Colegul @bimmer90f30 are, cel mai probabil, perfectă dreptate. Faptul că problema a apărut imediat după intervenția la galeria de admisie este un indiciu mult prea mare pentru a fi ignorat.
Eroarea de "Air Flow too high" (debit de aer prea mare) indică o neconcordanță între aerul măsurat de debitmetru (MAF) și ceea ce se întâmplă de fapt în admisie. Aproape sigur, pe undeva pe traseu, după debitmetru, motorul trage aer "fals". Calculatorul vede o cantitate de aer care nu corespunde cu turația și sarcina motorului, și de aici apare eroarea.
Înainte de a mai schimba orice alt senzor sau EGR-ul, aș insista pe o verificare meticuloasă a etanșeității întregului traseu de admisie. Asta înseamnă: garniturile de la galeria de admisie (care tocmai a fost demontată), toate furtunurile de vacuum, tubulatura de la intercooler, etc. Cel mai eficient mod de a depista un astfel de por este un test cu fum (smoke test). Orice mecanic bun ar trebui să aibă acest echipament.
Martorul 'Check Engine' este, din păcate, foarte generic și poate semnala o multitudine de probleme, de la un senzor defect la o problemă mecanică. Pentru a înțelege mai bine ce poate indica acest martor și de ce e important să nu fie ignorat, un ghid vizual ca cel de pe martori bord poate fi de ajutor.
Mult succes și sper să găsești un mecanic care să facă această verificare de bază înainte de a te mai pune să cumperi piese.