Jump to content

Uruquel

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    320i, xdrive, 2017

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Uruquel's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Le verifica la ITP-uri, dar iti spun daca sunt bune sau proaste, nu cad de bune sau proaste sunt. Am gasit asa, cu 90 de lei. Ii sun pe cei de la Vianor, sa vedem ce si cum. Mersi.
  2. Am fost acum vreo luna la BMW filaret pentru update de soft. Omul care s-a ocupat de masina mi-a dat numarul lui si a zis "bro, suna-ma daca ai orice nelamurire". Am zis sa nu il stresez, mai ales ca e BMW si stim cu totii ce scoruri sunt, dar dupa ce am sunat la toate service-urile pe care le-am gasit pe google sa intreb de standuri de testare si n-am gasit unul care sa faca asa ceva, l-am sunat pe el. I-am dat poze si mi-a zis sa merg linistit prin orice gropi, ca acolo e o urma de spray de curatare, nicidecum de amortizor. Bine, n-a zis sa merg prin gropi, a zis ca e pacat sa arunc 5000 minim din buzunar. In orice caz, faptul ca nu exista, din cautarile mele, stand de test amortizoare in Bucuresti, imi spne multe despre industria care e axata pe inlocuim, nu pe remediem. Si acum o iau la rand cu aia care au facut testul inainte sa o cumpar: BMW Timisoara. Ca de acolo a plecat tot taraboiul: am vazut putin ulei scurs, sa il tii sub observatie. Si au bagat asta in sistem la BMW. Dar, maimutoii, la 800 de lei cat le-am platit pe verificarea "PREMIUM", nu-i asa ca puteau sa se uite cu atentie si sa dea un verdict clar?
  3. La mine nu se aude nimic. Am facut o verificare ca la dacia 1300, adica m-am.lasat pe ea. E elastica. Am facut acelasi lucru la un alt bmw, mai mou, parcat langa mine. Parea, oarecum, mai tare. Am cautat de am behait azi, un service cu stand de test amortizoare in bucuresti, si am gasit, posibil, la galati. Frate, din 15 telefoane, zero.standuri de test. Astia stiu doar sa zica nu e bun, schimba. Dar daca e bun in proportie de 50%, sau 70%? Il schimb asa, ca a zis ala.de la bmw sa il urmaresc? Cum sa il urmaresc? Pot sa agat o camera sa filmeze in mers, ce sa-i fac?
  4. Pai si cum reusira-ti, fraților?
  5. Si asta e adevarat. Ma.uit acum si, desi am scris de vreo 3 ori, vad ca nu gasesc: 320i, f30, xdrive, 2017, 99.000km.
  6. Asta zic si eu, doar ca am mirosit un exces de zel. Acum ,uitandu-ma la poza aia, "uleiul scurs" din acea piesa incercuita cu verde, pare mai mult lichidul de parbriz sau scurs de sus, nu de unde mi-a aratat el ca ar putea curge. Nu comentez preturile, doar lista de piese. Asta era trilema mea, sa ma sfatuiesc cu cineva sa vad daca gresesc eu sau nu.
  7. Mersi. Maine le fac o intrebare, ca trebuie sa schimb placutele pe spate. Mai au 1500 km de carne. Baietii aia din otopeni, care aveau in aeroport dat acum sunt mai aproape, par ok. Sediu fru os, curat, receptie. Numa ca nu e ok sa incerce manarii din astea, ca poate merge.
  8. Cei care mie mi-au dat "reteta" de 12000 de lei, sunt in Otopeni.
  9. Mie mi se pare ok. Nu se balangane, n-aud absolut niciun zgomot. Stabila in curbe si in oras la 50-70 si pe autostrada la 150 180. Plus in reprize, la depasiri, e acolo unde trebuie. In doua zile ma las si pe ea, sa vad daca e diferenta. Ma enerveaza cand te vad habarnist si se gandesc ca ești prada usoara. Plus ca e bmw. Are 98000km. La Leon am schimbat amortizoarele la 120.000. Si tot cred ca mi-am luat teapa si atunci.
  10. Piesa aia cu verde era cea care se scursese. insa acum vad ca e pozibil sa fie lichidul meu de parbriz pe ea, ca vine de sus. Am mai pus una si cu amortizorul care e "mort". De ala stiam de la BMW, care mi-au spus ca trebuie urmarit la urmatoarea revizie mare. Adica prin 2025.
  11. Salutare. Am facut revizia, si omul care a facut-o s-a uitat si pe sub ea. Mi-a facut o lista de bunatati, dar cred ca m-a văzut mai prostovan, asa. Adica in conditiile in care placutele fata si discurile au foat schimbate acum vreo 10.000, el imi spune ca trebuie schimbate. Pe bord imi zice ca mai am 30000 din placutele fata. Anyway, am motive sa nu il cred 100%. Insa mi-a mai aratat niste scurgeri la niste repere. Par ceva brate/bascule. O sa atasez si o imagine, ca vad ca e prea mare asta din telefon. Tare as vrea sa aflu daca e motiv de scos bani din portofel si sa stiu daca mai merg vreodata acolo.
  12. Primele constatari dupa update In confort si ecopro, volanul e mai legat de masina, putin mai dur ai mai responsive. In ecopro economia e mult mai mare. Pana acum in oras, castigam 500m pana la job. Azi am avut 2 km. Si creste rapid economia de km in oras. Motorul ajunge mai repede la temperatura optima. Inainte ii lua 20-30 minute sa miste acul, acum in 5 minute creste. S-a achimbat ai grafica de pe display. Lucruri minore, cred. Am impresia si ca plecatul de pe loc e putin mai rapid. Inainte sesizasem o mică intarziere dupa apasarea pedalei. A ramas.doar pe ecopro, dar acolo e posibil sa fie asa cum trebuie.
  13. Trebuie sa fie ceva, altfel nu s-ar face update.
  14. Exact! imi pare ca respira mai bine decat pe confort sau ecopro. Am incercat ecopro mai mult, intre doua alimentari, nu pot sa zic ca a fost diferenta fata de modul sport.
  15. Multam. Asta ii fac. Azi ii fac o programare, ca e mai bine.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.