Situatia sta cam asa:Din cand in cand (banuiesc ca atunci cand merge incalzirea auxiliara) se aduna fum sub capota, dar nu cred ca e fum de evacuare, ala e un fum `de motor`,rezultat in urma unei arderi complete. Fumul asta e mai albicios (ardere incompleta) si mai intepator la miros. Adunandu-se sub capota ventilatoarele mi-l baga inauntru. Daca nu pornesc ventilatia nu miroase in masina sau daca miroase e ceva imperceptibil. Toate astea se intampla cand masina sta pe loc. Daca merg cu masina mai mult timp si apuca motorul sa se incalzeasca cum trebuie nu mai miroase. Intrebare: racordul de care se vorbea unde este situat? Dupa cum am spus , fumul vine din aripa stanga si nu tot timpul.Ventilatorul din aripa se aude mergand, teoretic ar trebui sa evacueze si sa disperseze rapid fumul, nicidecum sa il lase sa se acumuleze sub capota. Ajutati-ma sa rezolv problema, stiti ce ''fain'' e sa opresti un BMW la stop sau pe dreapta si sa iasa un nor de fum alb si puturos de sub masina(aripa).Aveti idee ce mutre satisfacute rinjesc la tine,parca ii aud spunand ''na ca ti s-a stricat BMWul, sic."Si ma enerveaza ca imi miroase hainele a motorina, de parca as merge cu tractorul.