Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

cosmin_86

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cosmin_86's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Eu as vrea sa fac update, inclusiv la cutie, la revizie cei de la Automatico mi-au recomandat update. Unde ai fost? Multumesc!
  2. Asa cred si eu ca s-a intamplat la mine. Am mers mult in ultimele 2 sapt in Bucuresti, soot ul a ajuns la 27 grame, regenerari a inceput sa faca de pe la 19-20grame, dar fara succes. M-am panicat putin, ca sunt plecat din tara si ma gandeam ca regenerarea este blocata si mai merg pana se incarca filtrul, apoi limitare si gata. O las asa stie ea ce sa faca.
  3. Senzorul este pus, nu am mai umblat la el, acum si a revenit, chiar acum isi face regenerare
  4. Acum am dat de alta problema, am regenerare blocata, din bimmerlink nu o pot initia. Primeste comanda cu succes,dar nu initiaza. Ce pot sa ii fac? Reia regenerarea la o anumita cantitate? Am soot 11 gr si aprox 500 km parcursi. Si nu am erori. Valorile bune pe presiunea diferentiala
  5. Am observat ca temperatura gaselor de racite, dupa egr este de 80 grade. Ma intereseaza daca motorul era incalzit sau era rece. Acea valoare in mers la cat ajunge? Multumesc!
  6. Reparatia nu se rezuma la o mufa scoasa, dar prin ce am facut fiecare si ce am constatat, ne exprimam aici pe forum ca sa punem informatiile cap la cap si sa gasim cauza/cauzele si in conditiile in care nu exista erori sa putem repara intr-un final.
  7. Cu scuzele de rigoare pentru ca am folosit prescurtarea gr la grade si grame...dar in fraze se mentioneaza temperatura sau regenerare ... clar ma refeream la grade si grame ca unitati de masura,...poate in momentul in care am scris eram in graba sa fac si altceva
  8. 200 km e un mixt 150 Bucuresti, 50 km gen centura Bucuresti cand este mai liber
  9. Nu sunt foarte multumim, cu mufa pusa parcurg cam 200km cu preponderenta in oras (Bucuresti). Dar iau in calcul si km masinii +300k mii
  10. cand scoti mufa de la senzor sau o montezi la loc, am observat ca regenerarile le face mai repede, gen 12gr., pana cand ECU vede care este traaba, acum de ex am 16 gr, 370 km si inca nu cere regen. fara mufa arata -50 gr, cu mufa pusa am temperaturi in trafic bara la bara de 140-160 gr lejer. Nu gasesc care ar fi temperatura normala de lucru. ChatGPT spune ca nu ar trebuie sa fie mai mare de 100 gr...... pana nu probez nu cred.... ideea este ca daca atunci temp de evacuare este in jur de 200 gr, recirculate, trecute prin racitorul egr ar trebui sa fie racite suficient de mult. ref mersul cu mufa scoasa nu ma pot pronunata daca e bine sau nu.
  11. +400 km medie oras si extern, regenerarile, am observat, ca incep si pe la 12 gr, dar cele mai dese sunt declansate pe la 20 gr. De cand am depistat prob regenerarilor media ponderata scazuze la 486 km intre regenerari, acum a urcat la 505 km.
  12. 15, recomanda mai intai curarate admisie si racitor egr, care sunt necesare
  13. Revin cu un update, problema s-a rezolvat prin schimbarea senzorului de temperatura dupa Egr.
  14. Dpf ul nu a fost taiat, a fost inspectat inainte de curatare. Am spus, presiunile de 88kpa si 36kpa sunt de pe aparat cand am fost la service, inainte si dupa curatate. Eu pe masina am valori 0.000-0.001 motor oprit, dupa regen intre 0.005-0.008, acum la 26 gr am presiune 0.012 (tot incearca sa faca regen,dar in oras bara la bara nu poate sa dupa temp peste 600 gr, nici macar 580 gr). Dupa curatarea dpf ului am facut adaptari in ista cu efectuare de teste presiuni, turatii 2000, 3000,4000 cum cere procedura, toate bune.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.