Jump to content

CatalinG31

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

CatalinG31's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Multumesc Onnix, in weekend arunc un ochi pe acolo prin zona.
  2. Ce sa zic, sunt un norocos. Daca era 4500 lei era mai digerabil, dar vorbim de 7300 lei piese + Manopera si nu la reprezentanta. Si e o bucata de plastic cu o pompa, daca vorbeam de o interventie la motor, filtru de particule sau altele mai relevante intelegam, topicul asta nici nu mai era deschis. La service am fost cu ea (FRK), au demontat in zona , s-a uitat mecaniul si la rezervor (fara sa il dea jos). Au pus diagnoza pe baza careia au iesit codurile de eroare din primul post, nu stiu daca se mai poate face ceva sau nu. Tot acolo am completat si cu Adblue de origine, dar am facut asta cand mai aveam 3500km range. Active Tank, SCR Delivery module, signal: Fault SCR system, CC message requirement: AdBlue System faulty SCR control unit, diagnosis feedback: System fault OBD Active Tank, SCR Delivery module, Short circuit to ground Personal nu am cu ce sa sterg codurile de eroare pentru ca nu am nicio diagnoza. Am citit de ISTA, recomandati vreun loc anume de unde sa fie luat? Pot incerca sa umblu eu, sa desfac injectorul si sa vad cum arata acolo. Nu stiu cu rezervorul, sa vad in weekend ce timp am ca e ceva de demontat sa ajungi la el, e in bara efectiv. Incerc si cu aditiv, poate poate, ce imi e mie teama e de acel "Short circuit to ground" din eroare, sa nu fie pompa dupa efectiv si sa fie prea tarziu pentru orice. N-are sens sa ma complic cu variante posibile (pompa de mercedes) ca dau 1000 lei degeaba. La fel si cu variante SH, risc sa dau jumate din suma si sa pice dupa scurt timp.
  3. Nu prea ai ce sa repari ca totul vine la pachet, nu poti lua doar pompa, iei rezervorul complet cu electronica/pompa/platice si toate cele. @bimmer90f30 masina are 147k in acest moment. Oricat as avea eu 2 maini drepte, nu am suficiente cunostinte tehnice in aria asta ca sa ma bag sa dau rezervorul ala jos de pe masina (asta e partea simpla) si sa incerc sa curat ce e pe acolo. Peste tot pe unde am citit pana acum (de asta am si deschis acest thread) se vorbeste strict de inlocuirea piesei cu totul, nu exista varianta de reparare prin curatare sau inlocuit pompa/electronica sau ce poate sa mai fie stricat, pentru ca nu se vand piesele separat. La orice masina as trece vor exista probleme mai devreme sau mai tarziu, mai eftine sau mai scumpe de rezolvat. Nu e prima masina si nu asta este solutia. Sunt constient de costul de intretinere al masinii si a fost luat in calcul cand am achizitionat masina. Posibilitatea sa fie reparata exista, dar sa nu fim ipocriti si sa fim sinceri cu noi, cred ca oricine ar cauta variante si nu s-ar arunca din prima secunda cu capul inainte. Probabil cei ce fac asta, sunt dintr-o patura putin mai inalta si fie sumele astea sunt de oridnul maruntis ori nu ajung sa le aiba pentru ca schimba masina la 1-2-3 ani. Legat de right to repair, oricat ne-am lupta noi utilizatorii, e nevoie de sustinere de mai sus si impus prin lege. Noi putem sa nu mai cumparam, dar let's be honest, asta nu functioneaza.
  4. Salut FiveThreeFive, tocmai de asta am deschis topicul sa dezbat problema asta. Mașină în cauză este întreținută exemplar, de la schimb ulei la 10-12k km, la schimb antigel, lichid de frâna cf producător, discuri și plăcuțe față spate, ulei cutie viteze, anvelope premium toate exclusiv de origine BMW nu la colțul străzii, și probabil altele de care nu îmi aduc aminte. Pare ca sistemul ăsta e făcut să se strice după câțiva ani și în stilul ăla de no rights to repare, ci doar înlocuire tot sistemul pentru o amărâtă de pompă arsă din ce am înțeles.
  5. Salutare baieti, proprietar de G31 de sub 1 an si nou pe forum. Recent mi-a aparut o eroare in bord legat de AdBlue - AdBlue system failuare. Please arance an appointment. Initial m-am gandit ca este vorba de nivelul de AdBlue, mai aveam 3500km range, asa ca am adaugat 10L de origine BMW, nu din alte parti. Am mers cu masina, nu s-a schimbat nimic. Am fost cu ea in service pentru o verificare si diagnoza,se pare ca este rezervorul de AdBlue, despre care am mai citit aici numai de bine. Eroarea/erorile de pe diagnoza este in ordinea nr de km: Active Tank, SCR Delivery module, signal: Fault SCR system, CC message requirement: AdBlue System faulty SCR control unit, diagnosis feedback: System fault OBD Active Tank, SCR Delivery module, Short circuit to ground Acum, dupa diagniza mi s-a comunicat ca este necesara inlocuirea rezervorului eroarea fiind pe el. Nu este ceva ce se poare repara, pompa am inteles ca e de vina, dar e un pachet de piese acolo. Costul aferent acestei operatiuni fiind de ~7500 lei. Din ce am inteles la fel de recomandata ca inlocuirea, este anularea acestuia si aici voiam sa ridic putin problema daca sunt persoane ce au trecut prin asta, cu siguranta sunt daca exista aceasta optiune pe piata. Cu exceptia partii in care AdBlue nu mai descopune noxele in unele mai putin nocive, ce riscuri ar exista daca s-ar anula acest sistem din soft? Exista riscul ca la ITP sa dea putin cu virgula? Din cate stiu, AdBlue este injectat in evacuare dupa filtrul de particule, caz in care nu ar afecta in vreo fel functionarea acestuia sau al motorului. Ceva pareri/experiente? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.