Va salut colegi,
Detin un BMW 420Xi din 2017, motor B48, 184 hp cu 106.000 de km si ma chinui de o luna incoace cu erorile:
21A02D: Combustion control: valve lift correction when idling
118401: Mixture control: Mixture too lean, large deviation
118001: Mixture control: Mixture too lean
101F01: Throttle valve angle: absolute pressure intake manifold, comparison: presure too high
Am fost la service, au efectuat verificari la conducte, tevi, etc. Si nu este nimic fisurat sau afectat. Singurul simptom prezent ar fi relanti-ul instabil mai ales cand ma aproprii de oprire, in rest masina merge foarte bine si nu are simptome de limp.
Am gasit ceva procedura de la BMW de a corecta throttle valve angle dar acolo scrie ca e doar pentru B58.
Pe langa asta mai exista si ceva pierdere de antigel (clasic B-uri) unde e foarte greu de identificat pe unde chiar si cu presiune.
Maine ma duc sa schimb bujii si bobine, just in case, nu cred ca au fost schimbate pana acum.
Ce parere aveti? Ati mai intalnit?