Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

lycantrop

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520i

lycantrop's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ideea e ca la motor n-as vrea sa-mi umble oricine. la alte reparatii nu-i problema, am fost si la alte service-uri, dar la motor nu am incredere
  2. e un e39 520i L6, si astea-s preturi date de BMW. Nu tin neaparat ca piesele sa fie originale, deci ar trebui sa ies mult mai ieftin. Ramane manopera, care si ea costa cel putin dublu fata de alte service-uri, insa am incredere doar in reprezentanta bmw. la cate magarii se fac, prefer sa nu risc voi incerca prima data un aditiv, sa vad daca da rezultate
  3. imi poti da un nume de marca de aditiv, unde il pot gasi...?
  4. Buna ziua am un 520i cu 120 000km la bord care pana acum o sapt mergea brici. Mi-a aparut subit un zgomot la motor - am facut o programare la bmw cluj si, dupa un test motor de 200 lei, au diagnosticat bataie de tacheti. Unul singur bate, spun ei. De schimbat un singur tachet, BMW nu face; schimba tot setul de 16 bucati. Manopera costa undeva la 2000 lei + inca 1500 pentru piese, revine la 1000 de euro, si nu merita. Stie cineva o solutie mai ieftina pentru a rezolva problema? Zgomotul a aparut cand aveam ulei 5w40; ledurile de service tocmai au trecut pe galben. Am mai facut 400 km cu ele pe galben, ca era o urgenta. A doua zi, cand am pornit masina, motorul la relentiu suna diferit. Am schimbat imediat uleiul cu 5w30, dar zgomotul a ramas, chiar daca s-a atenuat. Stie cineva cum pot rezolva problema fara sa schimb tachetii? multam
  5. in primul rand multumesc Ciupanezului pentru toate detaliile ref la E39 Am achizitionat acest model din Germania, vanzatorul l-a adus din Italia, a fost fabricat in 1997, deci motorul e mai mult ca sigur pe Nikasil. Nu stiam toate aceste detalii, daca as fi stiut m-as fi gandit mai bine inainte de a-l achizitiona. am cautat compozitia chimica a carburantilor prezenti pe piata. Pe site-ul OMV figureaza, de exemplu, ca OMV carrera 95 nu are sulf in compozitie in austria germania si romania, spun ei. Ref la carrera 100, se lauda ca inca din 2004 acest carburant este exempt de sulf... daca am inteles bine, motorul se poate avaria ca urmare a reactiei chimice intre nikasil si sulf. Poate cineva confirma ca benzina carrera 95/100 de la OMV e intr-adevar fara sulf? Mi-e teama sa nu fie doar laudarosenie publicitara...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.