Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Andrei BeEMve

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    F10

Andrei BeEMve's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Year In Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut colegi, dupa ce am reconectat borna la baterie am observat următoarele probleme: Nu mai merge închiderea centralizata; Ceasurile nu mai merg, arata doar liftul rosu și nu se aprind; Navigația sta închisă, butoane și ecran; Clima sta închisă cu tot cu lumini butoane; Geamurile nu mai coboară sus jos, nu mai merg, stau doar iluminate non stop comenzile lor, chiar si cu cheia scoasa si lumina pe 0 zero. Diagnoza nu se conecteaza pe mufa OBD; Dupa ce am verificat toate siguranțele, inclusiv cele de lângă ECU am ajuns la o concluzie: ECU merge ca pornește motorul, deși termocupla merge la maxim; CAS merge ca pornește motorul și recunoaște cheia; LM1 merge deoarece luminile funcționează normal; SGM de la airbag nu are nici o legătură; PDC nici atât; Am mai discutat si cu niste amici care se mai pricep si am limitat căutarea la 2 module: KBM din torpedo si MPM din portbagaj. Urmeaza sa fac rost de ele si sa probez. Intrebarea mea e pentru cine s-a mai lovit de aceasta problema si are o idee. Nu cred sa fie un scurt-circuit undeva deoarece borna + nu avea cum sa atinga caroseria sa faca masa, probabil un soc cand a fost pusa a ars un modul. Astept idei, propuneri.......
  2. Pai am făcut deja asta! S-a resetat tot la CCC, a trebuit sa-i activez și funcția de AUX înapoi și altele. DAR TOT AM ACEEAȘI EROARE DE SOS.........
  3. Am facut deja asta, am codat la default cu NCS si aceleasi erori. Cumva MULF este de pe masina cu SOS? Faza e ca ala din ce vad merge codat doar cu ICOM? Din NCS nu ma lasa...
  4. Salut colegi, am niste erori enervante de care nu mai pot scapa. Masina in cauza este un E60 NFL din 2004. Suspectez ca a avut candva unitatea CCC schimbata si s-a montat una codata pentru SOS deoarece masina de fabrica nu a avut sistemul SOS. Am avut suportul de telefon in cotiera dar l-am eliminat fizic pentru spatiu. Am TCU (cred) adica bluetooth ala pentru apeluri in portbagaj, uneori merge, alte ori nu, da nu ma intereseaza de el. Am si CCC prof. Am erorile alea din poze legate de SOS (A36D, A36E, A375, A390, A391, A392) si eroarea 9AFF Resistance Zendpill ZK2 too big (dar asta cred ca e legata de borna + si o sa pun o rezistenta acolo de 2ohm-2w). Legat de SOS, va las jos VO-ul meu cu toate codurile sa imi spuneti ce sa sterg sa u ce sa modific ca sa scap de erorile astea. Mentionez ca ma NCS Exper, NCS Dummy, cablu kdcan, ISTA, ma mai desurc cat de cat. Daca ma puteti ajuta cu instructiuni sau informatii v-as ramane indatorat... <CODURI VO BMW> #0304 $1CA $261 - SIDE AIRBAG REAR PASS $2RA - BMW alloy wheel, trapezoid style 134 $320 - DELETED MODEL $423 - FLOOR MATS VELOUR $428 - WARNING TRIANGLE FIRST AID $431 - INTERIOR MIRROR AUTOMATIC DIP $508 - PDC $540 - CRUISE CONTROL $548 - KM SPEEDO $609 - CCC PROF $644 - PREPARARE TELEFON BLUETOOTH $698 - DVD 2 MAPS $785 - WHITE DIRECTION LIGHT $801 - GERMANY VERSION $851 - LANGUAGE GERMAN $863 - RETAILEER EUROPE $879 - INTRUCTIONS GERMANY $915 - DELETE CLEAR COTE %0A08 &ABAT *NC51 -B090
  5. Salut colegi. Am un E60 pre LCI sau NFL ce avea de fabrica scaune încălzite și am montat un set de scaune sport cu reglaj semi electric de pe un E60 LCI sau FL. Toate mufele s-au potrivit mai puțin aia de la încălzire scaune. Scaunul are mufa cu 2 fire și mașina are mufa cu 3 fire. Aveți vreo idee cum sa le leg? Menționez că totul merge, nu am erori in bord. Doar încălzirea nu știu cum să o "leg".
  6. Da, m-am gandit la asta. Am descarcat de aici torrentul cu ista si voi instala acea versiune sa testez. Momentan trebuie sa fac rost de un m.2 de 1 terra sa incapa tot. Ca am de 250gb. Dupa ce fac tot ce trebuie, probez cu alta versiune si revin aici daca versiunea a fost problema, ca sa ajute si pe altii. Stiu ca merge cu adaptor, pe telefon merge fara problema. Suspectez versiunea de ista. Setarile sunt bune, le-am verificat si de pe net/youtube.
  7. Pai daca ai citit atent folosesc adaptor RJ45 la USB C. Funcționează perfect așa pe S23 Ultra cu BimmerCode & BimmerLink. Și am văzut pe YouTube la unele persoane care le mergea tot așa. Laptopurile noi nu mai au mufa Ethernet (RJ45). Dar dacă știi tu sau alti colegi cazuri în care nu a fost detectat cablul din cauza că era cu adaptor, sa îmi spuneți aici. Daca e ceva concret, cumpăr alt laptop.
  8. Salut colegi. Am nevoie de ajutor cu ceva deoarece eu m-am dat bătut. Am incercat astăzi câteva ore sa configurez interfață ENET pentru Ista sa o folosesc pe laptop. Menționez că am cablu ENET conectat la laptop prin adaptor Ethernet la USB C deoarece nu am mufa RJ45 la laptop. Cablul merge cu BimmerLink și BimmerCode pe android deci este ok. Pe laptop nu am reușit în nici un mod sa-l conectez cu Ista. Laptopul are W11 cu Windows defender eliminat și firewall dezactivat. - Am incercat sa selectez IP-urile alea la adaptor in V4, fara succes. - Am dezactivat restul adaptoarelor de rețea sa rămână doar asta cu enet, fara succes. - Am incercat fara IP, fara succes. - Am incercat cu setările ediabas pe ista. Degeaba. - Am incercat setarea aia ENET local area in ista, se deschide fereastra să mă pună sa selectez cablul enet dar nu apare nici un cablu. Ce sa mai fac? Dati niste idei că nu mă mai duce capul. Folosesc Ista v4.38 parca.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.