Jump to content

michidutza

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

michidutza's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Eu am făcut deja și am pus și poze (atât cat am putut încărca pozele). Dar, dacă mai exista și altcineva care face același lucru, este bine-venit printre noi cu serviciile sale. Orice concurenta are ca rezultat creșterea calității și reducerea prețului.
  2. Sunt din București. Am ales varianta de a achiziționa toate cele enumerate pentru a încerca mai multe opțiuni prin activare/dezactivare si pt a mă decide ce mi se pare mai ok pentru gusturile mele. Dar, în primul rând, am ales pentru o diagnoză de moment pentru situația în care mașina “mă atenționează” cu vreun martor de bord sau, mai rău, nu mai vrea să funcționeze. Mulțumesc foarte mult pentru sfat și mai aștept și alte sfaturi care pot fi utile tuturor. Drumuri bune vă doresc.
  3. Când mi-a zis prețul, am considerat ca este foarte mult. După ce m-am interesat despre prețul foliei și după ce am văzut ce a făcut / cum a făcut tipul, vă spun sincer ca merita cu vârf și îndesat.
  4. Salutare tuturor! Cu Bimmercode OBDLink CX nu reușesc să readuc interfața ceasurilor (varianta Alpina) la cum era înainte (varianta tradițională) la un G30. Am cumpărat aplicația (200 lei), am cumpărat accesul (300 lei for life) dar îmi spune ca pot dezactiva interfața doar prin varianta de backup. Doar ca: mie mi-a activat varianta Alpina (ceasuri de bord albastre cu max speed 330) o alta persoana, eu neavând nici o varianta de backup. Pentru a activa/dezactiva opțiuni și toate cele, am cumpărat aplicația + accesul + OBD-ul. Ce nu fac bine? Ar trebui să funcționeze chestia asta indiferent cine plătește aplicația / accesul / persoana care accesează mașina. Părerea mea… Sau așa funcționează, iar eu sunt un alt păcălit care a aruncat 500 de lei pe fereastră, plus OBD-ul? Va mulțumesc anticipat pentru info. PS: Am mai postat într-un topic legat de codari dar cred ca aici aș putea obțină mai multe detalii.
  5. Salutare tuturor! Cu Bimmercode OBDLink CX nu reușesc să readuc interfața ceasurilor (varianta Alpina) la cum era înainte (varianta tradițională) la un G30. Am cumpărat aplicația (200 lei), am cumpărat accesul (300 lei long life) dar îmi spune ca pot dezactiva interfața doar prin varianta de backup. Doar ca: mie mi-a activat varianta Alpina (ceasuri de bord albastre cu max speed 330) o alta persoana, eu neavând nici o varianta de backup. Pentru a activa/dezactiva opțiuni și toate cele, am cumpărat aplicația + accesul + OBD-ul. Ce nu fac bine? Ar trebui să funcționeze chestia asta indiferent cine plătește aplicația / accesul / persoana care accesează mașina. Părerea mea… Sau așa funcționează, iar eu sunt un alt păcălit care a aruncat 500 de lei pe fereastră, plus OBD-ul? Va mulțumesc anticipat pentru info.
  6. Nu a fost nevoie de polish. București, zona Colentina. Pretul cerut 1900 lei (complet folie regenerabilă) pentru: -interior complet (navigație, ceasuri de bord, tot ce e piano black / portiere, tot ce înseamnă bord, consolă centrală, grila AC spate, comenzi volan) -stâlpi (portiunea neagră a ramei ușilor, cea lată de 4-5 cm și înaltă de aprox 25 cm / 4 buc) -farurile Prețul plătit de mine: 2100 de lei pt ca i-am cerut inițial folie mată pe navigație (nu lasă amprente) dar ulterior am cerut folie transparentă. Merg cu luminozitatea la minim și atunci chiar se cunoaște. I-am mai cerut și infolierea cheii inteligente. Timp de lucru: aprox 18 de ore / 2 zile (tipul este foarte atent la detalii și nu grăbește lucrurile). Nu este axat exclusiv pe BMW. Face cam tot ce se poate face (Kia, Tesla, Lamborgini…)
  7. Am fugit de înfoliere cu decuparea foliei cu cutterul. Am căutat și am găsit pe cineva care infoliaza cu piesele tăiate pe plotter. Personal sunt impresionat de ce a făcut tipul și de modul cum lucrează. Iata ce a ieșit. PS: Pozele sunt prea mari. Nu știu cum aș putea să le încarc.
  8. Sunt în asentimentul lui @arnx. Este primul meu BMW și, când aflu de prețurile practicate pentru orice, invariabil primesc raspunsul “e BMW” sau “ai vrut BMW”. Dacă asta este situația în ceea ce privește prețul/marca, apreciez ca sunt îndreptățit să am pretenții sa fie respectată acea amărâtă programare de schimb de ulei și filtru de ulei. Nu am fost absurd sa am pretenții în condițiile în care, la o constatare mecaniza sau diagnoza s-a se constate ceva, iar eu să am pretenții absurde să se repare pe loc! La așa pretenții de preț, așa pretenții de la client. Apropo, un service serios la care sa pot curata galeria, îmi recomandați? Nu de alta dar am mai ajuns la un alt mecanic (nu dau amănunte pt ca e f cunoscut) dar se pare ca lumea BMW este plina de oameni (meşteri de profil) care nu prea te baga in seama ca și client daca nu ai lucrare de 1500-2000€ !
  9. Sun la telefonul de pe site pentru o programare. Intră robotul care îmi repetă sistematic faptul ca toți operatorii sunt ocupați. După niște minute de ascultat asta, robotul îmi spune să las un mesaj după semnalul sonor și voi fi contactat de către un lucrător. Se aude semnalul sonor după care robotul îmi spune ca nu pot lăsa mesaj pt ca este plina căsuța de mesaje. Apelul se întrerupe. Intru pe programare service și ce să aleg de acolo (vreau schimb ulei și filtru ulei)? Aleg revizie ulei pt ca mi s-a părut cea mai apropiată de ce nevoie am eu. Fac programare către sfârșitul unei zile, conform disponibilității oferită de aplicație. După jumătate de oră mă sună un angajat al firmei și mă roagă să schimbăm programarea deoarece la ora programării mele (15:00) ei se ocupă cu finalizarea lucrărilor din ziua respectivă și ca trebuie să le finalizeze (n-am înțeles-o dar am luat-o ca atare) !!!!! Am acceptat și am fost de acord să mai programarea pe ziua următoare. “Păi nu se poate!” “Când se poate?” M-a programat după 3 zile. Ok… Am spus ca aș vrea și tester pt a afla dacă trebuie curățată galeria [preț curățare galerie 1300 de lei] Am cerut asta pt ca un angajat al service-ului mi-a spus ca operațiunea aceasta va fi decisă doar după ce se pune testerul pe mașină. Mi s-a răspuns ca nu se poate pronunța în legătură cu acest aspect pt ca partea cu testerul o decide un tehnician când voi ajunge acolo pt ulei și filtru și ca, oricum, mă va costa 450 de lei. La așa “tratament”, cu siguranță voi evita acest service. Ar trebui să ia ce e bun de la concurență (Ford). Clientul poate lăsa mașina în parcare reprezentanta/aeroport cu cheia la self box. Comunicarea (oferta de preț și acceptul clientului) se face exclusiv pe mail, plata se face electronic (transfer bancar sau self pay în incinta), iar mașina se ia tot din parcare, cheia tot de la self box. Clientul primește filmuleț pe mail cu verificarea totală dpdv mecanic al mașinii. Așa am relationat eu cu ei (Ford). BMW Filaret = atitudine de malu’ şanțului.
  10. Salutare tuturor. Sunt proaspăt posesor al unui BMW 520, G30. Având în vedere ca am schimbat marca, nu am cunoștință despre ce service-uri sunt mai profesioniste pe această marca. Imi puteți recomanda un service la care să merg pentru: - curățarea galeriei, - schimb de ulei și filtru de ulei (intermediar, între reviziile de 30.000 km sau 2 ani. Nu sunt de acord cu acest sistem de revizii și nu vreau să intru în polemici pe tema asta. Dacă aș accepta 2 ani ca și perioada de timp, nu voi accepta niciodată 25.000-30.000 km între schimburile de ulei. Intenționez 10.000 km, maxim 12.000 km). Multumesc anticipat pentru recomandări.
  11. BMW 520 xd, an 2017 (pusa în circulație în august 2018), 62.000 km certificați în rețeaua BMW România, 29000 euro. Printre dotări: Scaune față/volan din piele, încălzite. Clima automată 2 zone Keykess go/entry Hud Soft close Piele, trapa, geamuri fumurii BMW display key Scaune piele cu reglaj electric Geamuri electrice Faruri led, adaptive Asistenta faza lungă Active cruise control Harman/Kardon Sport line…
  12. Salutare tuturor! Sunt nou posesor de autoturism BMW, seria 5, G30 (primul meu BMW) pe care mi l-am dorit enorm și pe care am ajuns să mi-l cumpăr la peste 45 de ani. E ca un vis devenit realitate. Fiind genul de om foarte pretențios cu întreținerea mașinii mi-as dori sa arate ca noua (dacă este posibil). Aș vrea ca partea de interior (piano black in cazul meu) să fie lucioasă ca atunci când era nouă. Se vede pe ea faptul ca, de-a lungul timpului, a fost ștearsă de praf fără grija ca se va mătui în timp. Se poate polişa/lăcui încât să nu se mai vadă acele zgârieturi fine? Ulterior se poate înfolia transparent (sau alta modalitate de protecție? Aceeasi problema și cu ceasurile de bord. Vreau sa le fac să dispară mătuirea apărută de-a lungul timpului, iar ulterior să le protejez cu ceva folii sau altă modalitate. Dacă mă puteți sfătui privind cele expuse anterior și eventual o recomandare a unui centru/service, vă sunt recunoscător. Mi-ar fi de folos și un preț orientativ ca să știu cum îmi prioritizez partea financiară întrucât dorința de a cumpăra această mașină a fost atât de mare încât efortul financiar a fost “supraomenesc”, iar “nevoile” sunt mai multe (cauciucuri de vară, folii faruri, tratament ceramic…). Va mulțumesc tuturor pentru sfaturi. PS. Este prima mea postare. Dacă nu am ales bine categoria, rog administratorii să mute topicul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.