Jump to content

Virtual

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i E90

Virtual's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am inteles, doar la TRW ai nevoie de piesa veche sau si la OE? Daca ar fi asa ai fi de acord sa iti trimit piesa veche dupa ce o montez pe asta noua pt ca evident nu as vrea sa stau fara caseta peste o saptamana cat ar dura schimbul de pachete. 50 de euro nu e mult pt transport asa ca ma gandesc sa o iau pe aia. De luat vreau sa iau una sigur dar trebuie sa ma hotarasc care.
  2. Exista vreo sansa sa imi trimiti piesa direct in Irlanda unde sunt eu acum? M-ar interesa trw, are ceva garantie internationala sau ceva de genul?
  3. Sunt plecat din tara cu masina si am probleme la masina cu directia si un mecanic mi-a zis ca e steering rack, deci caseta de directie. Imi poti spune cu cat ai putea sa-mi aduci o caseta de directie pt un E90. Am cautat pe realoem si codul e: 32106765013. Ma intereseaza pretul pt original dar si aftermarket. ms.
  4. 318i te intereseaza ? din 2006, 45.000 km reali, dvd-player alpine cu touchscreen, nu are piele, jante aliaj 16"
  5. 318i 2.0 te intereseaza ? din 2006, 45.000 km reali, dvd-player alpine cu touchscreen, nu are piele, jante aliaj 16"
  6. 318i te intereseaza ? din 2006, 45.000 km reali, dvd-player alpine cu touchscreen, nu are piele, jante aliaj 16"
  7. Mentionez ca maÂşina a fost in urma cu cateva zile la Bavaria pt verificare generalĂŁ pe rampa pt ca mi se aprinsese beculetul aferent in bord si ei au zis ca nu se vede nici o problema la maÂşina iar amortizoarele de la motor sunt Putin uzate dar nu in pt a fi schimbate. Am vazut pe un forum ca e posibil sa fie din cauza echilibrarii rotilor sau a uzurii cauciucului deÂşi volanul nu pare sa vibreze. Am fĂŁcut geometria recent iar rotile au fost echilibrate cu ceva timp ĂŽnainte de asta dar probl oarecum a apĂŁrut dupĂŁ geometrie. M-am uitat la roata din dreapta fata sunt cam 8 plimbi ceea ce mi se pare foarte excesiv pt ca janta nu pare indoita si nici cauciucul uzat. Cred ca merg azi sa le echilibrez din nou pe alea de pe fata
  8. Cand motorul e in frana de motor se aude un foarte usor ticait aproximativ constant si pare sa vina de la partea din fata. Totodata cateodata, nu mereu cand plec de pe loc masina vibreaza, in special cand plec din panta. Am auzit o varianta ca s-ar putea sa fie tampoanele de la motor dar mi se pare ca la 45.000 nu ar trebui sa fie uzate dar nu se stie cu drumurile noastre. Ma gandesc ca ambele probleme sunt legate. A mai intalnit cineva problema asta si daca da ce rezolvare ?
  9. La toata lumea le-au fost furate oglinzile ? Astia care le-au furat unde le vand ca as vrea sa cumpar si eu daca tot mi le-au furat si mie :)) Mi-a zis cineva ca exista undeva sa le personalizezi, sa pui nr de masina pe ele intr-un colt sau ceva, stie cineva despre asta? Cat ma costa si pe mine un set pt un 3 E90 ?
  10. Mie nu mi-ai zis cat ma costa piesele alea de Mini. Cand ai timp te rog sa-mi raspunzi Dan.
  11. Buna, am mai luat de la tine pt un E90. Acuma ma intereseaza niste piese pt un Mini. - caseta servodirectie - intinzator curea alternator + curea alternator - articulatie dreapta si stanga directie Spune-mi pret OEM si daca ai si aftermarket desi cred ca tot OEM voi lua dar nu e masina mea si nah, sa intreb. Mersi. Serie sasiu: TB86077
  12. Am rezolvat, am gasit pe un forum din america pt ca in manual gaseam doar pt cele echipate cu iDrive. Trebuia sa tin apasat pe INIT pt vreo 10 secunde si atunci verifica rotile. Eu apasam scurt pe INIT si nu se intampla nimic.
  13. Am cautat cu search si nu prea am gasit ce aveam nevoie, sper sa nu fie alt topic despre asta. Am inlocuit cauciucurile pe spate cu unele de iarna si pe fata au ramas de vara. Se simte foarte bine pe drum acuma nu mai patineaza si nimic dar cum am plecat de la service dupa vreo 2 km s-a aprins martorul de monitorizare a presiunilor si m-am gandit ca poate trebuie resetat si am tras pe dreapta si i-am dat INIT insa dupa ce a terminat s-a aprins iarasi cu rosu. Rosu stiam ca inseamna pana dar evident cauciucurile sunt noi si nu am nici un fel de pana. Mentionez ca am RFT atat pe spate cat si pe fata. M-am gandit ca poate e vreo problema ca cele de pe spate sunt usor mai mari ? Sau e posibil sa fi facut aia de la service ceva cand au montat rotile ? Adica vreo prostie sau ceva ? Multumesc.
  14. Ok, pai am toate informatiile de care am nevoie si 100% o sa iau de la tine mai ales diferenta de pret fata de ce mi-au zis la BMW si plus experienta pe care o ai in vanzari pe acest forum. Asa dupa parerea ta, ti se pare normal sa schimbi capeti de bara si bielete ? la 37.000? Stiu ca drumurile noastre sunt cum sunt si faptul ca am jante mari cu gume cu talon mic nu ajuta dar totusi, la 37.000 mi se pare cam repede. Ca sa nu mai zic ca a spus ca am si joc in caseta.
  15. Am inteles, ok atunci o sa te contactez cat de curand, chestia este ca azi am fost la BMW pt schimb ulei si filtre si testul ala de drum si emisii care mi-a aparut in bord si o zis ala ca e ok acuma dar in curand trebuie sa schimb toate astea ce am scris mai sus. Si asta m-a cam pus pe ganduri, adica ok, discurile de frana cu placutele mi se pare ca imi scrie si in bord ca mai am cateva mii dar capetii de bara si bieletele ? Am totusi doar 37.000 km, mi se pare putin absurd, nu stiu. Daca ai asa multa experienta cu piese originale bmw poate ai putea sa-mi recomanzi si un service bun cu care ai multa experienta pt aceste schimburi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.