: -0.2| 0.0
Cylinder 4: 0.0| 0.7
Cylinder 2: -0.7 | 0.0
Dupa fiecare pornire am eroarea 004B90 Rail pressure monitoring on engine start.
Regulatorul de presiune din rampa, cel din spate l am schimbat in urma cu 2 luni, ultimul nou bosch a cedat dupa 10 luni. Motorina doar OMV si MOL.
Dupa parerea mea faptul ca regulatorul de presiune cedeaza asa repede (deja sunt la al treilea in 2 ani si ceva) are legatura cu pornirea greoaie la cald.
In urma cu 3 ani am mai avut problema asta cu pornirea.. am schimbat bateria si s a remediat.. simteam o mica diferenta intre pornirea la cald si cea la rece.
P.S presiunea in rampa la relanti este de 305 bari.
Chiar m ar ajuta niste sfaturi.. oare sa fie problema la injectorul 3 cu valoarea de 1.7 la rece? Ma gandesc ca de acolo vine trepidatia la rece.. si banuiesc ca 1 si 4 compenseaza cu -1 pentru plusul injectorului 3.
totodata injectorul 3 sa scape pe retur la cald cand e motorul oprit si asta sa fie cauza erorii cu presiunea in rampa?